Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Læs lige dette fra OB. Er det de unge de snakker om eller?......

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/glaed-...e-energy-park/

    På den sidste dag af august holder vi sæsonoptaktsarrangement på Nature Energy Park i forlængelse af træningskampen mod Brøndby IF. Her vil Jakob Michelsen fortælle om sæsonen, der venter, du kan møde Emmanuel Sabbi og truppens øvrige nye spillere, mens Janus Drachmann fortæller om stemningen i truppen.
    Det må vel være de unge drenge der er rykket op i førsteholds-truppen, Max, Tarik.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Tror sagtens KL kan lede det forsvar med så dygtig en forsvarsspiller ved sin side, herved kan Tverskov gå op og udfylde det hul vi har på midtbanen. Det er bare ikke min foretrukne løsning da jeg ikke tror Tverskovs fysik kan holde til det. Synes ikke det er en mand man skal skyde en kæmpe sjat af sit lønbudget efter i vores situation. Det er i næste kæde skoen trykker.
      Det har du helt sikkert ret i. Jeg var meget imponeret i plsyoff kampen mod GF. KL gik forrest og var en meget stærk figur - måske også bedre end Drachmann har været på lydsiden. Jeg synes han viste anføre potentiale i den kamp. Jeg synes heller ikke Tverskov på midtbanen, han er mest værd i cf. både for holdet og måske også økonomisk hvis han skal sælges.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Ham her vil FCM ikke lade slippe hvis han vender tilbage. Er sikker på han er pænt urealistisk for os
        Men de har Nicolaisen til fremtiden, mon de sylter ham. Hvis de vil vinde i cl slipper de nok ikke ES, selvom han nogle gang virker sårbar i modgang.
        De har vel også fået Reese tilbage.

        Ville JT egentlig ikke have spillet 6'er men blev rykket tilbage for at styrke forsvaret? Måske husker jeg forkert men blev han ikke prøvet i nogle kampe?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Men de har Nicolaisen til fremtiden, mon de sylter ham. Hvis de vil vinde i cl slipper de nok ikke ES, selvom han nogle gang virker sårbar i modgang.
          De har vel også fået Reese tilbage.

          Ville JT egentlig ikke have spillet 6'er men blev rykket tilbage for at styrke forsvaret? Måske husker jeg forkert men blev han ikke prøvet i nogle kampe?
          Nikolaisen vil væk fra FCM, og det ønske bliver næppe mindre hvis de hiver Sanneh hjem. Han vil spille siger han, og hvis det ikke er i FCM så er det et andet sted
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Læs lige dette fra OB. Er det de unge de snakker om eller?......

            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/glaed-...e-energy-park/

            På den sidste dag af august holder vi sæsonoptaktsarrangement på Nature Energy Park i forlængelse af træningskampen mod Brøndby IF. Her vil Jakob Michelsen fortælle om sæsonen, der venter, du kan møde Emmanuel Sabbi og truppens øvrige nye spillere, mens Janus Drachmann fortæller om stemningen i truppen.
            Ej det vil godt nok være nedværdigende, hvis de unge bliver omtalt som en anden koncertplakat med "Sabbi og mange flere" . Det kan kun tolkes som en teaser for at der sker noget, ellers synes jeg godt nok kommunikationen når et nyt lavpunkt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Men de har Nicolaisen til fremtiden, mon de sylter ham. Hvis de vil vinde i cl slipper de nok ikke ES, selvom han nogle gang virker sårbar i modgang.
              De har vel også fået Reese tilbage.

              Ville JT egentlig ikke have spillet 6'er men blev rykket tilbage for at styrke forsvaret? Måske husker jeg forkert men blev han ikke prøvet i nogle kampe?
              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...idtbanespiller

              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Men de har Nicolaisen til fremtiden, mon de sylter ham. Hvis de vil vinde i cl slipper de nok ikke ES, selvom han nogle gang virker sårbar i modgang.
                De har vel også fået Reese tilbage.

                Ville JT egentlig ikke have spillet 6'er men blev rykket tilbage for at styrke forsvaret? Måske husker jeg forkert men blev han ikke prøvet i nogle kampe?
                True. Tverskov har ytret adskillige gange at han ser sig selv som sekser - personligt tror jeg også det er der han er bedst. Så hvis OB gik over til f.eks. en 4-3-3 ville han passe perfekt ind som den defensive mand på midtbanen.

                Comment


                  Hent Høegh hjem og tverskov op på midten!
                  siden 1887

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Ej det vil godt nok være nedværdigende, hvis de unge bliver omtalt som en anden koncertplakat med "Sabbi og mange flere" . Det kan kun tolkes som en teaser for at der sker noget, ellers synes jeg godt nok kommunikationen når et nyt lavpunkt.
                    Der går rygter om at "Sabbi and the others" kommer og spiller på dagen!
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      True. Tverskov har ytret adskillige gange at han ser sig selv som sekser - personligt tror jeg også det er der han er bedst. Så hvis OB gik over til f.eks. en 4-3-3 ville han passe perfekt ind som den defensive mand på midtbanen.
                      Tror også han ville være skide god deroppe. Problemet er bare at han halter fysisk. Mod slutningen af sidste efterår kunne kroppen ikke mere og her sidst på sæsonen måtte han igen stå over flere træninger for at blive klar til kamp. Hvis ikke han kan klare 90 min om ugen i midterforsvaret, så bliver det sgu ikke bedre på midtbanen. Derfor ville jeg blive bekymret, hvis det er det som bliver forsøgt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Tror også han ville være skide god deroppe. Problemet er bare at han halter fysisk. Mod slutningen af sidste efterår kunne kroppen ikke mere og her sidst på sæsonen måtte han igen stå over flere træninger for at blive klar til kamp. Hvis ikke han kan klare 90 min om ugen i midterforsvaret, så bliver det sgu ikke bedre på midtbanen. Derfor ville jeg blive bekymret, hvis det er det som bliver forsøgt
                        Nu er Drachmann her jo stadig, måske det ville give god mening, hvis de deltes lidt om den plads, så spiller de begge og de får begge pauser.
                        Last edited by Polle; 14-08-2020, 10:02.

                        Comment


                          Har hørt rygter om at vi er interesseret i Bendtner....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Hent Bendtner Se indlæg
                            Har hørt rygter om at vi er interesseret i Bendtner....
                            Ikke mere alkohol til dig.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Hent Bendtner Se indlæg
                              Har hørt rygter om at vi er interesseret i Bendtner....
                              Har hørt rygter at Allan Hansen genoptager karrieren og skriver 3-årig kontrakt med OB. Måske med option om to år mere.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Hent Bendtner Se indlæg
                                Har hørt rygter om at vi er interesseret i Bendtner....
                                Yeah right

                                hvor blev dit Hansborg rygte indlæg af?

                                Comment

                                Working...
                                X