Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts


    Odense Boldklub
    @Odense_Boldklub
    ·
    2 min
    Aftenens playliste

    1. "Up in the sky" - Oasis 2. "Higher Love" - Kygo feat. Whitney Houston 3. "The Rising" - Bruce Springsteen & The E Street Band

    Comment


      Okosun er landet.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Tænkte selv tanken tidligere i dag. Måske handler det bare om, at vi forsøger at gøre os lækre til at signe Bo Henriksen. Sådan som truppen er sat sammen nu, hvor vi har investeret i så mange gamle spillere, så må JM i hvert fald også have kniven for struben. Misser vi top 6, så tror jeg sgu han er færdig.
        Man kan vel snart sige vi er gået fra FCK Light til Horsens wannabe
        Last edited by Magge; 05-10-2020, 19:29.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Okosun og Sveinn....store drenge.....bliver lige ramt af en vild konspirationsteori angående en eventuel ny træner
          Det er alt jeg har kunnet tænke på hele aftenen, jeg er seriøst bange for at det bliver tilfældet

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Bo og OB der er jo en vis sammenfald af bogstaver.
            Bo Henriksen bliver aldrig træner i OB.
            Hans - lettere retarderede - stil vil aldrig gå i konservative OB... Gudskelov.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
              Velkommen til endnu en sæson i middelmådighedens tegn... Lad os tage den fra en ende :
              - Ny keeper (OC tager alt for lidt)
              - Ny Højre back. (Ryan siger sig selv, hvis man er skadet mere end man spiller fodbold, er det jo ikke holdbart) Oliver Lund ( Ikke god nok)
              - Ny midterforsvar ( Kasper Larsen, ikke god nok, fejl positionerer sig, vinder ikke nok nærkampe)
              - To nye centrale ( Kløve, tja han er jo trænerens søn, men slet slet ikke afgørende nok som en top 6 spiller
              Opondo ( alt for ustabil)

              - Gerne en gardering til kanterne nu når vi spiller 4-4-3..
              Synes det ville være meget mærkeligt, at droppe Oliver på nuværende tidspunkt. Han er fast på U-21 landsholdet og kan med en eventuel god slutrunde (skal den ikke stadig spilles?) være vores bedste salgsobjekt.
              Synes der er mere behov for en venstre back, end en højre. RL er god, når han er i form og OL er en hæderlig reserve (og kultagtig underholdende spiller). Jørgen har jeg til gengæld næsten ingen fidus til defensivt - og det er sgu da et rimeligt vigtigt som back.
              KL er jeg lodret uenig i. Han har i mine øjne været vores suverænt bedste defensive spiller hidtil i sæsonen. Jeg er kæmpe Tverskov-fan, men det er da ham der har lavet fejlene...?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Okosun er landet.
                Fedt

                Comment


                  Vi må vel næsten gå ud fra at Sander sælges og ikke udlejes hvis man bruger 2 mill på Okosun.
                  Jeg ved ikke lige hvad vi skal bruge ham til i nuværende spillestil, men dejligt med lidt spænding her på sidstedagen og jeg er bare glad for at vi så slipper for at spille IMOD ham

                  Comment


                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...paa-plads-i-ob

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                      Jeg ser gerne, at vi henter Okosun. Især i lyset af, at jeg havde opgivet, at vi ville hente noget til midten så sent i vinduet.

                      Man kan ikke tage fra ham, at han kommer med nogle helt tydelige spidskompetencer, som ingen andre i truppen besidder. Han kommer til at være et godt våben på alle dødbolde - offensive som defensive. Og så er jeg bare glad for, at vi henter en spiller med
                      henblik på at spille ham på hans rigtige position. Ikke noget med at skulle omskole ham a la Opondo og Kløve. Okosun kender til det at spille centralt på banen, han kender ligaen, har en god alder og med hans højde og drøjde er der kult-potentiale.

