Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg tror heller ikke på Grytebust han har 1,5 år tilbage af sin kontrakt og ingen kinamandschance for at redde sig samme løn noget andet sted.

    Jens Odgaards kontrakt udløber, 22 år gammel har spilet serie A for sasasulo, tidligere U-21 angriber med Lyngby fortid. Det kunne godt være interessant hvis planen er at skyde Sander og Lieder af. Vild med italiensk skolet spillere.

    ​​​​
    ​​​​​​

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jeg frygter Mandé igen er på bænken og vil fortsætte med at fatte intet af beslutningen. Så vil vi klart have en af superligaens dårligste målmænd på posten uden udsigt til udvikling eller salg
      Grytebust i OB tror jeg ikke på
      Måske ikke. Jeg tror bare ikke på Mandé bliver førstekeeper i OB, så er han foran HC ifølge trænerteamet, så må vi skulle på markedet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Måske ikke. Jeg tror bare ikke på Mandé bliver førstekeeper i OB, så er han foran HC ifølge trænerteamet, så må vi skulle på markedet.
        Det er jeg ikke sikker på at han er. Det handler også om hvordan de træner de målmænd der kan komme i kamp har mere kamptræning, hvor tredjemålmaanden oftere laver teknisk træning. Jeg er ret sikker på at det bliver HC han har også samme alder som oliver havde da han startede med at stå.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
          Jeg tror heller ikke på Grytebust han har 1,5 år tilbage af sin kontrakt og ingen kinamandschance for at redde sig samme løn noget andet sted.

          Jens Odgaards kontrakt udløber, 22 år gammel har spilet serie A for sasasulo, tidligere U-21 angriber med Lyngby fortid. Det kunne godt være interessant hvis planen er at skyde Sander og Lieder af. Vild med italiensk skolet spillere.

          ​​​​
          ​​​​​​
          Netop det faktum at Grytebust udmærket godt ved han har sit livs kontrakt i FCK betyder også at en lejeaftale skal i hus, hvis ikke han skal sidde på tribunen det næste lange stykke tid. Det matcher fint med OB, hvis vurderingen er HC stadig er i elevstadiet en sæsons tid endnu.
          Udfordringen bliver så nok at FCK sikkert helst vil leje Gryte ud udenfor superligaen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Netop det faktum at Grytebust udmærket godt ved han har sit livs kontrakt i FCK betyder også at en lejeaftale skal i hus, hvis ikke han skal sidde på tribunen det næste lange stykke tid. Det matcher fint med OB, hvis vurderingen er HC stadig er i elevstadiet en sæsons tid endnu.
            Udfordringen bliver så nok at FCK sikkert helst vil leje Gryte ud udenfor superligaen
            Det har jeg også overvejet. Udfordringen bliver i særdeleshed på den aftale om FCK vil betale 80 procent af hans løn samtidigt med at han spiller i SL. Det tror jeg ikke, og jeg tror heller ikke at OB vil betale 20 procent af hans løn hvis han skal være anden keeper. Og så tror jeg at vi mener det når vi siger at vi skal satse på egne talenter og der er ret meget målmandstalent i OB.

            Bekymringen kan være at det nok koster nogen point at spille en ung målmand ind og det skal lægterne lige være med på især når man har med de her unge mennesker at gøre.

            Comment


              Ohhh Michael Hemingsen.

              ​​​​​​Du må godt nok gerne hente Jens Odgaard:


              ​​​​​https://m.youtube.com/watch?v=3ju-FZMS5CE

              Ja jeg kan godt huske ham fra Aarhus der blev solgt på et saksespark men alligevel.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Det har jeg også overvejet. Udfordringen bliver i særdeleshed på den aftale om FCK vil betale 80 procent af hans løn samtidigt med at han spiller i SL. Det tror jeg ikke, og jeg tror heller ikke at OB vil betale 20 procent af hans løn hvis han skal være anden keeper. Og så tror jeg at vi mener det når vi siger at vi skal satse på egne talenter og der er ret meget målmandstalent i OB.

                Bekymringen kan være at det nok koster nogen point at spille en ung målmand ind og det skal lægterne lige være med på især når man har med de her unge mennesker at gøre.

                Jeg håber da også mest på vi tør satse på HC, da jeg allerede synes han har vist et fint niveau og har fine forudsætninger for at lave samme udvikling som OC. Men er det vurderingen at Mandé står foran HC og OC stryger til Hsv, så synes jeg Gryte eller en anden rutineret keeper skal ind som førstekeeper frem til sommeren 22. I det scenarie tror jeg nok OB skal være klar til at betale en vis del af Grytes løn. Det er jo trods alt formentlig klubbens største salg i rigtig rigtig mange år der skal erstattes.

