Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Så det er for deres 2. Hold?
    Det ved jeg ikke. Det var bare for at drille lidt. Går ud fra, at det er cuppen og Europa, og ja måske noget 2. hold. Men han står "kun" noteret for 76 kampe i Serie A

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

      Det ved jeg ikke. Det var bare for at drille lidt. Går ud fra, at det er cuppen og Europa, og ja måske noget 2. hold. Men han står "kun" noteret for 76 kampe i Serie A
      Kun 76? Hvor uambitiøst. Godt at vi holder fingrene væk fra sådan et niveau!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Kun 76? Hvor uambitiøst. Godt at vi holder fingrene væk fra sådan et niveau!
        Jeg gad godt at vide hvad forum havde udspydt af grumme og stygge eder hvis MH havde hentet en spiller der har haft en sprængt achillessene og spillet 8 kampe de seneste 18 mdr.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Jeg gad godt at vide hvad forum havde udspydt af grumme og stygge eder hvis MH havde hentet en spiller der har haft en sprængt achillessene og spillet 8 kampe de seneste 18 mdr.
          Ja, der har du ret. Det er en lottokupon - men vel ikke den værste. Og det ved de vel godt fordi de skriver kun for ét år og mulighed for forlængelse med ham. Det er også en risiko men hvis de kan bringe ham i gang så er det en kæmpe coup.
          Skrev mit indlæg for sjovt og måske også fordi er lidt skuffet at der sker ikke mere i OB. Og personligt ville glæde mig over sådan en lottokupon, det ville være til mindst spændende. :-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Ja, der har du ret. Det er en lottokupon - men vel ikke den værste. Og det ved de vel godt fordi de skriver kun for ét år og mulighed for forlængelse med ham. Det er også en risiko men hvis de kan bringe ham i gang så er det en kæmpe coup.
            Skrev mit indlæg for sjovt og måske også fordi er lidt skuffet at der sker ikke mere i OB. Og personligt ville glæde mig over sådan en lottokupon, det ville være til mindst spændende. :-)
            Det forstod jeg nu ganske udmærket, jeg forstår også frustrationen osv. - specielt på en dag som i dag efter et smertefuldt nederlag til VB. Vi må jo dog ikke glemme at der hele vinduet har været sagt at at der kun kommer tilgange hvis det ekstraordinære dukker op, og her må vi anerkende at OB gør som de siger de gør. Jeg tror at der en god chance for at Sander bliver afsat på leje, eller lidt heldigere solgt for et beskedent beløb, som det eneste

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Tror i at der kommer til at ske noget i løbet af i aften?

              Comment


                Godt nok træls at se, at igen sker der intet i transfervinduet.
                Forlængelsen med Kløve, ser jeg som ingen aktivitet.
                Og at se, at andre klubber køber ind til den store guldmedalje.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
                  Tror i at der kommer til at ske noget i løbet af i aften?
                  Forventer at Sander som minimum vil blive lejet ud. Hvis man forventer mere end det, bliver man nok skuffet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
                    Tror i at der kommer til at ske noget i løbet af i aften?
                    MH melder at der godt kan ske noget

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-her-til-sidst

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Du har nok ret. Med mindre der kommer et tilbud man ikke kan afslå, men mon Hemme har kontakterne der kommer med den slags tilbud.
                      Var det ikke 15 scouts vi havde
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        MH melder at der godt kan ske noget

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-her-til-sidst
                        "- Det ser fornuftigt ud i truppen, og vi har fået nogle gode folk ind i dette transfervindue og været aktive. Nu er der syv timer tilbage, og vi holder øje. Vi er forberedte, hvis der dukker noget op."

                        Det bliver jo nok den, noget oversolgte, historie vi kommer til at høre i de kommende dage.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          MH melder at der godt kan ske noget

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-her-til-sidst
                          "Vi er forberedte, hvis der dukker noget op."
                          Må sige at jeg er virkelig trætte af de "dukke-op-udtalelser". Det vækker mere og mere associationer med uhyret af Loch Ness hvor folk venter allerede lang tid at der dukker noget op...
                          Også det her:
                          "Jeg vil sige, at der godt kan blive noget aktivitet her til sidst, men vi lægger os ikke fast på noget. De sidste syv timer i et transfervindue er specielle, og det er nu, det spidser til, så vi sidder klar, hvis der er noget, der bliver aktuelt, siger Hemmingsen til tipsbladet.dk"
                          Det lyder så passivt, som: vi sidder her og venter om nogen ringer, så vi er klar at komme i gang.
                          Kan de ikke sige at de arbejde i noget men kan endnu ikke sige om det falder på plads? Eller sidder de virkelig kun der og venter om nogen ringer og er klar at komme i gang...
                          ​​​​​​​Forventer at man altid arbejder om at forbedre og styrke holdet aktivt. Men måske er det kun en gang mere den dårlige kommunikative evner vi talte allerede ofte om.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            EB melder Okosun til OB for 2 mill!!!

                            Ayo Simon Okosun kan være OB'er inden aftenen er omme. Ifølge Ekstra Bladets oplysninger forhandlingerne inde i den afgørende fase, og der er snak om en transfer på to mio. kr. AC Horsens har også forsøgt at hente FC Midtjylland-spilleren, men har nu resigneret.

                            Comment


                              Personligt tror jeg kun de arbejder på at få solgt Sander! Tror simpelthen ikke at OB kan se de åbenlyse mangler

                              Comment


                                Sørge fri melder to FCK-backs på vej væk. Kan der være noget for os?

                                "Alt fra blokken her med risiko for noget kan være lidt støvet. Andersen og Valencia, Erik S og Tyrkiet og to fck backs på vej væk #sldk #transferdk"
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X