Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Hvornår har de sagt det?
    BT havde taget kontakt til Hemme og Jakob.
    siden 1887

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

      BT havde taget kontakt til Hemme og Jakob.
      Kan høres fra 13.00 i “Transfervinduet” deres podcast.
      siden 1887

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

        BT havde taget kontakt til Hemme og Jakob.
        En meget god kilde påstår til BT, at OB skulle have kontaktet N'Doye samme dag. Ingen andre kilder har kunne be- eller afkræfte det, andet end OB selv der påstår det ikke er sket. Så er spørgsmålet så hvem man tror mest på. En god kilde til dem der breaker de fleste transferhistorier herhjemme, eller en klub der ikke vil fortælle noget som helst om hvad de foretager sig generelt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          En meget god kilde påstår til BT, at OB skulle have kontaktet N'Doye samme dag. Ingen andre kilder har kunne be- eller afkræfte det, andet end OB selv der påstår det ikke er sket. Så er spørgsmålet så hvem man tror mest på. En god kilde til dem der breaker de fleste transferhistorier herhjemme, eller en klub der ikke vil fortælle noget som helst om hvad de foretager sig generelt.
          Hmmmmmm

          Comment


            Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

            Og det skal de naturligvis også gøre. Fedt, at han sagde nej - selvom det må være en hak i tuden på Hemme, som ellers er god til at få det til at lyde som om OB er drømmen for alle spillere.

            Hvis det er sandt, siger jeg bare FUCK VI ER PÅ RØVEN!
            Det har du jo allerede besluttet med det du skriver.

            Prøv at tror på bare lidt af det der kommer fra OB, Høegh har jo også sagt han intet har hørt fra OB; hvor skulle vi så spørge om en 8'ende spiller til et angreb hvor vi max. kan bruge 2, måske 3 hvis vi ændrer vores spille stil 100 %.

            Hvor er det vildt at ALLE er 200 % mistroisk på alt hvad der kommer fra OB/MH i øjeblikket.

            Der er tæt på 2 måneder endnu indtil vinduet er slut, vi har ca. 3-5 mand for meget i truppen, og ja en del skader, men I tror vel ikke OB's træner TEAM ikke vil ændre på den del?

            Kan huske jeg var sur på mange herinde tidligere og overvejede at stoppe med at følge med, blev ved og er jeg glad for.

            Men mange nye har bragt den samme følelse frem igen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

              Det har du jo allerede besluttet med det du skriver.

              Prøv at tror på bare lidt af det der kommer fra OB, Høegh har jo også sagt han intet har hørt fra OB; hvor skulle vi så spørge om en 8'ende spiller til et angreb hvor vi max. kan bruge 2, måske 3 hvis vi ændrer vores spille stil 100 %.

              Hvor er det vildt at ALLE er 200 % mistroisk på alt hvad der kommer fra OB/MH i øjeblikket.

              Der er tæt på 2 måneder endnu indtil vinduet er slut, vi har ca. 3-5 mand for meget i truppen, og ja en del skader, men I tror vel ikke OB's træner TEAM ikke vil ændre på den del?

              Kan huske jeg var sur på mange herinde tidligere og overvejede at stoppe med at følge med, blev ved og er jeg glad for.

              Men mange nye har bragt den samme følelse frem igen.
              Vinduet lukker start oktober. Så en måned til i næste uge og vi har max 1-2 for meget i truppen. Med alle de skader vi har er den faktisk meget passende pt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Noget du har belæg for at skrive? Eller bare noget du finder på?
                Jeg har intet belæg - undrer mig bare over, at vi til stadighed har så mange skadede spillere - ofte med muskelskader. Måske har du en bedre forklaring?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                  Det har du jo allerede besluttet med det du skriver.

                  Prøv at tror på bare lidt af det der kommer fra OB, Høegh har jo også sagt han intet har hørt fra OB; hvor skulle vi så spørge om en 8'ende spiller til et angreb hvor vi max. kan bruge 2, måske 3 hvis vi ændrer vores spille stil 100 %.

