Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Jaaaa, drømmer jeg? lad os se om han lykkes med det. Forstår ikke hvad Bashkim vil her?

    giv ham en 3-4 årig, byg holdet op med bash som en af hjørnestenene og send lieder og sveinn videre, og sælg jebali til sommer (senest)
    Mon ikke det bliver 2,5-3,5 år hvis det lykkedes? Så længe ham Hemmingsen bestrider den post vil jeg ikke få mine forhåbninger op

    Send Sander afsted nu, Jebali og Sveinn til sommerog måske Nissen med noget forlængelse+udlejning. Lieder er jo selvfølgelig også i spil pga sin kones mulige udflytning

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Jaaaa, drømmer jeg? lad os se om han lykkes med det. Forstår ikke hvad Bashkim vil her?

    giv ham en 3-4 årig, byg holdet op med bash som en af hjørnestenene og send lieder og sveinn videre, og sælg jebali til sommer (senest)

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
    Isoleret set en fremragende signing, hvis det bliver en realitet! Bashkim er om nogen en spiller, der kan få noget begejstring tilbage på banen og på tilskuerpladserne..eller sofaerne den kommende tid. Jeg vil virkelig fryde mig hvis det sker. Men det ændrer ikke på, at der skal ske et salg eller som minimum udlejning af Sander eller Lieder nu, for vi kan nærmest stille et halvt hold angribere, hvis Bashkim kommer tilbage, og der er ikke brug for uro i truppen. Det ændrer heller ikke på, at ledelsen stadig sejler, og selv en potentielt fremragende signing som denne vil ikke ændre noget i det store billede. Det vil også sige, at det forekommer mig lidt mystisk, at man vælger en købe en spiller og forstærkning, som måske ikke vil passe ind under en kommende træner. Men med Bashkims klasse så må vores nye træner tilpasse sig ham!
    Ja, Bash er selvfølgelig velkommen, men vi har godt nok mange angribere. Der skal luges ud til sommer. Gider ikke nævne navne her, vi har nok alle vores små præferencer for og imod, men vi er alt for mange.

    Har flere gange argumenteret for vi skal have en ny træner inden der handles profiler. Gør så ikke så meget med Bash, ham kan alle bruge.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
    Isoleret set en fremragende signing, hvis det bliver en realitet! Bashkim er om nogen en spiller, der kan få noget begejstring tilbage på banen og på tilskuerpladserne..eller sofaerne den kommende tid. Jeg vil virkelig fryde mig hvis det sker. Men det ændrer ikke på, at der skal ske et salg eller som minimum udlejning af Sander eller Lieder nu, for vi kan nærmest stille et halvt hold angribere, hvis Bashkim kommer tilbage, og der er ikke brug for uro i truppen. Det ændrer heller ikke på, at ledelsen stadig sejler, og selv en potentielt fremragende signing som denne vil ikke ændre noget i det store billede. Det vil også sige, at det forekommer mig lidt mystisk, at man vælger en købe en spiller og forstærkning, som måske ikke vil passe ind under en kommende træner. Men med Bashkims klasse så må vores nye træner tilpasse sig ham!
    Kan simpelthen ikke forestille mig en træner i vores klub der ikke kan bruge Kadrii. Han var måske klart bedste spiller i sin 2. kontrakt periode her. Kan ikke se det skulle have ændret sig væsentlig på 1 år.

