Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tror jeg bestemt vi gør. 4-6p de sidste 5 kampe dog. Nok ikke mere
    ok, jeg er nok tæt på at være i fuld Parsum....jeg tror på 2 point.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

      ok, jeg er nok tæt på at være i fuld Parsum....jeg tror på 2 point.
      Så ryger Michelsen med garanti. Jeg tror nu også på 4-6 point med det program. Vi bør kunne vinde bare én af de næste tre, og FCM lige efter en CL-kamp har klart været til at tale med.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Mon man kan bryde loven og stadig have magten?
        Til jul er det forhåbentlig kun NT der har magten.
        Skal loven holdes til punkt og prikke, eller skal der rykkes på en ekstrem force majeure?
        Havde du lige ladet minkene sprede smitten lidt mere og øge risikoen for nye mutationer.
        Skidt at loven ikke var på plads, men 100% den rigtige beslutning at lukke skidtet.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Så ryger Michelsen med garanti. Jeg tror nu også på 4-6 point med det program. Vi bør kunne vinde bare én af de næste tre, og FCM lige efter en CL-kamp har klart været til at tale med.
          Enig. Men kan simpelthen heller ikke se over 6p. Det er max

          Comment


            Sæsonen kan reelt set være slut om 3 uger. Heldigt der er 2 hold i ligaen der er endnu mere pivringe end de andre pivringe hold.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Skal loven holdes til punkt og prikke, eller skal der rykkes på en ekstrem force majeure?
              Havde du lige ladet minkene sprede smitten lidt mere og øge risikoen for nye mutationer.
              Skidt at loven ikke var på plads, men 100% den rigtige beslutning at lukke skidtet.
              Det er kun enhedskommunisternd der er så dobbeltmoralsk. Det handler ikke om det erdet rigtige, det handler om ikke at være så magtsygog fascistisk, at man bryder loven. Det havde været simpelt, at lave en mere rimelig aftale.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Det er kun enhedskommunisternd der er så dobbeltmoralsk. Det handler ikke om det erdet rigtige, det handler om ikke at være så magtsygog fascistisk, at man bryder loven. Det havde været simpelt, at lave en mere rimelig aftale.
                Hvor er dobbeltmoralen?
                Der var en vigtig ting her og det var at få stoppet en absurd industri, som er farlig for verdenssundheden, han handlede endda alt for sent, efter flere advarsler, ja loven skulle have været på plads ... men der var det altså bare langt vigtigere at få lagt den industri ned.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  https://www.bt.dk/superligaen/aarets...meligheden-bag
                  Suk, og vi må nøjes med Hemme. Der var ellers rygter om at han var mulig afløser for hysen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Hvor er dobbeltmoralen?
                    Der var en vigtig ting her og det var at få stoppet en absurd industri, som er farlig for verdenssundheden, han handlede endda alt for sent, efter flere advarsler, ja loven skulle have været på plads ... men der var det altså bare langt vigtigere at få lagt den industri ned.
                    Der er mange ting som er langt farligere. Det dobbeltmoralske ligger i at der ikke er samme standart for hvornår Pernille Mao kræver en kommusionsundersøgelse. Helt i kommunismens navn.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Hvor er dobbeltmoralen?
                      Der var en vigtig ting her og det var at få stoppet en absurd industri, som er farlig for verdenssundheden, han handlede endda alt for sent, efter flere advarsler, ja loven skulle have været på plads ... men der var det altså bare langt vigtigere at få lagt den industri ned.
                      Man må håbe venstrefløjen er lige så nidkær her som når blå politikere bryder loven. Særligt Enhedslisten og RV bør følge sagen til dørs, hvis ellers deres konstante hylen op om retssikkerhed skal have nogen sammenhæng med virkeligheden. Når det er sagt forsvarer jeg ikke minkavlerne, der græder tørre tårer over at få statskassen til at betale for mink der givet underskud i lang tid. Her følger de desværre bare landbruget generelt, som helst vil have andre til at betale for deres svinefabrikker.
                      OB: Danske mestre i 2075/6

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                        ok, jeg er nok tæt på at være i fuld Parsum....jeg tror på 2 point.
                        Øøøhhh.... mener du som i samme tilstand som Rasmus P på Den Smagløse Café efter midnatstid eller er det et udtryk jeg ikke er bekendt med ?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                          Man må håbe venstrefløjen er lige så nidkær her som når blå politikere bryder loven. Særligt Enhedslisten og RV bør følge sagen til dørs, hvis ellers deres konstante hylen op om retssikkerhed skal have nogen sammenhæng med virkeligheden. Når det er sagt forsvarer jeg ikke minkavlerne, der græder tørre tårer over at få statskassen til at betale for mink der givet underskud i lang tid. Her følger de desværre bare landbruget generelt, som helst vil have andre til at betale for deres svinefabrikker.
                          Der er en enorm forskel på den kontekst loven er brudt i.
                          Her drejede det sig om at der skulle ske noget hurtigt og i den proces blev der bestemt begået fejl, men det var fejl og ikke tilsigtet eller i ond mening.
                          Støjberg etc. brød loven fordi de mener at de kan gøre det uden at det har nogen konsekvens og der var intet direkte tidspres eller lignende.

                          Mener du ikke det er relevant med konteksten :)?

                          Slut fra mig om det, vi er vist lidt på et sidespor.
                          Last edited by Entusiastens; 21-11-2020, 16:33.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Øøøhhh.... mener du som i samme tilstand som Rasmus P på Den Smagløse Café efter midnatstid eller er det et udtryk jeg ikke er bekendt med ?
                            Det er et udtryk fra Stemmer fra Ådalen ;). Godt vred/negativ/skeptisk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Det er et udtryk fra Stemmer fra Ådalen ;). Godt vred/negativ/skeptisk.
                              Okay, takker.... nu giver det mening

                              Det var ikke for at udstille RP, da jeg nok generelt selv har været mere ristet end ham på det pågældende tidspunkt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                                Der er en enorm forskel på den kontekst loven er brudt i.
                                Her drejede det sig om at der skulle ske noget hurtigt og i den proces blev der bestemt begået fejl, men det var fejl og ikke tilsigtet eller i ond mening.
                                Støjberg etc. brød loven fordi de mener at de kan gøre det uden at det har nogen konsekvens og der var intet direkte tidspres eller lignende.

                                Mener du ikke det er relevant med konteksten :)?

                                Slut fra mig om det, vi er vist lidt på et sidespor.
                                tak og i andre kunne i ikke tage den politiske debat i en off topic tråd...

                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X