                  Hvor er det vildt at ALLE er 200 % mistroisk på alt hvad der kommer fra OB/MH i øjeblikket.

                  Der er tæt på 2 måneder endnu indtil vinduet er slut, vi har ca. 3-5 mand for meget i truppen, og ja en del skader, men I tror vel ikke OB's træner TEAM ikke vil ændre på den del?

                  Kan huske jeg var sur på mange herinde tidligere og overvejede at stoppe med at følge med, blev ved og er jeg glad for.

                  Men mange nye har bragt den samme følelse frem igen.
                  Jeg har ikke besluttet noget som helst - jeg antager såfremt rygtet er sandt, at det er helt ude i hampen hvis man har forsøgt at hente en 35-årig skades plaget spiller der uden tvivl forlanger en kæmpe løn. Så er der bare noget galt med vores scouting, hvis man ikke har mulighed og netværk til at finde noget med mere fremtid!

                  Det er da klart man antager og konkludere, når man holder med en klub der absolut intet melder ud om noget som helst.

                  Og undskyld mig, det er svært at holde humøret i top når man de sidste 10 år har været vidne til ens klub der har udviklet sig det at blive fuldstændig grå og ligegyldige! Hvis du vil være jubel optimist er det fint - men det er forhåbentlig ikke et krav for at deltage i debatten?

                  PS. Jeg er langt fra ny herinde.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                    Prøv at tror på bare lidt af det der kommer fra OB, Høegh har jo også sagt han intet har hørt fra OB; hvor skulle vi så spørge om en 8'ende spiller til et angreb hvor vi max. kan bruge 2, måske 3 hvis vi ændrer vores spille stil 100 %.

                    Hvor er det vildt at ALLE er 200 % mistroisk på alt hvad der kommer fra OB/MH i øjeblikket.
                    Det er 100% OB og MHs egen skyld.

                    Når man snakker så meget med uld i mund, er så uklar og lukker sig så meget om sig selv kommunikativt som man gør, så får man et troværdighedsproblem, det kan næsten ikke være anderledes. Når man ikke en gang vil svare på et så simpelt og ufarligt spørgsmål som: "Hvor mange scouts har i tilknyttet og hvor", hvordan vil du så have at folk skal tro på svar omkring konkrete transferemner, som man næsten alle dage kategorisk har nægtet at forholde sig til. Når man fremstiller alt for korte forlængelser med unge spillere, som om at det er en mageløst stor sejr, så ødelægger man sin egen troværdighed, så simpelt er det.

                    Jeg har ingen grund til at tro, at nogle journalister, der i høj grad lever af at skrive om transfer, skulle sprede falske rygter for deres egen fornøjelsesskyld. Jeg har derimod masser af grund til at tro, at en klub der ikke vil oplyse noget så simpelt som skadessituation, nægter at forholde sig til transferplaner og emner.
                    Last edited by Sheed; 26-08-2020, 20:54.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Det er 100% OB og MHs egen skyld.

                      Når man snakker så meget med uld i mund, er så uklar og lukker sig så meget om sig selv kommunikativt som man gør, så får man et troværdighedsproblem, det kan næsten ikke være anderledes. Når man ikke en gang vil svare på et så simpelt og ufarligt spørgsmål som: "Hvor mange scouts har i tilknyttet og hvor", hvordan vil du så have at folk skal tro på svar omkring konkrete transferemner, som man næsten alle dage kategorisk har nægtet at forholde sig til. Når man fremstiller alt for korte forlængelser med unge spillere, som om at det er en mageløst stor sejr, så ødelægger man sin egen troværdighed, så simpelt er det.

