Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Mon ikke vi overbyder vildt på lønnen igen som vi før har set det og dermed ender med en spiller uden værdi men med en alt for høj løn.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Det er muligvis den hylde vi kan hente spillere fra, men så må man også være ærlige over for os fans omkring ambitioner og lade være med at snakke om Europa og sikker top 6. Det er sgu lidt sigende for ambitionsniveauet, at vi henter spillere som vi skal kæmpe med Horsens om at få, når AaB kan hente en mand til samme position med 27 svenske landskampe, +100 kampe i Serie A og som for relativt nyligt har været interessant for både FCK og FCM. Vi kører ikke med på det tog der, indrøm det nu bare OB.
      Nu er vinduet ikke lukket, men det lader til at kassen er relativt tom i OSE og livremmen er spændt ind. Det er forståeligt i en Coronatid, men som du siger burde man jo melde det klart ud, hvis det tilfældet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Det er muligvis den hylde vi kan hente spillere fra, men så må man også være ærlige over for os fans omkring ambitioner og lade være med at snakke om Europa og sikker top 6. Det er sgu lidt sigende for ambitionsniveauet, at vi henter spillere som vi skal kæmpe med Horsens om at få, når AaB kan hente en mand til samme position med 27 svenske landskampe, +100 kampe i Serie A og som for relativt nyligt har været interessant for både FCK og FCM. Vi kører ikke med på det tog der, indrøm det nu bare OB.
        Det var også derfor jeg ønskede en erfaren sportschef, gerne fra et andet land. AAB ERSTATTEDE vel deres (Hemme) Gaarde, men nye øjne og erfaring.
        Last edited by tOrnBjerg; 05-10-2020, 18:37.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Mon ikke vi overbyder vildt på lønnen igen som vi før har set det og dermed ender med en spiller uden værdi men med en alt for høj løn.
          Jeg syntes bestemt ikke at han er uden værdi.. Tror han kan blive en ny favorit. En mand der både kan forsvare og angribe og score mål.. Vi mangler desuden en der kan sætte hovedet på bolden på midten og når vi har dødbolde.

          Comment


            En kommentar på Ekstrabladet live:

            Kommentar
            fra Rasmus Lund
            Okosun har jeg lige set foran Odense stadion! Så den er nok sikker nu!

            Comment


              Jeg ser gerne, at vi henter Okosun. Især i lyset af, at jeg havde opgivet, at vi ville hente noget til midten så sent i vinduet.

              Man kan ikke tage fra ham, at han kommer med nogle helt tydelige spidskompetencer, som ingen andre i truppen besidder. Han kommer til at være et godt våben på alle dødbolde - offensive som defensive. Og så er jeg bare glad for, at vi henter en spiller med
              henblik på at spille ham på hans rigtige position. Ikke noget med at skulle omskole ham a la Opondo og Kløve. Okosun kender til det at spille centralt på banen, han kender ligaen, har en god alder og med hans højde og drøjde er der kult-potentiale.

              Med Michelsens pragmatiske tilgang til spillet ser jeg det som et fint match. Han skal nok kunne finde ud af at udnytte hans styrker effektivt.

              Comment


                Flere i min omgangskreds bekræfter Okosun - så tror der er noget om snakken.

                Niveauet for transfers hos nogle af vores konkurrence er bare højere må vi konkludere...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Det er muligvis den hylde vi kan hente spillere fra, men så må man også være ærlige over for os fans omkring ambitioner og lade være med at snakke om Europa og sikker top 6. Det er sgu lidt sigende for ambitionsniveauet, at vi henter spillere som vi skal kæmpe med Horsens om at få, når AaB kan hente en mand til samme position med 27 svenske landskampe, +100 kampe i Serie A og som for relativt nyligt har været interessant for både FCK og FCM. Vi kører ikke med på det tog der, indrøm det nu bare OB.
                  Jeg er skam komplet enig.