    Men ja. Vi har mange angribere. Og dem må de så bruge de næste 6 måneder at rydde ud i. Det er ikke urealistisk at 3-4 stykker forlader os inden 31/8

    Leave a comment:


  • El Profesor
    replied
    Isoleret set en fremragende signing, hvis det bliver en realitet! Bashkim er om nogen en spiller, der kan få noget begejstring tilbage på banen og på tilskuerpladserne..eller sofaerne den kommende tid. Jeg vil virkelig fryde mig hvis det sker. Men det ændrer ikke på, at der skal ske et salg eller som minimum udlejning af Sander eller Lieder nu, for vi kan nærmest stille et halvt hold angribere, hvis Bashkim kommer tilbage, og der er ikke brug for uro i truppen. Det ændrer heller ikke på, at ledelsen stadig sejler, og selv en potentielt fremragende signing som denne vil ikke ændre noget i det store billede. Det vil også sige, at det forekommer mig lidt mystisk, at man vælger en købe en spiller og forstærkning, som måske ikke vil passe ind under en kommende træner. Men med Bashkims klasse så må vores nye træner tilpasse sig ham!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Kom så for helvede Hemmingsen!!!!

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...handler-med-ob

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

    Jeg er til dels enig i nationalitetsdiskussionen, det handler mere om kultur og udtryk som så kan forsimples ned til nationalitet og. Derfor handler det mere for mig om at få nogle bestemte kulture og udtryk ind, da en gruppe vil dø ud hvis ikke den får output som udfordrer dem. Der mener jeg helt seriøst at OB har brug for noget Balkan-temperament. Afrika-lir har vi i form af Jebali og Sabbi (selvom han tæller som afrikaner)

    Hvordan Vejle rekrutterer ved jeg ikke, men jeg kan se at de hiver nogle interessante navne hjem og der er en større risikovillighed der, som jeg tror kan skæres ned til agenter. Det er meget high-risk/high win/loss vil jeg vurdere.

    Hvis man kigger på Transfermarkt (og hvis jeg har talt rigtigt) så har Vejle spillere fra 24 forskellige agentfirmaer, mens 8 spillere står repræsenteret uden agent eller med ukendt agent.

    Hvis man kigger på de skandinaviske ligaer, så ser snittet sådan her ud (jf. Transfermarkt):
    DK: 39,3%
    SE: 28,4
    NO: 23,2
    Jeg så ikke at debatten fortsatte, men stopper den også her da jeg har leveret min pointe.

    Der er utroligt mange nationaliteter i store og små klubber i hele Europa og det fungerer helt overordnet ... din pointe holder ikke, i hvert fald ikke den del.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Skovgaard var aldrig nogensinde rigtigt god i FCN, og det er vidst også rimeligt tydeligt, hvor stort et fejlkøb Heerenveen har gjort sig, ved aldrig nogensinde at give ham en førsteholdskamp. Det vil være et stort skridt ned fra Larsen og Tverskov, så kan slet ikke se, hvorfor vi skal bruge tid på det.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

    Milosevic skuffede i Vejle - ham kan vi næppe bruge. Skovgaard regner med og prioriterer at blive i udlandet. Kender ikke hans niveau, men hans profil (ung og med udmærket superligaerfaring) virker på papiret lovende.
    Skovgaard ser også mod Danmark

    Leave a comment:


  • El Profesor
    replied
    Milosevic skuffede i Vejle - ham kan vi næppe bruge. Skovgaard regner med og prioriterer at blive i udlandet. Kender ikke hans niveau, men hans profil (ung og med udmærket superligaerfaring) virker på papiret lovende.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Hvad er status og niveau?

    https://www.transfermarkt.com/andrea...spieler/355512

    https://www.transfermarkt.com/alexan...spieler/171376

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-ikke-kadrii/

    Ingen Kadrii til Aab.

    Har Hemmingsen en kanin med til forårspræmieren, som han havde med Svein til en af de første kampe i efteråret?

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...er-ikke-kadrii

    Slip sneskovlen og grib knoglen Hemmingsen. Håber stadig/ved det er naivt.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

    Jo, god pointe. Jeg håber de to kamphaner kan flytte deres gensidige synspunktet et andet sted her, så vi andre ikke skal belemres med VB’s spillersammensætning..!
    Men jeg må erkende, at jeg finder deres tilgange de sidste par år lidt mere spændende end vores....

    Leave a comment:

Working...
X