                      Med Michelsens pragmatiske tilgang til spillet ser jeg det som et fint match. Han skal nok kunne finde ud af at udnytte hans styrker effektivt.
                      Enig.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Vi må vel næsten gå ud fra at Sander sælges og ikke udlejes hvis man bruger 2 mill på Okosun.
                        Jeg ved ikke lige hvad vi skal bruge ham til i nuværende spillestil, men dejligt med lidt spænding her på sidstedagen og jeg er bare glad for at vi så slipper for at spille IMOD ham
                        Ligesom FCK henter de bedste spillere i rækken for at svække modstanderen i kampen om guldet, henter OB de bedste spillere hos de øvrige nedrykningskandidater...kan jo være man redder en sæson med denne svækkelse af Horsens

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                          Velkommen til endnu en sæson i middelmådighedens tegn... Lad os tage den fra en ende :
                          - Ny keeper (OC tager alt for lidt)
                          - Ny Højre back. (Ryan siger sig selv, hvis man er skadet mere end man spiller fodbold, er det jo ikke holdbart) Oliver Lund ( Ikke god nok)
                          - Ny midterforsvar ( Kasper Larsen, ikke god nok, fejl positionerer sig, vinder ikke nok nærkampe)
                          - To nye centrale ( Kløve, tja han er jo trænerens søn, men slet slet ikke afgørende nok som en top 6 spiller
                          Opondo ( alt for ustabil)

                          - Gerne en gardering til kanterne nu når vi spiller 4-4-3..
                          Jeg er ikke nødvendigvis en stor fan af Kløve, men at vurdere ham på, hvor afgørende han er, er altså skudt ved siden af med den rolle han har i vores spilsystem. Og nå ja, så er jeg også mere eller mindre lodret uenig i dine andre vurderinger af vores mangler (udover at Ryan ganske rigtigt er skadet for ofte, og at jeg gerne så en anden end Oli Lund være førstereserve der).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                            Jeg ser gerne, at vi henter Okosun. Især i lyset af, at jeg havde opgivet, at vi ville hente noget til midten så sent i vinduet.

                            Man kan ikke tage fra ham, at han kommer med nogle helt tydelige spidskompetencer, som ingen andre i truppen besidder. Han kommer til at være et godt våben på alle dødbolde - offensive som defensive. Og så er jeg bare glad for, at vi henter en spiller med
                            henblik på at spille ham på hans rigtige position. Ikke noget med at skulle omskole ham a la Opondo og Kløve. Okosun kender til det at spille centralt på banen, han kender ligaen, har en god alder og med hans højde og drøjde er der kult-potentiale.

                            Med Michelsens pragmatiske tilgang til spillet ser jeg det som et fint match. Han skal nok kunne finde ud af at udnytte hans styrker effektivt.
                            Hvad er det for en position? Har han ikke primært været god som en type offensiv midt a la Fellaini? Jeg må indrømme, jeg har svært ved at se ham passe ind i den spillestil, vi har lagt for dagen i de første kampe, men måske er det bare mig, der har et forkert billede af Okosun?

                            Comment


                              Rart at vi endelig får hentet et navn til klubben som ingen har hørt om før og som heller ikke har nogle agent relationer til OB. Cadeau til Hemme og Ole Spion, well done guys!

                              Hvis/når Okosun går igennem kan man som fan undre sig over at man har Ole Spion ansat. I de seneste 5 år er der hentet 3 spillere som har ingen relation til OB Leeuwin, Welback og Yao. Alt andet er enten hentet indenfor suppens grænser eller også har spilleren eller agenten en anden relation til OB. Det er sku for tamt!

                              Comment


                                Spillestilen bliver nok tilpasset en del hvis der skal gøres plads til det kæmpestore skur centralt på banen. Kan godt blive en noget mere direkte og primitiv tilgang med både færre pasninger og små kombinationer

                                Comment

                                Working...
                                X