                  Dog med med den tilføjelse, at jeg faktisk tror Okosun kan blive ganske interessant her i OB.
                  Last edited by Jungledyret; 05-10-2020, 18:32.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    "Vi er forberedte, hvis der dukker noget op."
                    Må sige at jeg er virkelig trætte af de "dukke-op-udtalelser". Det vækker mere og mere associationer med uhyret af Loch Ness hvor folk venter allerede lang tid at der dukker noget op...
                    Også det her:
                    "Jeg vil sige, at der godt kan blive noget aktivitet her til sidst, men vi lægger os ikke fast på noget. De sidste syv timer i et transfervindue er specielle, og det er nu, det spidser til, så vi sidder klar, hvis der er noget, der bliver aktuelt, siger Hemmingsen til tipsbladet.dk"
                    Det lyder så passivt, som: vi sidder her og venter om nogen ringer, så vi er klar at komme i gang.
                    Kan de ikke sige at de arbejde i noget men kan endnu ikke sige om det falder på plads? Eller sidder de virkelig kun der og venter om nogen ringer og er klar at komme i gang...
                    ​​​​​​​Forventer at man altid arbejder om at forbedre og styrke holdet aktivt. Men måske er det kun en gang mere den dårlige kommunikative evner vi talte allerede ofte om.
                    Andlox dit indlæg rammer lige i plet. Håber ligesom dig, at MH igen taler sort. Hvordan kan vi passivt sidde på vores bagdel og vente på, at guldet falder ned i vores turban på sidste aften? Det harmonerer jo heller ikke med den udtalelse, Jacob M har været ude med flere gange nemlig :" Alt om transfers er MH`s ansvarsområde, og det arbejde blander jeg mig ikke i, dog har jeg afleveret en liste til MH med mine ønsker til dette vindues transfers". Dette burde betyde, at MH proaktivt skulle forsøge at opfylde Jacob`s ønsker indenfor de økonomiske rammer man har. Det er bestemt ikke det, MH signalerer med sine udtalelser !!!

                    Comment


                      Okosun og Sveinn....store drenge.....bliver lige ramt af en vild konspirationsteori angående en eventuel ny træner

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        "- Det ser fornuftigt ud i truppen, og vi har fået nogle gode folk ind i dette transfervindue og været aktive. Nu er der syv timer tilbage, og vi holder øje. Vi er forberedte, hvis der dukker noget op."

                        Det bliver jo nok den, noget oversolgte, historie vi kommer til at høre i de kommende dage.
                        Aktive??? Pas på du ikke får stres...

                        Een tilgang .....en ...

                        Gudjohnson på leje ...
                        Kløve forlænget ...

                        wauw ...

                        Sabbi var sidste vindue ..

                        Fenger, Nissen og Tarik var i foråret ..

                        store afgange i Madu, Harboe, Barett, Teitur, Skytte og Klynge,

                        Helt ærligt .... det er sq til grin med sådan en udtalelse ...
                        Last edited by Plum; 05-10-2020, 18:51.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Okosun og Sveinn....store drenge.....bliver lige ramt af en vild konspirationsteori angående en eventuel ny træner
                          Tænkte selv tanken tidligere i dag. Måske handler det bare om, at vi forsøger at gøre os lækre til at signe Bo Henriksen. Sådan som truppen er sat sammen nu, hvor vi har investeret i så mange gamle spillere, så må JM i hvert fald også have kniven for struben. Misser vi top 6, så tror jeg sgu han er færdig.

                          Comment


                            Velkommen til endnu en sæson i middelmådighedens tegn... Lad os tage den fra en ende :
                            - Ny keeper (OC tager alt for lidt)
                            - Ny Højre back. (Ryan siger sig selv, hvis man er skadet mere end man spiller fodbold, er det jo ikke holdbart) Oliver Lund ( Ikke god nok)
                            - Ny midterforsvar ( Kasper Larsen, ikke god nok, fejl positionerer sig, vinder ikke nok nærkampe)
                            - To nye centrale ( Kløve, tja han er jo trænerens søn, men slet slet ikke afgørende nok som en top 6 spiller
                            Opondo ( alt for ustabil)

                            - Gerne en gardering til kanterne nu når vi spiller 4-4-3..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Okosun og Sveinn....store drenge.....bliver lige ramt af en vild konspirationsteori angående en eventuel ny træner
                              Bo og OB der er jo en vis sammenfald af bogstaver.

                              Comment


                                Så sker der snart noget.. aktivitet på Twitter

                                Comment

                                Working...
                                X