Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Oliver Lund × 11 det kaldes vindermentalitet.
    O.k. :-) Men hellere x 10.Olli Lund kab spille mange positioner men lad den anden Oliver hellere stå i buret.;-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Man bliver helt glad for OB og Jacob Michelsen når man ser klip fra fck- Randers. Er du vimmer hvor er fck i krise. Fryd fryd.
      har du set tabellen? vi er 1 point foran FCK, så vi er omtrent lige så ringe.

      Comment


        Bo Henriksen: "Bestyrelsen skal jo egentlig bare sørge for at finde nogle penge og overlade ansvaret til nogle der har forstand på det."

        Ja, han bliver sgu nok ikke ansat i OB lige foreløbigt.

        Comment


          Det mest bekymrende er vel at FCK ligner OB.. kigger man bestyrelsen igennem i Odense Sport og Event, så sidder der IKKE mange kyndige fodboldfolk. Tværtimod så sidder den ene mand efter den med flere relationer til Niels Thorborg i andre bestyrelsesposter eller firmaer.

          Vil Bo Henriksen passe ind der, næppe han er for meget lige ud af posen og det passer ikke ind til Onkel Niels. Bare se med Hemmingsen. Han er så svag, at han udelukkende er en nikkedukke for Thorborg.

          Og skal jeg være helt ærlig, så tror jeg sku også det er der den er gået galt med JM... ham vs Hemmingsen/Thorborg.. det er et No go match. De tænker overhovedet ikke ens. Og har slet ikke samme opfattelse af hvordan man når tingene.
          Hemmingsen virker så tung dum, at selv en skoleelev kommer til at se stærk ud.

          Det bekymre mig i den grad. Kan en ny træner vende det. Næ tror jeg sku ikke. Hemmingsen stod til Stribet snak og talte om hvor godt holdet og klubben er at vi skal være med i top 6 og på længere sigt også top 3... tja skal der så ikke sadles om..

          Han talte om akademiet igen og igen. Planen er at støbe gode spillere der og supplerer op med dygtige elitespillere. Hvortil det var salen blev spurgt er det Opondo, Alexander Juel og Gudjohnson I kalder elitespillere?
          Det blev der kun svaret “de er gode spillere” til og hvor til han fortsatte i akademi snakken.

          Fint med mig at man satser på at sende flere unge igennem akademiet og derefter sælge videre. Det er en del af forretningen, men skal vi så ikke lige steppe op i forhold til indkøb af spillere

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Bo Henriksen: "Bestyrelsen skal jo egentlig bare sørge for at finde nogle penge og overlade ansvaret til nogle der har forstand på det."

            Ja, han bliver sgu nok ikke ansat i OB lige foreløbigt.
            Sagde han det om OB eller FCK? Either way, så kører vi jo, i mindre grad obviously, samme taktik organisatorisk virker det til, så nej, det lugter ikke af et cheftrænerjob i Odense til den gode Bo.

            Til gengæld blev Niels Frederiksen nævnt som mulig afløser næste sommer i går af Søren Sorgenfri, som jeg husker det.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

              har du set tabellen? vi er 1 point foran FCK, så vi er omtrent lige så ringe.
              Udgangspunktet kan ikke sammenlignes. OB underpræsterer ikke væsentligt.

              Comment


                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...fc-midtjylland

                Hvis man sorterer på pointsnit ligger vi på en 9. plads i samme periode. Det er egentlig underligt, vi ikke har været en tur i 1. div.
                Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...fc-midtjylland

                  Hvis man sorterer på pointsnit ligger vi på en 9. plads i samme periode. Det er egentlig underligt, vi ikke har været en tur i 1. div.
                  fortjenesten hænger vist en del på Ove, som fik stoppet blødningen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Fdml Se indlæg
                    Det mest bekymrende er vel at FCK ligner OB.. kigger man bestyrelsen igennem i Odense Sport og Event, så sidder der IKKE mange kyndige fodboldfolk. Tværtimod så sidder den ene mand efter den med flere relationer til Niels Thorborg i andre bestyrelsesposter eller firmaer.

