Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Modernisering af stadion
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægTypisk de omklædningdsrum ikke er blevet klar til sæsonstart.. Kan da forhelved ikke tage så længe at renovere nogle rum. Ellers meget fint det lyder til der sker lidt snart..
- Likes 1
Leave a comment:
-
Typisk de omklædningdsrum ikke er blevet klar til sæsonstart.. Kan da forhelved ikke tage så længe at renovere nogle rum. Ellers meget fint det lyder til der sker lidt snart..
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ligesom jeg skrev for nogle måneder siden er der gang i arbejdet om at omdanne Bolbro til en sports bydel og at udsigterne til en form for afklaring ikke er så lang væk som nogen tror
https://fyens.dk/odense/slidt-stadio...r-forbedringer
Denne artikel vil svare på mange af de spørgsmål som der har været indtil nu
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægPrøv at tænk, hvis OB blev firstmovere på et så fedt byintegreret stadionprojekt i DK. Tænke ud af boksen i stedet for en beton/stålklods omgivet af en større asfaltfirkant. Jeg drømmer lige lidt ……
- Likes 2
Leave a comment:
-
Prøv at tænk, hvis OB blev firstmovere på et så fedt byintegreret stadionprojekt i DK. Tænke ud af boksen i stedet for en beton/stålklods omgivet af en større asfaltfirkant. Jeg drømmer lige lidt ……
- Likes 6
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlægNu hørte jeg stemmer fra Ådalen siger i deres kommentering af kampen mod Viborg, at de havde set tegninger over de nye omklædningsrum, er der et sted hvor man kan se hvordan det kommer til at se ud.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Nu hørte jeg stemmer fra Ådalen siger i deres kommentering af kampen mod Viborg, at de havde set tegninger over de nye omklædningsrum, er der et sted hvor man kan se hvordan det kommer til at se ud.
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: