Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Det er også typisk OB at man helst venter til spillerne er 20-21 år før man satser mere helhjertet på dem.
    Jeg ser hellere de bliver afprøvet så meget som muligt fremfor stædigt at bruge spillere som AJA ved afbud og skader.
    Mon ikke det er en del af strategien at lave om på det? Det håber jeg. De skal tidligt op ja. Men kun hvis de er gode nok og det ikke standser deres udvikling.
    Til den del har jeg 100% tiltro til TH

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ikke i år efter min mening. Men den er nok planlagt til at han tiltræder i sommeren 2022.
    Han er kun lige fyldt 17 for 2-3 måneder siden. Så planen må være at gøre fx Frøkjær god nok til salg det næste 1,5 år for at gøre plads
    Det er også typisk OB at man helst venter til spillerne er 20-21 år før man satser mere helhjertet på dem.
    Jeg ser hellere de bliver afprøvet så meget som muligt fremfor stædigt at bruge spillere som AJA ved afbud og skader.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Fair nok. han så god ud i opstartskampene, men 2022 er selvfølgelig rigeligt tids nok.
    Han var virkelig god i det jeg så på stream. Et salg inden er heller ikke urealistisk

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ikke i år efter min mening. Men den er nok planlagt til at han tiltræder i sommeren 2022.
    Han er kun lige fyldt 17 for 2-3 måneder siden. Så planen må være at gøre fx Frøkjær god nok til salg det næste 1,5 år for at gøre plads
    Fair nok. han så god ud i opstartskampene, men 2022 er selvfølgelig rigeligt tids nok.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Kunne Breum ikke være et bud?
    Ikke i år efter min mening. Men den er nok planlagt til at han tiltræder i sommeren 2022.
    Han er kun lige fyldt 17 for 2-3 måneder siden. Så planen må være at gøre fx Frøkjær god nok til salg det næste 1,5 år for at gøre plads

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Umiddelbart tænker jeg at Østrøm nok rykkes op mm han ikke kan forene det med at gennemføre 3.g på Tornbjerg.
    Alstrup har også en chance hvis man skiller sig af med Mandé

    Kan ikke se mere fra U19 pt
    Kunne Breum ikke være et bud?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Med Kadriis ankommen presser det sig vel yderligere på med en udlejning eller to til Sander og/eller Lieder.

    Begrænset aktivitet i vinduet:

    Teitur kom retur og fik ophævet sin kontrakt.
    Troels Kløve fik forlænget sin kontrakt.
    Skjelvik blev signet/forlænget
    Brems blev rykket op
    Sander kom retur
    Kadrii signet

    Obbekjær udlejet
    Marco solgt

    En samlet trup på hele 27 spillere ..

    8 angribere ...
    9 midtbanespillere (inkl. Sabbi)
    7 forsvarsspillere (+Obbekjær når han returnerer)

    Vi kan vist roligt starte næste transfervinduetråd op med ny træner og afgange ...

    Raus:

    Mande
    AJA
    Aron
    Opondo
    Lieder
    Svendsen
    Sveinn

    Er der nogen talenter man forventer der skal op?

    I så fald skal der jo reelt flere ud hvis man skal have tilgange udefra for at styrke kvaliteten .. Enten erfarne talenter der ikke spiller fast a la JJT og Frøkjær eller næste niveau af spillere udefra: Lund, Drachmann, Kløve eller Jebali.

    Umiddelbart tænker jeg at Østrøm nok rykkes op mm han ikke kan forene det med at gennemføre 3.g på Tornbjerg.
    Alstrup har også en chance hvis man skiller sig af med Mandé

    Kan ikke se mere fra U19 pt

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Med Kadriis ankommen presser det sig vel yderligere på med en udlejning eller to til Sander og/eller Lieder.

    Begrænset aktivitet i vinduet:

    Teitur kom retur og fik ophævet sin kontrakt.
    Troels Kløve fik forlænget sin kontrakt.
    Skjelvik blev signet/forlænget
    Brems blev rykket op
    Sander kom retur
    Kadrii signet

    Obbekjær udlejet
    Marco solgt

    En samlet trup på hele 27 spillere ..

    8 angribere ...
    9 midtbanespillere (inkl. Sabbi)
    7 forsvarsspillere (+Obbekjær når han returnerer)

    Vi kan vist roligt starte næste transfervinduetråd op med ny træner og afgange ...

    Raus:

    Mande
    AJA
    Aron
    Opondo
    Lieder
    Svendsen
    Sveinn

    Er der nogen talenter man forventer der skal op?

