Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Ikke i 2021 men i fremtiden er det vel godt muligt, især med en strategi om at udvikle og bruge mere unge talenter i superligaholdet:
    "Så vi ved, at Kim har de samme værdier, som vi arbejder ud fra i OB, og han er meget dus med de værdier. Derudover er han en udviklingens mand, der hele tiden er opdateret på de nyeste trends indenfor trænerverdenen."
    Han er helt sikkert et emne til at blive træner efter den kommende hvis han stadig udvikler og skaber succes

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Han er helt sikkert et emne til at blive træner efter den kommende hvis han stadig udvikler og skaber succes
      Han ville passe perfekt: ung, succesfuldt, fynbo og tilknyttet til OB og klubbens talentudvikling, Tonny beskriver ham derudover som taktisk idérig og meget dedikeret. Og hvem ved. Tror stadig at de gik efter Nils Frederiksen og står der nu med tomme hænder. Så ikke helt umuligt at man opgraderer KE i sommeren. Det ville sikker virke lidt mærkeligt i offentligheden. Men det er OB. Og hvis jeg tænker om Skjelviks tre forlængelser så er Hemmingsen åbenbart ret ligeglad med indtrykket han gør der... ;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg er rystet i mine grundvolde hvis man bare i 1 sek har overvejet HHA til cheftræner posten. Det vil være topmål af inkompetence fra Hemmingsens side og jeg håber virkelig at det max kunne være snakke om special træner eller lign
        For mig rangerer HHA på linje med Nedergaard og andre klublegender, så jeg ville ikke kunne bære hvis han blev træner her og blamerede sig.
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

          For mig rangerer HHA på linje med Nedergaard og andre klublegender, så jeg ville ikke kunne bære hvis han blev træner her og blamerede sig.
          Ok - på lige linje med Nedergaard synes jeg er skudt forbi. Nedergaard var jo lokal dreng der gik hele vejen fra U-hold til 1. hold i OB. Derefter u'landet, og retur til OB igen. HHA var her vel i 6 sæsoner, '07-'13 så vidt jeg husker og havde ganske givet go' og stor betydning for OB. For mig rangerer Nedergaard under Lars Høgh, på linje med Allan Hansen, Per P og mange andre klubkoryfæer. Derefter kan HHA måske trænge sig på. Jeg tror ikke på HHA som træner for et SL-hold, og slet ikke OB.


          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg er rystet i mine grundvolde hvis man bare i 1 sek har overvejet HHA til cheftræner posten. Det vil være topmål af inkompetence fra Hemmingsens side og jeg håber virkelig at det max kunne være snakke om special træner eller lign
            Fik lige en tanke vedr. mulig kommende trænerteam i OB:
            Vores U21 landstræner Albert Capellas har kontraktudløb med DBU til sommer, måske han kunne være interesseret i at prøve sig af som cheftræner i en superligaklub (OB ?) bonusinfo: Steffen Højer er assistenttræner for Capellas på u21 landsholdet og har også kontraktudløb til sommer så han kunne måske i samme forbindelse lokkes “ hjem” til OB.

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/land...oeler-mig-klar

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Fik lige en tanke vedr. mulig kommende trænerteam i OB:
              Vores U21 landstræner Albert Capellas har kontraktudløb med DBU til sommer, måske han kunne være interesseret i at prøve sig af som cheftræner i en superligaklub (OB ?) bonusinfo: Steffen Højer er assistenttræner for Capellas på u21 landsholdet og har også kontraktudløb til sommer så han kunne måske i samme forbindelse lokkes “ hjem” til OB.

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/land...oeler-mig-klar
              Den ide er slet ikke så langt ude i hampen, når man tænker sig om og kigger med udviklingsbrillerne på, så vil det give god mening.

              Det er klart et seriøst og fornuftig bud. Der skal ruskes op i OB og når man ikke vil med JM, så skal man en hylde op, og derfor, som mange også peger på, skal der noget helt nyt ind, og helst ikke nogle af "dem vi kender". Tror også man er på bar bund, nu hvor NF forlængede i Bøf

              Frygter HHA, Carsten Hemmingsen og i de leje der, hvilket vil udstille hvor inkompetente ledelsen i Ådalen vitterligt er.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg



                Frygter HHA, Carsten Hemmingsen og i de leje der, hvilket vil udstille hvor inkompetente ledelsen i Ådalen vitterligt er.
                Ja, det er den store frygt. At MH og den øvrige ledelse siger, at nu har de fundet den uslebne diamant, som alle andre har overset, men som kan føre OB helt til tops (og, vedkommende er også en ret billig løsning).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg

                  Den ide er slet ikke så langt ude i hampen, når man tænker sig om og kigger med udviklingsbrillerne på, så vil det give god mening.

