Oprindeligt indsendt af Mwape
Se indlæg
Jeg tror det afgørende bliver om der kan skaffes nok penge fra private investorer til udvikling af områderne omkring stadion og hele stadionområdet i Bolbro til eksempelvis kontorer, hotel og andet erhverv (bl.a i eventuelle hjørnebygninger af et kommende stadion samt andre uudnyttede byggegrunde i stadionområdet),
Det kræver at kommunen sælger nogle af disse grunde til attraktive priser med en helhedsplan der igen er attraktiv for investorer, men det er pengene fra disse tiltag der skal være det der financierer 3 nye tribuner inkl tagkonstruktion samt nye toiletforhold og salgsboder (den nuværende hovedtribunen bliver der ikke pillet ved tror jeg).
Men eftersom der ikke er kommet noget frem endnu er jeg ikke specielt optimistisk og jeg tror du har ret mht kommunalvalget og det med at der fortsat er mange i byen der har et indebrændt had til OB og derfor vil kæmpe imod sådanne planer også selvom man finder en løsning, hvor kommunekassen stort set ikke bliver rørt.
Men nu får vi da i det mindste en hybridbane på stadion og ligesom med resten af stadionudviklingen og klubben i det hele taget, så er det med mottoet: bedre sent end aldrig ;-)
Leave a comment: