Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

    Han ville være UTROLIG spændende, men han er nok ikke skide aktuel i Odense. Han har nok lidt større ambitioner, forestiller jeg mig.
    Jeg har hørt fra AaB fans at der skulle være kontakt mellem ham og Aalborg. Det kan sevfølgelig godt bare være rygter, selvom det giver mening at der norske sportschef spørger til ham. Hvor om alting er, kan AaB være med skal vi også kunne være med på sådan en spiller.

    Comment


      Atle R Håland henter både Bolanos og El Makrini til Start i Norge

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ere-ob-spiller

      wierd verden pt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Vinduet lukker start oktober. Så en måned til i næste uge og vi har max 1-2 for meget i truppen. Med alle de skader vi har er den faktisk meget passende pt
        https://fyens.dk/artikel/kommentar-o...eder-uvisheden

        Leif Rasmussen om OBs non informative stil, Lieders mystiske skade,og klubbens manglende ageren i vinduet.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

          https://fyens.dk/artikel/kommentar-o...eder-uvisheden

          Leif Rasmussen om OBs non informative stil, Lieders mystiske skade,og klubbens manglende ageren i vinduet.
          Et mindre journalistisk bjæf fra Leif, men så kommer vi ikke tættere på svar..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

            https://fyens.dk/artikel/kommentar-o...eder-uvisheden

            Leif Rasmussen om OBs non informative stil, Lieders mystiske skade,og klubbens manglende ageren i vinduet.
            Hans sammenligning med Gregor A og Sætternissen passer meget godt pt. Som Jimmi skriver, et lille bjæf fra LR. Han er heller ikke fan af den stil OB kører

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

              https://fyens.dk/artikel/kommentar-o...eder-uvisheden

              Leif Rasmussen om OBs non informative stil, Lieders mystiske skade,og klubbens manglende ageren i vinduet.
              Endelig en smule kritik fra Leif
              Han skal dog ikke bekymre sig om der er en ung knøs som forgæves køber en Lieder trøje for det er vel efterhånden ikke så nemt at vide hvor der kan købes trøjer
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Endelig en smule kritik fra Leif
                Han skal dog ikke bekymre sig om der er en ung knøs som forgæves køber en Lieder trøje for det er vel efterhånden ikke så nemt at vide hvor der kan købes trøjer
                Det kommer der snart afklaring på Jeg hører ting og sager. Men SportsMaster overtager 100% og jeg hører noget om der igen kommer et sted hvor vi kan købe alt OB relateret tingeltangel. Måske online. Jeg er ikke 100% eller om det bliver Ådalen igen.
                Måske bruger de på mandag til afsløre nogle af disse ting. Vi må se. Thats all i know

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Hans sammenligning med Gregor A og Sætternissen passer meget godt pt. Som Jimmi skriver, et lille bjæf fra LR. Han er heller ikke fan af den stil OB kører
                  Jeg synes, at vi skal forsøge at påvirke Leif til at gå lidt hårdere til værks, så det ikke kun er et lille bjæf, men et stort brøl og en afklaring. Jeg kan sagtens leve med, at vi ikke hvad spillerne fejler, men det kunne være rart med noget KOMMUNIKATION! Så Leif(hvis du læser med); Fat pennen, blokken og grav, gå dem (MH, Blond, JM) lidt på spidsen så vi får et ærligt svar, tak :)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Det kommer der snart afklaring på Jeg hører ting og sager. Men SportsMaster overtager 100% og jeg hører noget om der igen kommer et sted hvor vi kan købe alt OB relateret tingeltangel. Måske online. Jeg er ikke 100% eller om det bliver Ådalen igen.
                    Måske bruger de på mandag til afsløre nogle af disse ting. Vi må se. Thats all i know
                    Har ikke hørt den endnu, men ifølge teaseren for den seneste SFÅ, hvor Jack Jørgensen er med, handler det blandt andet om merchandise

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Har ikke hørt den endnu, men ifølge teaseren for den seneste SFÅ, hvor Jack Jørgensen er med, handler det blandt andet om merchandise
                      Okay. Har ikke hørt den endnu. Heller ikke der jeg har fået mine info

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                        Jeg synes, at vi skal forsøge at påvirke Leif til at gå lidt hårdere til værks, så det ikke kun er et lille bjæf, men et stort brøl og en afklaring. Jeg kan sagtens leve med, at vi ikke hvad spillerne fejler, men det kunne være rart med noget KOMMUNIKATION! Så Leif(hvis du læser med); Fat pennen, blokken og grav, gå dem (MH, Blond, JM) lidt på spidsen så vi får et ærligt svar, tak :)
                        Det er jo ikke sket så længe jeg kan huske, så tvivler på om nogen på Fyens Stiftstidende nogensinde kommer til at stikke kniven ind hvor det gør ondt.
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Ja det virker bestemt sådan i deres handlinger. Det er muligt de siger og påstår noget andet men deres generelle ageren over for os siger desværre noget.
                          Alt deres konstante leflen for fans i spiller videoer giver jeg ikke meget for.
                          Som hardcore fan der oftest skaber kulturen, skal der noget helt andet til for at vi føler os inkluderet i en fodboldklub og ikke bare er kunde i en oplevelsesvirksomhed. Enten fatter de det ikke eller er de bare ligeglade. Jeg læste sidste indlæg fra vores SLO på ob.dk og det lyder bestemt som om at han kender kulturen eller hvordan den burde være. Og prøver at gøre noget ved det.
                          Men han kan ikke gøre det alene. Han er nød til at have hele den sportslige ledelse med som trækker i samme retning. Og så længe det ikke sker frygter jeg der er en næsten umulig kamp.

