Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

    Ligesom FCK henter de bedste spillere i rækken for at svække modstanderen i kampen om guldet, henter OB de bedste spillere hos de øvrige nedrykningskandidater...kan jo være man redder en sæson med denne svækkelse af Horsens
    Hvordan svækker vi Horsens med denne handel?

    Kan kun se vi hjælper FCM af med et fejlkøb.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Man kan bel snart sige vi er gået fra FCK Light til Horsens wannabe
      FCK
      AAB
      ACH ... går jævnt ned ad bakke ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
        Rart at vi endelig får hentet et navn til klubben som ingen har hørt om før og som heller ikke har nogle agent relationer til OB. Cadeau til Hemme og Ole Spion, well done guys!

        Hvis/når Okosun går igennem kan man som fan undre sig over at man har Ole Spion ansat. I de seneste 5 år er der hentet 3 spillere som har ingen relation til OB Leeuwin, Welback og Yao. Alt andet er enten hentet indenfor suppens grænser eller også har spilleren eller agenten en anden relation til OB. Det er sku for tamt!
        Kan kun være enig. Men måske er tilliden til Ole Spion ikke så stor, har jeg i hvert fald tidligere lagt ud som teori. Lad os tage Thrandarson f.eks. Han ligner vel umiddelbart en spiller, som godt kunne være en Ole Spion er kommet op med. 3½ års kontrakt til en spiller der lige nu ligner et gedigent flop, og med en signing af Okosun har han vel nærmest udspillet sin rolle. Det er nok ikke noget der giver meget tillid til scoutingen. Vacek kunne være et andet bud. Også et kæmpe blålys.

        Og så er der jo den vigtige pointe, at Ole Spions arbejde før OB, så vidt jeg ved, primært har været at scoute Danmark og Skandinavien for udenlandske klubber. Så hvem siger at han overhovedet har et stort kendskab til spillermarkedet uden for Skandinavien? Måske er det det som det sælsomme scoutingsetup skal prøve og hjælpe ham med. Men afkastet af at vi ansatte ham som chefscout savner vi i den grad at se ja.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Nr. Broby Se indlæg
          Spillestilen bliver nok tilpasset en del hvis der skal gøres plads til det kæmpestore skur centralt på banen. Kan godt blive en noget mere direkte og primitiv tilgang med både færre pasninger og små kombinationer
          Og det er jo som vi alle ved lige sådan med får folk som Frøkjær, Jebali, Tverskov og Thomasen til at fungere.......

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Kan kun være enig. Men måske er tilliden til Ole Spion ikke så stor, har jeg i hvert fald tidligere lagt ud som teori. Lad os tage Thrandarson f.eks. Han ligner vel umiddelbart en spiller, som godt kunne være en Ole Spion er kommet op med. 3½ års kontrakt til en spiller der lige nu ligner et gedigent flop, og med en signing af Okosun har han vel nærmest udspillet sin rolle. Det er nok ikke noget der giver meget tillid til scoutingen. Vacek kunne være et andet bud. Også et kæmpe blålys.

            Og så er der jo den vigtige pointe, at Ole Spions arbejde før OB, så vidt jeg ved, primært har været at scoute Danmark og Skandinavien for udenlandske klubber. Så hvem siger at han overhovedet har et stort kendskab til spillermarkedet uden for Skandinavien. Måske er det det som det sælsomme scoutingsetup skal prøve og hjælpe ham med. Men afkastet af at vi ansatte ham som chefscout savner vi i den grad at se ja.
            Thrandorsson har samme agent som Skulason. Så han har også en relation til OB.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

              Thrandorsson har samme agent som Skulason. Så han har også en relation til OB.
              OK, men derfor kan det jo sagtens være en Ole Spion har scoutet og anbefalet. Tænker der skal mere til at hente en spiller fra en udenlandsk liga, end at man kender hans agent. Det håber jeg da i hvert fald. Og jeg har hverken Hemmingsen, Michelsen, Henrik Hansen eller hvem det nu ellers kunne være mistænkt for at se meget norsk 1. division.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                OK, men derfor kan det jo sagtens være en Ole Spion har scoutet og anbefalet. Tænker der skal mere til at hente en spiller fra en udenlandsk liga, end at man kender hans agent. Det håber jeg da i hvert fald. Og jeg har hverken Hemmingsen, Michelsen, Henrik Hansen eller hvem det nu ellers kunne være mistænkt for at se meget norsk 1. division.
                Agentnetværket i OB er meget begrænset, men det er blevet udvidet pga. Michelsen da han har hevet Sander Svendsen og Jebali til som har agenter der ikke har umiddelbare relationer til OB.

                Stort set alt hvad der er hentet til OB de sidste 5 år har kunnet være lavet af en Teenager med et Football Manager spil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Hvad er det for en position? Har han ikke primært været god som en type offensiv midt a la Fellaini? Jeg må indrømme, jeg har svært ved at se ham passe ind i den spillestil, vi har lagt for dagen i de første kampe, men måske er det bare mig, der har et forkert billede af Okosun?
                  Jeg aner det ikke. Vi er gået over til 4-3-3 for at få det bedste ud af de spillere vi har i truppen nu. For så (måske) at hente en Okosun som jeg mildest talt har svært ved at se hvordan skal passe ind i den form for fodbold.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                    Jeg aner det ikke. Vi er gået over til 4-3-3 for at få det bedste ud af de spillere vi har i truppen nu. For så (måske) at hente en Okosun som jeg mildest talt har svært ved at se hvordan skal passe ind i den form for fodbold.
                    Kan kun se ham på Opondos plads som presspiller og opspilsstation

                    Comment


                      Vi har da i det mindste kontinuitet i vores utroligt lave ambitionsniveau vedr. Transfers. Okusun rykker jo intet

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Hvad er det for en position? Har han ikke primært været god som en type offensiv midt a la Fellaini? Jeg må indrømme, jeg har svært ved at se ham passe ind i den spillestil, vi har lagt for dagen i de første kampe, men måske er det bare mig, der har et forkert billede af Okosun?
                        Jo, det er en meget god sammenligning. Hans største og eneste store kvalitet er jo hans hovedspil og at han kan score nogle mål på den front, så jo længere frem på banen han kan spille, jo bedre i min bog. Offensiv midt eller nærmest angriber ser jeg som mest optimalt. Hvis man bruger ham længere tilbage, kommer han jo ikke nok i feltet og til nok chancer, og han kommer til at være en for stor del af opspillet, hvilket han ikke er god til. Er meget spændt på at se, om vi har en plan med at bruge ham og hvordan.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg
                          Vi har da i det mindste kontinuitet i vores utroligt lave ambitionsniveau vedr. Transfers. Okusun rykker jo intet
                          Okosun er et genialt køb

                          Comment


                            Han får nr 20

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Han får nr 20
                              Det ser sådan ud. De latterlige teasers er til at brække sig over.. hvis den kanin man hiver op af hatten er Okosun, så annoncere man det bare. Gem det andet til når man henter noget ordentligt

                              Comment


                                4 År så det følger Kløve

                                Comment

                                Working...
                                X