Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Håber og tror ikke på Peter Sørensen. Jeg har i øvrigt hørt fra en Sønderjyske kilde at Glenn har fået tilbudt en træner kontrakt i OB, håber dog heller ikke at han fristes.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Han siger heldigvis alle de rigtige ting. Han er ikke akademi,proces og udviklingstræner. Han er resultat træner. Allerede dette burde diskvalificere ham
      Ellers spiller man fallit i OB
      Resultat træner
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Jeg kan da godt mærke at jeg som den eneste godt kunne tænke mig Glen Riddersholm i OB. Han har om noget arbejdet med det, som OB efterspørger

        Comment


          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
          Jeg kan da godt mærke at jeg som den eneste godt kunne tænke mig Glen Riddersholm i OB. Han har om noget arbejdet med det, som OB efterspørger
          For mange af os er det sikkert i højere grad personen RIddersholm end hans reelle trænerprofil, der gør ham svær at sluge som en af favoritterne. Personligt ville jeg i hvert fald have det meget svært med ham, selvom jeg erkender, at han tidligere har været god til at bringe talenter i spil samtidig med at han har opnået resultater. AGF-forløbet skæmmer dog lidt, og OB på nuværende er vel måske i virkeligheden meget sammenlignelig med, hvor AGF var, da han tog over der.

          Peter Sørensens opsigelse giver mig altså også nervøse trækninger. Kan slet ikke se, at han ville være den rette mand for os, men det hindrer jo desværre ikke at MH og NT kan have set sig lune på ham.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Håber og tror ikke på Peter Sørensen. Jeg har i øvrigt hørt fra en Sønderjyske kilde at Glenn har fået tilbudt en træner kontrakt i OB, håber dog heller ikke at han fristes.
            Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Resultat træner
              Resultat orienteret så

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                For mange af os er det sikkert i højere grad personen RIddersholm end hans reelle trænerprofil, der gør ham svær at sluge som en af favoritterne. Personligt ville jeg i hvert fald have det meget svært med ham, selvom jeg erkender, at han tidligere har været god til at bringe talenter i spil samtidig med at han har opnået resultater. AGF-forløbet skæmmer dog lidt, og OB på nuværende er vel måske i virkeligheden meget sammenlignelig med, hvor AGF var, da han tog over der.t
                Peter Sørensens opsigelse giver mig altså også nervøse trækninger. Kan slet ikke se, at han ville være den rette mand for os, men det hindrer jo desværre ikke at MH og NT kan have set sig lune på ham.
                Er også noget nervøs håber ikke på Peter Sørensen måske har han allerede noget da han ikke har ønsket at forlænge, og det kunne meget vel være OB

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

                  Er også noget nervøs håber ikke på Peter Sørensen måske har han allerede et nyt job da han ikke har ønsket at forlænge , og det kunne meget vel være OB

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                    Jeg kan da godt mærke at jeg som den eneste godt kunne tænke mig Glen Riddersholm i OB. Han har om noget arbejdet med det, som OB efterspørger
                    Enig med Orskov. Det er mere hans person end hans profil og cv jeg har et problem med. Kan simpelthen ikke udstå den mand. Om jeg kommer til at tage en pause fra OB hvis han bliver træner må tiden vise. Men jeg afviser det ikke. Det kan også være at jeg lærer at leve med ham og at hvis han skal være et røvhul er det bedre han er mit røvhul. Jeg ved det ikke.
                    Håber godt nok man finder en anden løsning

                    Comment


                      Jeg føler mig ret overbevist om at det ender med at blive Glen. Uden at vide noget om den nye strategi, kunne jeg godt forestille mig han som profil og udfra tidligere meritter passer som fod i hose i den. Jeg er heller ikke nødvendigvis afvisende over at det kunne fungere, men ligesom mange andre herinde, så synes jeg godt nok også han som person er svær at snuppe..

                      Comment


                        Nu er det klubben i medgang og modgang, og med tanke på hvilke personligheder der har løbet rundt på banen de sidste 5-7 år, så har jeg svært ved at se hvorfor man ikke kan tage Glen Riddersholm.

                        Hans CV og evner, må da kun overgå hans person, hvis man har så meget imod den. Glen ville være den perfekte danske træner, hvis man som Thorborg og Hemme insistere på at kigge ned i jorden og ikke rundt i Skandinavien - Jeg er desværre bange for at Cifuentes start i AaB skræmmer OB-ledelsen meget.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                          Nu er det klubben i medgang og modgang, og med tanke på hvilke personligheder der har løbet rundt på banen de sidste 5-7 år, så har jeg svært ved at se hvorfor man ikke kan tage Glen Riddersholm.

                          Hans CV og evner, må da kun overgå hans person, hvis man har så meget imod den. Glen ville være den perfekte danske træner, hvis man som Thorborg og Hemme insistere på at kigge ned i jorden og ikke rundt i Skandinavien - Jeg er desværre bange for at Cifuentes start i AaB skræmmer OB-ledelsen meget.
                          Selvfølgelig kan personlighed trumfe CV og resultater, når det handler om, hvem der skal stå i spidsen for ens hjerteklub. Alt andet er da mærkeligt.
                          Personligt kan jeg heller ikke komme i tanke om nogle spillere de sidste 5-7 år, hvor jeg har haft samme antipati ift. personlighed, men ved ikke, hvad/hvem du tænker på der?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Håber og tror ikke på Peter Sørensen. Jeg har i øvrigt hørt fra en Sønderjyske kilde at Glenn har fået tilbudt en træner kontrakt i OB, håber dog heller ikke at han fristes.
                            håber ikke på nogen af dem - men står valget mellem de to så ville jeg nok foretrække Sørensen, men det er mest fordi jeg virkelig ikke bryder mig om glen...håber sgu de finder en ny og ikke endnu en af de trænerer der går på rotation mellem klubberne herhjemme.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Enig med Orskov. Det er mere hans person end hans profil og cv jeg har et problem med. Kan simpelthen ikke udstå den mand. Om jeg kommer til at tage en pause fra OB hvis han bliver træner må tiden vise. Men jeg afviser det ikke. Det kan også være at jeg lærer at leve med ham og at hvis han skal være et røvhul er det bedre han er mit røvhul. Jeg ved det ikke.
                              Håber godt nok man finder en anden løsning
                              Jeg syntes han har ændret sig en del, siden Guld Glenn karakteren. Jeg så ham bla. i offside, og der syntes jeg faktisk han var god, og nede på jorden. Fagligt og fodbold mæssigt vil han være god, og så er han efter min mening god i medierne. Nu bor jeg tæt på Haderslev, og kender folk der spiller i moderklubben. Og der er kun positive ryster omkring ham.
                              Jeg anser det dog for ret så urealistisk at det skulle blive ham.

                              Comment


                                I forhold til Glen, tæller det også ret meget for mig at han valgte at flytte fra Ikast til Haderslev for at få byen og kulturen ind under neglene.
                                Det virker til han virkelig ville projektet og brænder for at flytte de klubber han er i.
                                Hvor imod JM måske havde håbet på noget europæisk bold med OB også videre til det næste

                                Comment

                                Working...
                                X