Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Okay, så du mener ikke, at de vil kunne forstærke truppen offensivt, men at vi allerede har spillerne til Top-6 ?
Det er jo også muligt at sælge
Selvfølgelig vil jeg gerne have Torp, men ikke på leje, det samme gælder Kraev.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Enig - Men for satan Lars Bjerringgaard kommer på en opgave - At holde 3 unge talentfulde keepere glade og ved ilden, i en klub der ikke har tradition for at rotere keeper undervejs i sæsonen medmindre skader opstår.
Comment
-
Tror nu det er meget normalt og uden at have tjekket, er jeg ret sikker på at OB følger de fleste af spillerne på holdet. Men som sagt, tro på det eller lad være. Jeg ved hvad jeg så og det glædet mig. Tænkte bare at det måske kunne glæde andre med denne information. At OB så er hurtige at fjerne deres follow, er selvfølgelig lidt uheldigt for min observations validitet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlægTror nu det er meget normalt og uden at have tjekket, er jeg ret sikker på at OB følger de fleste af spillerne på holdet. Men som sagt, tro på det eller lad være. Jeg ved hvad jeg så og det glædet mig. Tænkte bare at det måske kunne glæde andre med denne information. At OB så er hurtige at fjerne deres follow, er selvfølgelig lidt uheldigt for min observations validitet.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlægTror nu det er meget normalt og uden at have tjekket, er jeg ret sikker på at OB følger de fleste af spillerne på holdet. Men som sagt, tro på det eller lad være. Jeg ved hvad jeg så og det glædet mig. Tænkte bare at det måske kunne glæde andre med denne information. At OB så er hurtige at fjerne deres follow, er selvfølgelig lidt uheldigt for min observations validitet.
Comment
Comment