Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

    Jeg syntes han har ændret sig en del, siden Guld Glenn karakteren. Jeg så ham bla. i offside, og der syntes jeg faktisk han var god, og nede på jorden. Fagligt og fodbold mæssigt vil han være god, og så er han efter min mening god i medierne. Nu bor jeg tæt på Haderslev, og kender folk der spiller i moderklubben. Og der er kun positive ryster omkring ham.
    Jeg anser det dog for ret så urealistisk at det skulle blive ham.
    Det er muligt han har det. Og jeg tænker også at han er god mand når man kender ham. Men alt hvad jeg har set fra ham på sidelinien og nogle interviews har ikke hjulpet mig over på den anden side. For mig er der kun 1 perfekt træner for OB og det er David Nielsen. Men den er urealistisk

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      håber ikke på nogen af dem - men står valget mellem de to så ville jeg nok foretrække Sørensen, men det er mest fordi jeg virkelig ikke bryder mig om glen...håber sgu de finder en ny og ikke endnu en af de trænerer der går på rotation mellem klubberne herhjemme.
      Er enig kunne være fint, med andet en af de 5 til 10 rotationstrænere der er i DK.

      Kan dog være noget tvilvende overfor om der er nogle i OB der er i stand til at finde en træner udenfor kredsen af omgangstrænerene.

      Måske MH har et skjult talent som tæner scout, men svært at se hvor han skulle have det fra.

      Comment


        Er Glen ikke bare en mere af de gode trænere, der, når de kommer til OB, ender med ikke at præstere. Jeg græder og skriger ikke, hvis det bliver ham, men synes OB skal vove lidt mere denne gang. Christian Poulsen kunne vise sig at være en stor succes. Ellers kan man kigge mod Norge eller Sverige. Det skal ikke være en derkun ttaler tysk eller engelsk, tror jeg.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
          Nu er det klubben i medgang og modgang, og med tanke på hvilke personligheder der har løbet rundt på banen de sidste 5-7 år, så har jeg svært ved at se hvorfor man ikke kan tage Glen Riddersholm.

          Hans CV og evner, må da kun overgå hans person, hvis man har så meget imod den. Glen ville være den perfekte danske træner, hvis man som Thorborg og Hemme insistere på at kigge ned i jorden og ikke rundt i Skandinavien - Jeg er desværre bange for at Cifuentes start i AaB skræmmer OB-ledelsen meget.
          Jeg er overordnet enig med dig her. Hvis han kan tage os til det niveau NT snakker om med kontinuerlige top6 placeringer er jeg næsten overbevist om at han bliver tilgivet for meget. Jeg er måske ikke helt enig med dig i han han er den perfekte danske træner, det må absolut være Hjulmand, men han har jo et job andetsteds pt.

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Jeg synes jo stadig man skulle gå benhårdt efter Zorniger. Det bold Brøndby spillede under ham var noget af det bedste jeg har set i superligaen. Hvis man kunne få ham til på den præmis, at han skal benytte sig mere af ungdommen end i Brøndby, så synes jeg det er en no-brainer. DET ville vise ambition og nosser fra OBs side.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
              Jeg synes jo stadig man skulle gå benhårdt efter Zorniger. Det bold Brøndby spillede under ham var noget af det bedste jeg har set i superligaen. Hvis man kunne få ham til på den præmis, at han skal benytte sig mere af ungdommen end i Brøndby, så synes jeg det er en no-brainer. DET ville vise ambition og nosser fra OBs side.
              En mand der sagde at danske talenter for ringe til at bruge, laver næppe en 180er på så "kort" tid.

              Desuden skabte han en voldsom kultur i Brøndby internt, den tror jeg kan skræmme mange væk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                En mand der sagde at danske talenter for ringe til at bruge, laver næppe en 180er på så "kort" tid.

                Desuden skabte han en voldsom kultur i Brøndby internt, den tror jeg kan skræmme mange væk.
                Enig. Hvor meget end jeg godt kunne tænke mig at opleve Zorniger indvende OB og dens ledelse tror jeg ikke det vil være gavnligt på den lange bane.
                Og med den komme ungdomsstrategi oprustning taler det endnu mindre for en Zorniger i OB.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                  Jeg synes jo stadig man skulle gå benhårdt efter Zorniger. Det bold Brøndby spillede under ham var noget af det bedste jeg har set i superligaen. Hvis man kunne få ham til på den præmis, at han skal benytte sig mere af ungdommen end i Brøndby, så synes jeg det er en no-brainer. DET ville vise ambition og nosser fra OBs side.
                  Mestendels enig. Selvom at folk herinde forståeligt nok er lunkne ved at give en træner for meget magt (til fx at vælge spillere) efter de sidste par fiaskoer, så vil jeg gerne nuancere det ved at sige, at det kommer an på træneren. Se bare på engelske Leeds, der ligesom os (et par gamle 9'ere undtaget) har byen for sig selv, som gik fra at være en falleret storklub ejet af gniere (Bates) eller galninge (Cellino) og som skiftede trænere ud på stribe, til nu at begynde at forløse det store potentiale, de har. Det er takket være en visionær ejer, men ikke mindst en træner som Bielsa, som udover et klart og tydeligt spilkoncept, også har gennemført en gennemgribende kulturændring og professionalisering i klubben. Det er lige præcis en lignende kapacitet vi har brug for, og som vi skal vise tillid til, og Zorniger er nok det tætteste, vi kommer. Det kræver dog, at ledelsen er klar på at vise fuld tillid til ham (eller en lignende type på den betingelse, at han er villig til at samarbejde med akademiet og dermed, at resultater betyder intet den første sæson eller to; kun implementering af spillestil og integration af unge. Zorniger med bedre mandskabsbehandling ville være den perfekte træner - men hvis han havde hele pakken, så var han næppe superligatræner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                    Mestendels enig. Selvom at folk herinde forståeligt nok er lunkne ved at give en træner for meget magt (til fx at vælge spillere) efter de sidste par fiaskoer, så vil jeg gerne nuancere det ved at sige, at det kommer an på træneren. Se bare på engelske Leeds, der ligesom os (et par gamle 9'ere undtaget) har byen for sig selv, som gik fra at være en falleret storklub ejet af gniere (Bates) eller galninge (Cellino) og som skiftede trænere ud på stribe, til nu at begynde at forløse det store potentiale, de har. Det er takket være en visionær ejer, men ikke mindst en træner som Bielsa, som udover et klart og tydeligt spilkoncept, også har gennemført en gennemgribende kulturændring og professionalisering i klubben. Det er lige præcis en lignende kapacitet vi har brug for, og som vi skal vise tillid til, og Zorniger er nok det tætteste, vi kommer. Det kræver dog, at ledelsen er klar på at vise fuld tillid til ham (eller en lignende type på den betingelse, at han er villig til at samarbejde med akademiet og dermed, at resultater betyder intet den første sæson eller to; kun implementering af spillestil og integration af unge. Zorniger med bedre mandskabsbehandling ville være den perfekte træner - men hvis han havde hele pakken, så var han næppe superligatræner.
                    Kunne ikke være mere enig

