Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Jeg er rystet over ,at der ikke er hentet en midtbanespiller endnu
    De er helt væk...! Det er skræmmende!
    siden 1887

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Jeg er rystet over ,at der ikke er hentet en midtbanespiller endnu
      Rystet ligefrem.. Det kommer overhovedet ikke bag på mig. De fleste klubber har ikke deres trupper på plads endnu og man hører snakke om et dybt underligt transfermarked hvor et salg skal foregå uden Corona rabat men ved køb forventer man det. Det giver et svært marked.
      Desuden føler man selv nok at der kun mangler 1 spiller i truppen og derfor har tid til at vente så længe at Kløve og JJ ikke bliver skadet

      Comment


        Man kan undre sig hvis det ikke er sådan noget her vores scout kigger efter

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dsholdsspiller

        Hvis de kan være med kan vi 100% også

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Man kan undre sig hvis det ikke er sådan noget her vores scout kigger efter

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dsholdsspiller

          Hvis de kan være med kan vi 100% også
          Ja, jeg smed den godt op herinde for at par uger siden, da rygtet kørte i svenske medier. Uden at kende til hans niveau, kunne det da godt lyde som noget for os. Var en del af AIKs mesterhold i 2018 og som også var mesterskabskandidater sidste år. På det jeg kunne finde fra Norge, skulle han også have gjort det fint og Sarpsborgs sportschef udtalte, at man gerne ville have beholdt ham. Teknisk stærk spiller der kan spille flere positioner på midtbanen, mest centralt men også på kanten. Og stadig ung. Lyder ikke helt dumt i mine ører.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

            De er helt væk...! Det er skræmmende!
            Det er ligefrem skræmmende at vi ikke har hentet nogle spillere, når vores trup er 26 mand, og vi endnu ikke har afskibet nogle.?

            Jeg ville kalde det uansvarligt at risikere at sidde inde, med endnu flere trupspillere, der potentielt set ikke er i nærheden af førsteholdet, fordi vi har hentet en eller flere førsteholdsspillere. Som jeg ser det, sker der nok først noget, når vi har solgt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

              Vi har ikke brug for midtbanespillere. Vi skal jo bare træne hårdere.

              MvH ChrisOB
              Er du sikker? ;-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Jeg er rystet over ,at der ikke er hentet en midtbanespiller endnu
                Det kan jo sagtens være OB har købt 3 nye.

                Comment


                  Og en af dem kunne nemt være Eriksen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Det kan jo sagtens være OB har købt 3 nye.
                    Ja vi offentliggøre jo ikke længere nye kontrakter i OB

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                      Og en af dem kunne nemt være Eriksen
                      Ole Eriksen?
                      Jens Eriksen?
                      Per Eriksen?
                      Erik Eriksen?

                      Mulighedene er mange. Kunne også være Christian. Vi ville ikke få det at vide alligevel
                      Last edited by fmprOB; 23-08-2020, 19:16.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                        Vi har ikke brug for midtbanespillere. Vi skal jo bare træne hårdere.

                        MvH ChrisOB
                        Mere kontinuitet, træne hårdere og bruge tid sammen..

                        Skudsikker strategi..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                          Og en af dem kunne nemt være Eriksen
                          Er det for at sige, det er lige så urealistisk vi signer Eriksen, som at vi skriver med 3 nye spillere.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                            Er det for at sige, det er lige så urealistisk vi signer Eriksen, som at vi skriver med 3 nye spillere.
                            Uden at snakke på hans vegne så opfattede jeg det som en hentydning til at man åbenbart ikke offentligører kontrakter som i Skjelviks tilfælde og vi sagtens kunne have signet Eriksen uden nogen behøver at vide det

                            Comment


                              Præcis . Et udtryk for frustration og vel ikke så givende ifht debatten. Sorry

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                                Præcis . Et udtryk for frustration og vel ikke så givende ifht debatten. Sorry
                                Korrekt. Men et meget sigende eksempel på frustration fra en fan over klubbens kommunikation til hardcorefans som følger OB hvert minut,time og dag.
                                Deres handlinger de sidste år viser med flere eksempler at man ikke prioriterer den type fans i OB. De har ihverfald ingen begreb om hvordan de skal behandles og nurses for at opbygge en bred fankultur

                                Comment

                                Working...
                                X