Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

De renoverer ikke, de ombygger ! Pæn stor forskel
    Nogen der ved hvornår de nye ombyggede omklædningsrum mm. kan tages i brug? og findes der billeder eller tegninger af projektet et sted på nettet?

Leave a comment:

• Superior
    replied
    Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
    Meget spændende og yderst interesant på mange områder ud over fodbold. Dette er ofte udfordringen for kommunerne, at stadionbygningerne kun kan bruges til fodbold - og af fodboldfolkene og det kan være de økonomiske barrierer der bremser et nyt projekt.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
    Kunne være spændende at høre hvad sådan et projekt ville koste også…. Fandme flot. Men det er Tottenhams nye stadion. Men er det realistisk for os at betale?

Leave a comment:

• Maddog Murdock
    replied
    https://fyens.dk/ob/det-officielle-p...odense-stadion

det da meget flot

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Okay, mener nu stadigvæk ikke det burde tag mere end sommerpausen
    Handler vel om økonomi, ferietid, mangel på håndværkere o.lign.

Leave a comment:

• Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Okay, mener nu stadigvæk ikke det burde tag mere end sommerpausen

Leave a comment:

replied

Ja. De renoverer 4 rum.. Det tager da maks et par uger

Leave a comment:

• Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Har du læst artiklen, hvad de rent faktisk laver, eller tror du bare de ændre omklædningsrummmene uden andet?
    Ja. De renoverer 4 rum.. Det tager da maks et par uger

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Typisk de omklædningdsrum ikke er blevet klar til sæsonstart.. Kan da forhelved ikke tage så længe at renovere nogle rum. Ellers meget fint det lyder til der sker lidt snart..
    Har du læst artiklen, hvad de rent faktisk laver, eller tror du bare de ændre omklædningsrummmene uden andet?

Leave a comment:

• Jeppetoje
    replied
    Typisk de omklædningdsrum ikke er blevet klar til sæsonstart.. Kan da forhelved ikke tage så længe at renovere nogle rum. Ellers meget fint det lyder til der sker lidt snart..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Ligesom jeg skrev for nogle måneder siden er der gang i arbejdet om at omdanne Bolbro til en sports bydel og at udsigterne til en form for afklaring ikke er så lang væk som nogen tror

https://fyens.dk/odense/slidt-stadio...r-forbedringer

Denne artikel vil svare på mange af de spørgsmål som der har været indtil nu

Leave a comment:

• PPPP
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Prøv at tænk, hvis OB blev firstmovere på et så fedt byintegreret stadionprojekt i DK. Tænke ud af boksen i stedet for en beton/stålklods omgivet af en større asfaltfirkant. Jeg drømmer lige lidt ……
    Ja det lyder super! Men husk parkering tæt på - vi er trods alt nogle, der ikke bor lige rundt om hjørnet.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Prøv at tænk, hvis OB blev firstmovere på et så fedt byintegreret stadionprojekt i DK. Tænke ud af boksen i stedet for en beton/stålklods omgivet af en større asfaltfirkant. Jeg drømmer lige lidt ……

Leave a comment:

• Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Nu hørte jeg stemmer fra Ådalen siger i deres kommentering af kampen mod Viborg, at de havde set tegninger over de nye omklædningsrum, er der et sted hvor man kan se hvordan det kommer til at se ud.
    Studsede jeg også over.

Leave a comment:

• Larsbo79
    replied
    Nu hørte jeg stemmer fra Ådalen siger i deres kommentering af kampen mod Viborg, at de havde set tegninger over de nye omklædningsrum, er der et sted hvor man kan se hvordan det kommer til at se ud.

Leave a comment:

Working...
X