                Comment


                  Har du set ham spille i Italien?
                  synes ikke det er mange mål han laver?
                  1 mål i 25 kampe.
                  måske kan han tilføre OB noget andet?

                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                  Ohhh Michael Hemingsen.

                  ​​​​​​Du må godt nok gerne hente Jens Odgaard:


                  ​​​​​https://m.youtube.com/watch?v=3ju-FZMS5CE

                  Ja jeg kan godt huske ham fra Aarhus der blev solgt på et saksespark men alligevel.

                  Comment



                    ​​​
                    ​​​


                    ​​​
                    ​​​

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
                      Har du set ham spille i Italien?
                      synes ikke det er mange mål han laver?
                      1 mål i 25 kampe.
                      måske kan han tilføre OB noget andet?




                      Nu gik jeg lige hans data igennem han scorer cirka hvert 240 minut. Det indeholder dog også 7 mål i 22 kampe plus 2 indskiftninger for hereenveen, hvilket godt nok er i Holland hvor man er noget mere generøs med målchancerne.

                      Men man skal også tage hans alder, liga og hvilket land han spiller i, i betragtning. Italien er jo ikke et land hvor man giver mange målchancer væk.

                      ​​​​​​Jeg har ikke set ham spille i Italien så det må blive lidt på stats og hvad der er tilgængeligt.

                      Han har et godt venstreben og kan sætte sin modstander direkte, generelt teknisk dygtig. God spilforståelse med et glimrende instinkt.

                      Her er han fra sin debut for Lyngby

                      https://youtu.be/GY-MS2BQOQ8

                      Han er venstrebenet, så der er måske mulighed for at spille ham på højrekanten. Jeg ved dog ikke hvor god han er i genpresset, hvilket er en væsentligt del af den måde OB spiller på. Men det handler i væsentlig grad også om indstilling.

                      Jeg vil sige at vi taget i betragtning af at vi står i en situation hvor vi reelt, hvis vi sender Sander Svendsen og Lieder afsted, kun har Bash til 9'er positionen, bestemt bør give sådan en spiller der et skud. Passer også ind i strategien. Spørgsmålet er nok nærmere om han har lyst til at spille for os.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg



                        Nu gik jeg lige hans data igennem han scorer cirka hvert 240 minut. Det indeholder dog også 7 mål i 22 kampe plus 2 indskiftninger for hereenveen, hvilket godt nok er i Holland hvor man er noget mere generøs med målchancerne.

                        Men man skal også tage hans alder, liga og hvilket land han spiller i, i betragtning. Italien er jo ikke et land hvor man giver mange målchancer væk.

                        ​​​​​​Jeg har ikke set ham spille i Italien så det må blive lidt på stats og hvad der er tilgængeligt.

                        Han har et godt venstreben og kan sætte sin modstander direkte, generelt teknisk dygtig. God spilforståelse med et glimrende instinkt.

                        Her er han fra sin debut for Lyngby

                        https://youtu.be/GY-MS2BQOQ8

                        Han er venstrebenet, så der er måske mulighed for at spille ham på højrekanten. Jeg ved dog ikke hvor god han er i genpresset, hvilket er en væsentligt del af den måde OB spiller på. Men det handler i væsentlig grad også om indstilling.

                        Jeg vil sige at vi taget i betragtning af at vi står i en situation hvor vi reelt, hvis vi sender Sander Svendsen og Lieder afsted, kun har Bash til 9'er positionen, bestemt bør give sådan en spiller der et skud. Passer også ind i strategien. Spørgsmålet er nok nærmere om han har lyst til at spille for os.
                        Der røg han så til Holland. Satens.

                        Comment


                          nå for søren… ja så blev det ikke os …

                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Der røg han så til Holland. Satens.

                          Comment


                            Mere en mulighed end så meget andet ..

                            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...hallur-hansson
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Mere en mulighed end så meget andet ..

                              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...hallur-hansson
                              Kæmpe nej tak

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Mere en mulighed end så meget andet ..

                                https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...hallur-hansson
                                Hvis du kan garantere, at han kan få os I top 6.
                                Ellers nej tak. Vi har rigeligt af den slags.

                                Comment

                                Working...
                                X