                  Det er klart et seriøst og fornuftig bud. Der skal ruskes op i OB og når man ikke vil med JM, så skal man en hylde op, og derfor, som mange også peger på, skal der noget helt nyt ind, og helst ikke nogle af "dem vi kender". Tror også man er på bar bund, nu hvor NF forlængede i Bøf

                  Frygter HHA, Carsten Hemmingsen og i de leje der, hvilket vil udstille hvor inkompetente ledelsen i Ådalen vitterligt er.
                  Er Capellas en træner fra et meget højere leje end HHA? Ud over dansk u21 har han stået i spidsen for Brøndbys u17 og ellers har han udelukkende været assistent. Han har aldrig stået i spidsen for en seniortrup så selvom han kan lyde spændende er han da i den grad et ubeskrevet blad.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                    Er Capellas en træner fra et meget højere leje end HHA? Ud over dansk u21 har han stået i spidsen for Brøndbys u17 og ellers har han udelukkende været assistent. Han har aldrig stået i spidsen for en seniortrup så selvom han kan lyde spændende er han da i den grad et ubeskrevet blad.
                    Men han er ikke fra OBs andedam....og Ja jeg anser ham fra et noget højere lag end HHA....og så er han ikke dansker, vi skal have nytænkning i Ådalen, og det får vi altså ikke med HHA, Carsten Hemmingsen eller lignende. Ved godt at Højer også har spille i bl.a. OB, men ham sætter jeg også højere end CH og HHA

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg

                      Men han er ikke fra OBs andedam....og Ja jeg anser ham fra et noget højere lag end HHA....og så er han ikke dansker, vi skal have nytænkning i Ådalen, og det får vi altså ikke med HHA, Carsten Hemmingsen eller lignende. Ved godt at Højer også har spille i bl.a. OB, men ham sætter jeg også højere end CH og HHA
                      Vi skal selvfølgelig ikke hente hverken HHA eller Carsten Hemmingsen som ny cheftræner, men hvorfor er det præcis at sådanne navne i det hele taget bliver slynget ud på forum, tror du i ramme alvor at de er inde i billedet?

                      Jeg er personligt langt mere bekymret for at MH bliver fristet af en totalt uprøvet ungdomstræner som Capellas, hvem der er alt for mange ubekendte ved. Det kan da godt ske at han er en usleben diamant, men det er bare ikke tiden til at OB skal prøve sig med en lotto kupon i cheftrænerstolen imo., derudover kan jeg ikke se at han skulle passe specielt godt ind i den spillestil som der er blevet luftet lidt at vi skal til at praktisere.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                        Vi skal selvfølgelig ikke hente hverken HHA eller Carsten Hemmingsen som ny cheftræner, men hvorfor er det præcis at sådanne navne i det hele taget bliver slynget ud på forum, tror du i ramme alvor at de er inde i billedet?

                        Jeg er personligt langt mere bekymret for at MH bliver fristet af en totalt uprøvet ungdomstræner som Capellas, hvem der er alt for mange ubekendte ved. Det kan da godt ske at han er en usleben diamant, men det er bare ikke tiden til at OB skal prøve sig med en lotto kupon i cheftrænerstolen imo., derudover kan jeg ikke se at han skulle passe specielt godt ind i den spillestil som der er blevet luftet lidt at vi skal til at praktisere.
                        Du har garanteret ret, jeg synes bare han virker som en interessant trænerprofil og som nuværende u21 landstræner for DK har han da erfaring med unge spillere på landsholds og seniorniveau.
                        Hvem ville så passe bedre ind i den spillestil som du siger der er blevet luftet vi skal praktisere?.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Du har garanteret ret, jeg synes bare han virker som en interessant trænerprofil og som nuværende u21 landstræner for DK har han da erfaring med unge spillere på landsholds og seniorniveau.
                          Hvem ville så passe bedre ind i den spillestil som du siger der er blevet luftet vi skal praktisere?.
                          Jeg har tidligere foreslået Capellas som et træner emne, han spiller jo også samme opstilling som nu, jeg tror det kunne blive et godt valg.

                          Comment


                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-op-i-hobro/
                            Ryster lidt i bukserne over denne nyhed....håber ikke vi tager ham

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                              Jeg har tidligere foreslået Capellas som et træner emne, han spiller jo også samme opstilling som nu, jeg tror det kunne blive et godt valg.
                              OMG. Peter Sørensen stopper i Hobro straks, så han skal ikke, som i ALDRIG, gøre sig tanker om et job i OB. MH skal heller ikke få tanken

                              Comment


                                Han siger heldigvis alle de rigtige ting. Han er ikke akademi,proces og udviklingstræner. Han er resultat træner. Allerede dette burde diskvalificere ham
                                Ellers spiller man fallit i OB

                                Comment

                                Working...
                                X