Oprindeligt indsendt af OB Larsen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021
Collapse
X
-
Hvis Bash kommer tilbage er det fantastisk! Men hvorfor pokker kunne han ikke slå igennem i den Saudiske liga? Hvsd kan niveauet være dernede! 1. Division? Men nok næppe så fysisk.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Det vil jo ikke være Bashkim der holder Fenger og hylle på bænken. Det er jebali, lieder, Sander og sveinn. Nogen jeg har glemt? Der er så mange.
bash er en no brainer. Få den lukket.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægFor fanden hvor jeg håber det lykkes med Bashkim. Vi har mange angribere, ja. Men ingen af dem ved tilsyneladende hvor målet står. Ville være en kæmpe gevinst og Bashkim tilbage. Og så må Jebali, Sander og måske Lieder og self Sveinn være fortid til sommer.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægEndnu en angriber?
Trods han er ven af huset, så skævvrider det truppen yderligere - om muligt. Og skubber Fenger og Hylle længerne væk. Det med ungdommen er vel blot tom tale.
Og hvorfor har BK ikke spillet i - indsæt oliestat - ?
Sådan går det, når man ikke har en plan. Så plukker man tilfældigt de frugter, der lige viser sig.
Og jeg ved, at BK har været god for os. Det virker bare så tilfældigt.
bash er en no brainer. Få den lukket.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg ville også gerne prøve at se Jebali i en offensiv midtbane rolle. Har bare svært ved at se ham som 8`er i vores system..
Jeg vil også gerne have at Sveinn bliver prøvet ordentlig af. Men hvis han bare er meget dårligere end dem vi har så er det jo svært at sætte ham på holdet i vores situation. Men mon ikke han nok skal få flere chancer hen over foråret
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeg mener bare at Jebali er bedre som offensiv midt, ikke spidsangriber og tror Sveinn vil gøre det godt på toppen (med hans fysisk), hvis man gav ham muligheden / tilliden i et par kampe. Hvor var ellers formålet med at leje ham ?
Jeg vil også gerne have at Sveinn bliver prøvet ordentlig af. Men hvis han bare er meget dårligere end dem vi har så er det jo svært at sætte ham på holdet i vores situation. Men mon ikke han nok skal få flere chancer hen over foråret
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Sveinn ligner ikke en der slår igennem i OB. Fenger er stadig hæmmet efter sin operation og træner stadig ikke fuldt ud. Det kan vare et stykke tid inden han er 100% klar igen.
tror umiddelbart ikke der er plads til 4 stk i front af dem du nævner. Så kan vi kun have 2 på midten.
Vi får nok brug for en stor rotation de næste par måneder der kræver at 15-18 mand hele tiden er på 100% og nok skal få masser af spilletid
Leave a comment:
Leave a comment: