Oprindeligt indsendt af MortenF
Se indlæg
Tak for dit indlæg. Jeg føler desværre bare at dit store og værdifulde arbejde bag kulisserne ikke er nok til at få det arbejde i hus. Det har alt for mange års elendighed simpelthen smadret muligheden for i mine øjne. Det er hele tiden en dans med 2 skridt frem og 2 tilbage.
Jeg forstår godt du føler det er din opgave som SLO.
Men min holdning er at hvis noget ikke ændrer sig i den måde man Kommunikerer med sine fans på fra den sportslige ledelse er det kun stejlt op af bakke dig.
Så længe at Michael H & Co ikke kan være ærlige og åbne omkring hvad der sker i OB(for vi hardcore fans kan hurtig lugte bullshit) og kommunikerer i øjenhøjde bliver vi aldrig et forenet OB. Vi beder ikke om at Messi skal hentes og alle transfers breakes 2 dag før på sociale medier. Langt fra
Men det må simpelthen være muligt at finde noget der fungerer bedre end nu.
I (de) burde simpelthen skamme jer over ikke at annoncere Skjelviks kontrakt og bare smide det ud til højre i en sidebemærkning. Det er bare 1 eksempel. Jeg kan nævne i flæng men tænker ikke det er nødvendigt da du virker som en der følger med i hvad der sker. Så du burde som fan også undre dig til tider upåagtet om du arbejder i OSE eller ej.
Comment