                    Vil Bo Henriksen passe ind der, næppe han er for meget lige ud af posen og det passer ikke ind til Onkel Niels. Bare se med Hemmingsen. Han er så svag, at han udelukkende er en nikkedukke for Thorborg.

                    Og skal jeg være helt ærlig, så tror jeg sku også det er der den er gået galt med JM... ham vs Hemmingsen/Thorborg.. det er et No go match. De tænker overhovedet ikke ens. Og har slet ikke samme opfattelse af hvordan man når tingene.
                    Hemmingsen virker så tung dum, at selv en skoleelev kommer til at se stærk ud.

                    Det bekymre mig i den grad. Kan en ny træner vende det. Næ tror jeg sku ikke. Hemmingsen stod til Stribet snak og talte om hvor godt holdet og klubben er at vi skal være med i top 6 og på længere sigt også top 3... tja skal der så ikke sadles om..

                    Han talte om akademiet igen og igen. Planen er at støbe gode spillere der og supplerer op med dygtige elitespillere. Hvortil det var salen blev spurgt er det Opondo, Alexander Juel og Gudjohnson I kalder elitespillere?
                    Det blev der kun svaret “de er gode spillere” til og hvor til han fortsatte i akademi snakken.

                    Fint med mig at man satser på at sende flere unge igennem akademiet og derefter sælge videre. Det er en del af forretningen, men skal vi så ikke lige steppe op i forhold til indkøb af spillere
                    Ikke-svar bør være forbeholdt politikerne, ikke manden der er sportschef i OB. Jeg bliver gammel før tid hvis jeg skal trækkes med MH det næste årti
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                      Sagde han det om OB eller FCK? Either way, så kører vi jo, i mindre grad obviously, samme taktik organisatorisk virker det til, så nej, det lugter ikke af et cheftrænerjob i Odense til den gode Bo.

                      Til gengæld blev Niels Frederiksen nævnt som mulig afløser næste sommer i går af Søren Sorgenfri, som jeg husker det.
                      Han sagde det om FCK, som kommentar til Ståles interview. Det var en diskussion om, hvorvidt der skulle være fodboldfolk i en bestyrelse, og det var så her han kom med citatet. Om han er et emne eller ej, så virker det bare overhovedet ikke som et realistisk match med Bo i OB. Det virkede til, at han havde ekstremt meget magt og frihed i Horsens trivedes med det. I OB vil han nok hverken få lov til at bestemme ligeså meget, og nok endnu værre så vil han nok også få svært ved at være det samme menneske inden for OBs tilknappede stil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                        Sagde han det om OB eller FCK? Either way, så kører vi jo, i mindre grad obviously, samme taktik organisatorisk virker det til, så nej, det lugter ikke af et cheftrænerjob i Odense til den gode Bo.

                        Til gengæld blev Niels Frederiksen nævnt som mulig afløser næste sommer i går af Søren Sorgenfri, som jeg husker det.
                        Måske Jes er ledig til sommer.
                        Fck spiller forsvarsspil som OL, så underholden at se på men nervepirrende

                        Comment


                          Svendsen scorede sidst første mål idag for Brann i 3-2 sejren over Rosenborg

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Måske Jes er ledig til sommer.
                            Fck spiller forsvarsspil som OL, så underholden at se på men nervepirrende
                            Så hellere Neestrup fra Viborg. Burde kunne købes fri

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Så hellere Neestrup fra Viborg. Burde kunne købes fri
                              Er enig, selvom Jes spillede YDM for os i sin tid

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Er enig, selvom Jes spillede YDM for os i sin tid
                                Han har da også spillet +100 kampe for os som senior?

                                Comment

                                Working...
                                X