    I så fald skal der jo reelt flere ud hvis man skal have tilgange udefra for at styrke kvaliteten .. Enten erfarne talenter der ikke spiller fast a la JJT og Frøkjær eller næste niveau af spillere udefra: Lund, Drachmann, Kløve eller Jebali.


    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Det kan man sige, men når man ved at Marco er på vej væk og at det derfor, om man som træner kan lide det eller ej, er Vestergaard der er næste mand i køen, så kan man måske også ane noget resultatmæssig gevinst ved at få ham sluset ind i kampe hvor resultatet synes hjemme, eksempelvis et par minutter mod FCN hvor vi er foran med 2, i stedet for at risikere at han pludselig skal kastes for løverne pga. skader/karantæner til andre spillere. Klart at JM kan skide højt og flot på talentudvikling, men fra et resultatmæssigt perspektiv forstår jeg stadig ikke helt logikken i at bruge en færdig mand frem en spiller hvor man ved at det er ham man har til rådighed resten af foråret. Klart der kan være noget med hø./ve. side der spiller ind, men jeg snakker nu også mest bare om en plads på bænken.
    Mange gode spørgsmål

    Lad os nu lige huske at han stort set kun lige er blevet klar efter endnu et skadeshelvede på det meste af en sæson. Han har ikke spillet en U19 kamp i mands minde. Han skal bygges op og have tid med en stor mængde træningspas så han er mere klar når han bliver kastet for løverne.
    Det er jo manglen af reserveholdskampe der også er problemet her. Dem har han brug for nogle af for at finde sig selv igen

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Fordi Marco har en stor erfaring og JM er ansat til resultater åbenbart. Ikke til talentudvikling. Så hvorfor tage chancen?
    En anden ting er at Vestergaard kun har fået spilletid i højre side af midten hvor KL er mens det var Tverskov`s venstreside der blev afløst
    Det kan man sige, men når man ved at Marco er på vej væk og at det derfor, om man som træner kan lide det eller ej, er Vestergaard der er næste mand i køen, så kan man måske også ane noget resultatmæssig gevinst ved at få ham sluset ind i kampe hvor resultatet synes hjemme, eksempelvis et par minutter mod FCN hvor vi er foran med 2, i stedet for at risikere at han pludselig skal kastes for løverne pga. skader/karantæner til andre spillere. Klart at JM kan skide højt og flot på talentudvikling, men fra et resultatmæssigt perspektiv forstår jeg stadig ikke helt logikken i at bruge en færdig mand frem en spiller hvor man ved at det er ham man har til rådighed resten af foråret. Klart der kan være noget med hø./ve. side der spiller ind, men jeg snakker nu også mest bare om en plads på bænken.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Jeg begriber stadig ikke hvorfor JM har haft foretrukket Marco frem for Vestergaard i de to første kampe, når nu det har været tydeligt at der er blevet arbejdet på et øjeblikkeligt skifte for Marco. I det mindste kan man så "tvinge" en træner til at spille med talenter ved ikke at hente 1:1 erstatninger for spillere som Marco. Nu glæder jeg mig bare til at se Vestergaard i suppen, det er få ting der slår at se en af sine unge få debut i striberne!
    Fordi Marco har en stor erfaring og JM er ansat til resultater åbenbart. Ikke til talentudvikling. Så hvorfor tage chancen?
    En anden ting er at Vestergaard kun har fået spilletid i højre side af midten hvor KL er mens det var Tverskov`s venstreside der blev afløst

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Marco skal erstattes fra akademiet. Vestergaard og Østrøm nævnes

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...l-de-klare-sig
    Jeg begriber stadig ikke hvorfor JM har haft foretrukket Marco frem for Vestergaard i de to første kampe, når nu det har været tydeligt at der er blevet arbejdet på et øjeblikkeligt skifte for Marco. I det mindste kan man så "tvinge" en træner til at spille med talenter ved ikke at hente 1:1 erstatninger for spillere som Marco. Nu glæder jeg mig bare til at se Vestergaard i suppen, det er få ting der slår at se en af sine unge få debut i striberne!

    Leave a comment:


  • jamborg
    replied
    Mange tak til Marco Lund, det har være success for ham og for OB

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Marco skal erstattes fra akademiet. Vestergaard og Østrøm nævnes

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...l-de-klare-sig
    Jeg er helt enig med Hemmingsen her. Det taler med sikkerhed lige ind i den kommende strategimelding fra klubben. Henrik Clausen sagde vist også på et tidspunkt i SFÅ at hvis klubberne mener noget med at der skal satses på egenavl må der højest stå en spiller foran talentet på hvilken som helst vilkårlig plads.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Marco skal erstattes fra akademiet. Vestergaard og Østrøm nævnes

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...l-de-klare-sig

    Leave a comment:

Working...
X