                          Hardcore Fans skal have en mand i fremtræden rolle som de føler er deres mand i klubben. En der er der for dem og hører dem. Arbejder for deres sag.
                          Sådan en findes ikke i OB. Det er udelukkende “white collar” typer i en arbejderklub der kun arbejder for 2 ting:

                          1) Profit
                          2) Sørge for at Thorborg er glad og tilfreds

                          Alt andet føles sekundært. Og indtil de fatter dette bliver det ikke anderledes. Heller ikke sporadisk sportslig succes vil ændre på dette
                          For mig at se er det SLO-rollen, du beskriver her. En samlet sportslig ledelse, der interesser sig og for og forstår mekanismerne blandt de allermest dedikerede fans, tror jeg ikke er særligt realistisk, men jeg tror så heller ikke, det er påkrævet, for at vi kan rykke noget.

                          Vi SLO’er udveksler jævnligt erfaring på tværs af klubberne, og det er klart mit indtryk, at de fleste SLO’er kan føle sig ret ”alene”, når de skal mægle og oversætte budskaber mellem fans og klub. Det er ikke nødvendigvis, fordi vi møder decideret modstand, men i en kommerciel fodboldverden er det bare et vilkår, at klubbens ansatte på nogle områder tænker meget anderledes end de hardcore fans. I den nyeste podcast fra Mediano Fan sætter Claus Bjørn Billehøj fra Brøndbys fanafdeling fx spørgsmålstegn ved, om (visse af) klubbens ansatte overhovedet forstår fansenes følelser og tankemønstre: https://www.mediano.nu/oversigt/2020...de-dig-s-meget. Så selv i en klub, hvor fansene fylder så meget, kender de frustrationen, men det ændrer jo ikke ved, at Brøndbys fans på mange måder har stor indflydelse i klubben.

                          I mine øjne er det afgørende derfor, at fansene formår at organisere sig på en måde, hvor de kan sætte en klar dagsordenen, præsentere budskaber med én tydelig stemme og lægge pres på. Sheed var inde på meget af det rigtige i denne tråd, hvor jeg også gav mit besyv med: https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...-s%C3%A5-svage.

                          Jeg er i øvrigt enig i meget af det, du skriver: Før jeg blev ansat, advokerede jeg også for pointen om, at hardcore fodboldfans ikke bare er loyale kunder i en butik, og det skal vi som klub blive bedre til at forstå. Lige nu har jeg først og fremmest fokus på dialogen og samarbejdet med de organiserede fans, for det er kernearbejdet i SLO-rollen, men der er meget andet, jeg håber vi kan rykke ved med tiden.

                          SLO

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                            Det har du jo allerede besluttet med det du skriver.

                            Prøv at tror på bare lidt af det der kommer fra OB, Høegh har jo også sagt han intet har hørt fra OB; hvor skulle vi så spørge om en 8'ende spiller til et angreb hvor vi max. kan bruge 2, måske 3 hvis vi ændrer vores spille stil 100 %.

                            Hvor er det vildt at ALLE er 200 % mistroisk på alt hvad der kommer fra OB/MH i øjeblikket.

                            Der er tæt på 2 måneder endnu indtil vinduet er slut, vi har ca. 3-5 mand for meget i truppen, og ja en del skader, men I tror vel ikke OB's træner TEAM ikke vil ændre på den del?

                            Kan huske jeg var sur på mange herinde tidligere og overvejede at stoppe med at følge med, blev ved og er jeg glad for.

                            Men mange nye har bragt den samme følelse frem igen.
                            Så du er mere sur på debattører, der siger deres mening (og som oftest får ret i deres påstande) end at vores klub ledes af nikkedukker og kører en hermetisk aflukket stil? Ærgeligt.

                            Kredit er noget man skal gøre sig fortjent til. Tillid er noget man skal gøre sig fortjent til.

                            Det ville være mere vildt, hvis folk IKKE havde mistro til ledelsen.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Markus Henriksen ville være en god signing efter min mening. Holdet præsterer bedst med et par nordmænd på holdet. Han er pt klubløs btw.
                              Når man kan hente Skjelvik og Sabbi, kan man også hente Henriksen.
                              Helt enig! Når man aldersmæssigt er på toppen af sin karriere og som har været kaptajn i en championshipklub, så er OB det mest naturlige skridt i verdenen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                                Så du er mere sur på debattører, der siger deres mening (og som oftest får ret i deres påstande) end at vores klub ledes af nikkedukker og kører en hermetisk aflukket stil? Ærgeligt.

                                Kredit er noget man skal gøre sig fortjent til. Tillid er noget man skal gøre sig fortjent til.

                                Det ville være mere vildt, hvis folk IKKE havde mistro til ledelsen.

                                MvH ChrisOB
                                Nej men jeg er sur på debatører der ikke tror at der bliver lavet noget bare fordi vi ikke hører en masse rygter.

                                Jeg har tiltro til at MH gør alt hvad han kan i samarbejde JM og HH.
                                Jeg vil godt tvivle mere når vi er kommet igennem dette transfervindue, men jeg synes vi bør stoppe med at bedømme folk for noget de ikke har gjort endnu.
                                Og MH har ikke lukket vinduet endnu, så alt kan ske.

                                Comment

                                Working...
                                X