                    Comment


                      Zorninger havde også et vanvittigt hold i BIF. Da det hold blev markant svækket efter det glippede guld, så røg magien også. Ikke at han ikke ville kunne præstere med ringere spillere, men syntes ikke han viste noget i BIF da modgangen kom. Men selve spillestilen var jeg vild med

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                        Mestendels enig. Selvom at folk herinde forståeligt nok er lunkne ved at give en træner for meget magt (til fx at vælge spillere) efter de sidste par fiaskoer, så vil jeg gerne nuancere det ved at sige, at det kommer an på træneren. Se bare på engelske Leeds, der ligesom os (et par gamle 9'ere undtaget) har byen for sig selv, som gik fra at være en falleret storklub ejet af gniere (Bates) eller galninge (Cellino) og som skiftede trænere ud på stribe, til nu at begynde at forløse det store potentiale, de har. Det er takket være en visionær ejer, men ikke mindst en træner som Bielsa, som udover et klart og tydeligt spilkoncept, også har gennemført en gennemgribende kulturændring og professionalisering i klubben. Det er lige præcis en lignende kapacitet vi har brug for, og som vi skal vise tillid til, og Zorniger er nok det tætteste, vi kommer. Det kræver dog, at ledelsen er klar på at vise fuld tillid til ham (eller en lignende type på den betingelse, at han er villig til at samarbejde med akademiet og dermed, at resultater betyder intet den første sæson eller to; kun implementering af spillestil og integration af unge. Zorniger med bedre mandskabsbehandling ville være den perfekte træner - men hvis han havde hele pakken, så var han næppe superligatræner.
                        Leeds er pt det mest spændende PL hold. Det bliver spændende at se om det holder i den svære sæson 2.
                        Samt om de kan holde på Kalvin, Ayling og leedses udgave af Max - Bamford.
                        Tror dog Bielss/ zorniger er hårde for skandinaver. Pontus Jansson kunne ikke li Bielsa og spiller nu under Frank i Brentford.

                        Comment


                          Kære gud, lad det ikke ske.
                          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...et-job-paa-vej

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Man “fyre” sgu ikke JM for at tage Sørensen. Så brænder det sgu sammen

                            Comment


                              Glen ligger jo lige til højrebenet, i forhold til de seneste trænere. Erfaring fra DK og har præsteret tidligere.

                              Men at skrive med Glen ville være det samme som da vi hente Kent. Eller Michelsen for den sags skyld. Glen vil også hente sin Jønsson eller sin kløve til truppen. Som ikke flytter os nævneværdigt.

                              prøv nu noget nyt. Noget lidt vovet. Opdag et trænertalent. Eller find en etableret skandinav.

                              Vi kan dog gøre noget der er værre end at skrive med Glen, og det er at skrive med zorniger. Det vil give klubben dødsstødet. Så er vi færdige.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                                Glen ligger jo lige til højrebenet, i forhold til de seneste trænere. Erfaring fra DK og har præsteret tidligere.

                                Men at skrive med Glen ville være det samme som da vi hente Kent. Eller Michelsen for den sags skyld. Glen vil også hente sin Jønsson eller sin kløve til truppen. Som ikke flytter os nævneværdigt.

                                prøv nu noget nyt. Noget lidt vovet. Opdag et trænertalent. Eller find en etableret skandinav.

                                Vi kan dog gøre noget der er værre end at skrive med Glen, og det er at skrive med zorniger. Det vil give klubben dødsstødet. Så er vi færdige.
                                Uenig. Som El Profesor skriver mener jeg også at det ville give klubben det nødvendige løft. Glen ville måske kunne løfte opgaven, men jeg føler bare ikke vi har brug for flere klassiske 'Superliga-trænere', det har vi prøvet af mange omgange nu UDEN succes. Vi skal have noget andet på bordet. Jeg ønsker dog ikke en type som Cifuentes i Aab, sydamerikansk fodbold-filosi kommer nok aldrig helt til at klinge med DK, men noget 'ordnung muss sein' som en type som Zorniger kommer med, er efter mit hoved lige hvad OB har brug for. Ambitionen skal hæves - og hvis det skal ske, skal der nogle HELT andre boller på suppen.

                                Comment

                                Working...
                                X