                      Jeg har ingen grund til at tro, at nogle journalister, der i høj grad lever af at skrive om transfer, skulle sprede falske rygter for deres egen fornøjelsesskyld. Jeg har derimod masser af grund til at tro, at en klub der ikke vil oplyse noget så simpelt som skadessituation, nægter at forholde sig til transferplaner og emner.
                      Meget enig. OB har ingen kredit pt det område og det virker næsten som om at jo mere kritik der kommer jo mere stædige bliver de og gør mere af det samme. Der er så mange områder hvor de forholdsvis nemt kunne score mange billige point blandt fans. Men de virker pisse ligeglade så længe Thorborg bare holdes tilfreds

                      Comment


                        Markus Henriksen ville være en god signing efter min mening. Holdet præsterer bedst med et par nordmænd på holdet. Han er pt klubløs btw.
                        Når man kan hente Skjelvik og Sabbi, kan man også hente Henriksen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Markus Henriksen ville være en god signing efter min mening. Holdet præsterer bedst med et par nordmænd på holdet. Han er pt klubløs btw.
                          Når man kan hente Skjelvik og Sabbi, kan man også hente Henriksen.
                          Ja, Sabbi er klart en af de bedre nordmænd vi har hentet

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Meget enig. OB har ingen kredit pt det område og det virker næsten som om at jo mere kritik der kommer jo mere stædige bliver de og gør mere af det samme. Der er så mange områder hvor de forholdsvis nemt kunne score mange billige point blandt fans. Men de virker pisse ligeglade så længe Thorborg bare holdes tilfreds
                            OB vil ikke have fans , de vil have kunder.

                            Fans er krævende, kritiske, stiller spørgsmå og vil se handling og ambitioner.

                            Kunder køber produktet i den for dagen værende tilstand. De køber en sodavand og en pølse, ser forestillingen, går hjem uden at skælde ud på de optrædende og kommer igen en anden dag når vejret et godt.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              OB vil ikke have fans , de vil have kunder.

                              Fans er krævende, kritiske, stiller spørgsmå og vil se handling og ambitioner.

                              Kunder køber produktet i den for dagen værende tilstand. De køber en sodavand og en pølse, ser forestillingen, går hjem uden at skælde ud på de optrædende og kommer igen en anden dag når vejret et godt.
                              Ja det virker bestemt sådan i deres handlinger. Det er muligt de siger og påstår noget andet men deres generelle ageren over for os siger desværre noget.
                              Alt deres konstante leflen for fans i spiller videoer giver jeg ikke meget for.
                              Som hardcore fan der oftest skaber kulturen, skal der noget helt andet til for at vi føler os inkluderet i en fodboldklub og ikke bare er kunde i en oplevelsesvirksomhed. Enten fatter de det ikke eller er de bare ligeglade. Jeg læste sidste indlæg fra vores SLO på ob.dk og det lyder bestemt som om at han kender kulturen eller hvordan den burde være. Og prøver at gøre noget ved det.
                              Men han kan ikke gøre det alene. Han er nød til at have hele den sportslige ledelse med som trækker i samme retning. Og så længe det ikke sker frygter jeg der er en næsten umulig kamp.

                              Hardcore Fans skal have en mand i fremtræden rolle som de føler er deres mand i klubben. En der er der for dem og hører dem. Arbejder for deres sag.
                              Sådan en findes ikke i OB. Det er udelukkende “white collar” typer i en arbejderklub der kun arbejder for 2 ting:

                              1) Profit
                              2) Sørge for at Thorborg er glad og tilfreds

                              Alt andet føles sekundært. Og indtil de fatter dette bliver det ikke anderledes. Heller ikke sporadisk sportslig succes vil ændre på dette

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Markus Henriksen ville være en god signing efter min mening. Holdet præsterer bedst med et par nordmænd på holdet. Han er pt klubløs btw.
                                Når man kan hente Skjelvik og Sabbi, kan man også hente Henriksen.
                                Han ville være UTROLIG spændende, men han er nok ikke skide aktuel i Odense. Han har nok lidt større ambitioner, forestiller jeg mig.

                                Comment

                                Working...
                                X