Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeppetoje
    replied
    Shell stadion?
    https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-...liarder-kroner

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Med 7 ialt der allerede har søgt bliver det nok svært at få til begge steder med det samme. Men til gengæld hvis vi er de eneste fra fyn er vi næsten sikre på at få.
    Spændende om de når det inden ansøgningsfristen udløber

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Mulighed for tilskud til hybridbaner:
    https://www.dbu.dk/nyheder/2022/nove...l-hybridbaner/

    Håber vi søger om tilskud til hybridbane både på Stadion og på træningsanlægget.
    Med 7 ialt der allerede har søgt bliver det nok svært at få til begge steder med det samme. Men til gengæld hvis vi er de eneste fra fyn er vi næsten sikre på at få.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Odense Stadion får Hybridbane til sommer!

    Nyt: Odense Stadion skal have Hybridbane - OBstruktion
    Mulighed for tilskud til hybridbaner:
    https://www.dbu.dk/nyheder/2022/nove...l-hybridbaner/

    Håber vi søger om tilskud til hybridbane både på Stadion og på træningsanlægget.
    Last edited by OleKBH; 20-11-2022, 19:02.

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

    Er stadion overhovedet godt nok til at spille europærisk på?
    Nej… Og det er pinligt

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Som jeg forstod det på det UEFA meldte ud så skal en Herre klub have et kvinde hold eller samarbejde med dem.

    Så jeg tænker ikke at OB bør tage dem ind under paraplyen igen, de kan godt være to forskellige klubber der bare samarbejder og bliver støttet af OB via. midler og sådan.
    Det vil nok være den bedste forretning for begge parter.
    Er stadion overhovedet godt nok til at spille europærisk på?

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja. Men for nogle klubber er selvstændighed en dyd og noget der vægtes meget højt. Den forsvinder helt.
    Men fordelene er da tydelige
    Som jeg forstod det på det UEFA meldte ud så skal en Herre klub have et kvinde hold eller samarbejde med dem.

    Så jeg tænker ikke at OB bør tage dem ind under paraplyen igen, de kan godt være to forskellige klubber der bare samarbejder og bliver støttet af OB via. midler og sådan.
    Det vil nok være den bedste forretning for begge parter.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Det efterspøger Gustav Grubbe også i interviewet med Obstruktion fra i dag. Mon ikke det er på vej også?
    Alt andet vil bare være for åndsvagt. Træningsanlægget i Ådalen er Danmarks hyggeligste, men den bane trænger åbenlyst til at blive fornyet.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
    Enrico har tidligere argumenteret for, at grunden til, at man ikke ville investere i en hybridbane er, at man er nødt til at kunne træne på samme underlag, som man spiller på. Det giver jo god mening. Logisk set bør det betyde, at vi også skal have en hybrid træningsbane fx på bane 1 i Ådalen?
    Det sagde han nemlig. Og hvis det kun er 4 mill som man siger skal det da bare laves. Men jeg har bare hørt om meget højere priser.
    Der skal vel også indkøbes nyt materiel ift at have en græsbane?? Uden at jeg ved noget specifikt

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Mht. det med et kvinde elitehold så vil det på mange måde ligge til højrebenet at etablere et samarbejde med byens kvinde elitehold. Jeg vidste faktisk ikke at Odense Q faktisk udspringer af det elitehold der var i OB. Følgende er sakset fra Odense Q’s hjemmeside:
    “Odense Q udspringer fra OB Kvinde Elite og blev etableret som selvstændig kvindefodboldklub i Odense i 2016. Klubben har base i Marienlystcentret”.

    Pt. spiller Odense Q i den anden bedste række.
    Det ville da være oplagt at genetablere det samarbejde under OSE.
    Ja. Men for nogle klubber er selvstændighed en dyd og noget der vægtes meget højt. Den forsvinder helt.
    Men fordelene er da tydelige

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
    Enrico har tidligere argumenteret for, at grunden til, at man ikke ville investere i en hybridbane er, at man er nødt til at kunne træne på samme underlag, som man spiller på. Det giver jo god mening. Logisk set bør det betyde, at vi også skal have en hybrid træningsbane fx på bane 1 i Ådalen?
    Det efterspøger Gustav Grubbe også i interviewet med Obstruktion fra i dag. Mon ikke det er på vej også?

    Leave a comment:


  • Phob
    replied
    Enrico har tidligere argumenteret for, at grunden til, at man ikke ville investere i en hybridbane er, at man er nødt til at kunne træne på samme underlag, som man spiller på. Det giver jo god mening. Logisk set bør det betyde, at vi også skal have en hybrid træningsbane fx på bane 1 i Ådalen?

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det var min vurdering ift hvornår et færdig renoveret stadion kunne stå klar

    Et kvindehold bliver før er jeg sikker på. Uden jeg har hørt noget konkret
    Mht. det med et kvinde elitehold så vil det på mange måde ligge til højrebenet at etablere et samarbejde med byens kvinde elitehold. Jeg vidste faktisk ikke at Odense Q faktisk udspringer af det elitehold der var i OB. Følgende er sakset fra Odense Q’s hjemmeside:
    “Odense Q udspringer fra OB Kvinde Elite og blev etableret som selvstændig kvindefodboldklub i Odense i 2016. Klubben har base i Marienlystcentret”.

    Pt. spiller Odense Q i den anden bedste række.
    Det ville da være oplagt at genetablere det samarbejde under OSE.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg forstår. Men det tager nok et par år inden de første maskiner går igang. Og så tager det 2-3 år med de forskellige etaper.
    Så forhåbentlig indenfor 1 år af AGF`s.
    .. og der i korte træk det Enrico siger.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Enrico siger i FS i dag at stadionplanerne tidligst er effektueret i 2027 så det er ikke noget skidt skud - tvært i mod er squ't skidt skudt .. hvis du forstår
    Jeg forstår. Men det tager nok et par år inden de første maskiner går igang. Og så tager det 2-3 år med de forskellige etaper.
    Så forhåbentlig indenfor 1 år af AGF`s.

    Leave a comment:

Working...
X