Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2020/2021
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Det mest bekymrende er vel at FCK ligner OB.. kigger man bestyrelsen igennem i Odense Sport og Event, så sidder der IKKE mange kyndige fodboldfolk. Tværtimod så sidder den ene mand efter den med flere relationer til Niels Thorborg i andre bestyrelsesposter eller firmaer.
Vil Bo Henriksen passe ind der, næppe han er for meget lige ud af posen og det passer ikke ind til Onkel Niels. Bare se med Hemmingsen. Han er så svag, at han udelukkende er en nikkedukke for Thorborg.
Og skal jeg være helt ærlig, så tror jeg sku også det er der den er gået galt med JM... ham vs Hemmingsen/Thorborg.. det er et No go match. De tænker overhovedet ikke ens. Og har slet ikke samme opfattelse af hvordan man når tingene.
Hemmingsen virker så tung dum, at selv en skoleelev kommer til at se stærk ud.
Det bekymre mig i den grad. Kan en ny træner vende det. Næ tror jeg sku ikke. Hemmingsen stod til Stribet snak og talte om hvor godt holdet og klubben er at vi skal være med i top 6 og på længere sigt også top 3... tja skal der så ikke sadles om..
Han talte om akademiet igen og igen. Planen er at støbe gode spillere der og supplerer op med dygtige elitespillere. Hvortil det var salen blev spurgt er det Opondo, Alexander Juel og Gudjohnson I kalder elitespillere?
Det blev der kun svaret “de er gode spillere” til og hvor til han fortsatte i akademi snakken.
Fint med mig at man satser på at sende flere unge igennem akademiet og derefter sælge videre. Det er en del af forretningen, men skal vi så ikke lige steppe op i forhold til indkøb af spillere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægBo Henriksen: "Bestyrelsen skal jo egentlig bare sørge for at finde nogle penge og overlade ansvaret til nogle der har forstand på det."
Ja, han bliver sgu nok ikke ansat i OB lige foreløbigt.
Til gengæld blev Niels Frederiksen nævnt som mulig afløser næste sommer i går af Søren Sorgenfri, som jeg husker det.
Comment
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...fc-midtjylland
Hvis man sorterer på pointsnit ligger vi på en 9. plads i samme periode. Det er egentlig underligt, vi ikke har været en tur i 1. div.Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...fc-midtjylland
Hvis man sorterer på pointsnit ligger vi på en 9. plads i samme periode. Det er egentlig underligt, vi ikke har været en tur i 1. div.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Fdml Se indlægDet mest bekymrende er vel at FCK ligner OB.. kigger man bestyrelsen igennem i Odense Sport og Event, så sidder der IKKE mange kyndige fodboldfolk. Tværtimod så sidder den ene mand efter den med flere relationer til Niels Thorborg i andre bestyrelsesposter eller firmaer.
Vil Bo Henriksen passe ind der, næppe han er for meget lige ud af posen og det passer ikke ind til Onkel Niels. Bare se med Hemmingsen. Han er så svag, at han udelukkende er en nikkedukke for Thorborg.
Og skal jeg være helt ærlig, så tror jeg sku også det er der den er gået galt med JM... ham vs Hemmingsen/Thorborg.. det er et No go match. De tænker overhovedet ikke ens. Og har slet ikke samme opfattelse af hvordan man når tingene.
Hemmingsen virker så tung dum, at selv en skoleelev kommer til at se stærk ud.
Det bekymre mig i den grad. Kan en ny træner vende det. Næ tror jeg sku ikke. Hemmingsen stod til Stribet snak og talte om hvor godt holdet og klubben er at vi skal være med i top 6 og på længere sigt også top 3... tja skal der så ikke sadles om..
Han talte om akademiet igen og igen. Planen er at støbe gode spillere der og supplerer op med dygtige elitespillere. Hvortil det var salen blev spurgt er det Opondo, Alexander Juel og Gudjohnson I kalder elitespillere?
Det blev der kun svaret “de er gode spillere” til og hvor til han fortsatte i akademi snakken.
Fint med mig at man satser på at sende flere unge igennem akademiet og derefter sælge videre. Det er en del af forretningen, men skal vi så ikke lige steppe op i forhold til indkøb af spillereOB: Danske mestre i 2075/6
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Sagde han det om OB eller FCK? Either way, så kører vi jo, i mindre grad obviously, samme taktik organisatorisk virker det til, så nej, det lugter ikke af et cheftrænerjob i Odense til den gode Bo.
Til gengæld blev Niels Frederiksen nævnt som mulig afløser næste sommer i går af Søren Sorgenfri, som jeg husker det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Sagde han det om OB eller FCK? Either way, så kører vi jo, i mindre grad obviously, samme taktik organisatorisk virker det til, så nej, det lugter ikke af et cheftrænerjob i Odense til den gode Bo.
Fck spiller forsvarsspil som OL, så underholden at se på men nervepirrende
Comment
Comment