Nu er Gryte vel meget tæt på en aldrende målmand... især i hensigt af karrieren. ;-)
Næsten to år på bænken og nu på tribunen efter at være ligaens bedste målmand..., At skifte til FCK var vel den bedste mulighed for ham at ødelægge karrieren. Hvis Oliver rykker så skulle HC få chancen. Men Gryte for et år (hvis vi kan få ham billigt) som backup eller hvis det er stadig for tidligt for HC ville være fint.
Gryte er for kort.
Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
Jeg kan ikke se, hvorfor vi skulle være interesserede i denne. Vi mangler jo ikke midtbane folk, og tror mere man vil give Tarik muligheden denne sæson.
Jeg tænker måske mere Randers efter de har mistet Rømer.
OB har mange midtbanespillere der kan lidt af hvert men mangler måske nogle med spidskompetencer og specielt defensiv midt hvis der skal spilles med to ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Med udløb om 5 måneder er det vel småpenge under alle omstændigheder. Men godt at høre at Desler har fået forløst noget af det vi desværre så for sjældent.
Med udløb om 5 måneder er det vel småpenge under alle omstændigheder. Men godt at høre at Desler har fået forløst noget af det vi desværre så for sjældent.
Ja… Et skifte var det rigtige den gang. Men hvis vi skal være en topklub er det bare sådanne nogle spillere vi skal have 5-7 mill for i fremtiden inden de smutter
Måske - Man kunne håbe på lidt mere. Jeg kan forstå på norske medier & fans at Desler har været en af de bedste HB i Eliteserien imens han har været der.
Tidligere sagde Haugesund nej til et russisk bud, som de mente var for lavt. Jeg er dog enig, selv hvis Desler blev solgt for 5 Mill DKK og vi fik en procentdel af det, så er det stadig småpenge også selv hvis man tæller uddannelsespenge med.
Comment