Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    I SFÅ snakker de om Hallur Hanson fra ACH. Kan ikke se han er synderligt bedre end dem vi har.. Kløve, Moses, Aron feks.
    Men måske han kan spille på en plads de ikke kan .. han er defensiv midtbane, anfører på et hold der trods alt lavede flere point end OB i samme antal kampe og godt nok slog OB dem i semifinalen i Europakvallen men SÅ stor forskel er der vel heller ikke på holdene .. trods alt ... hvordan endte de i forhold til OB før mesterskabsspillet startede?

    https://www.transfermarkt.com/hallur.../spieler/95984

    Så da gerne at man købte en spiller til pladsen frem for bare en spiller der gør det marginalt bedre end en nuværende OB spiller ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Men måske han kan spille på en plads de ikke kan .. han er defensiv midtbane, anfører på et hold der trods alt lavede flere point end OB i samme antal kampe og godt nok slog OB dem i semifinalen i Europakvallen men SÅ stor forskel er der vel heller ikke på holdene .. trods alt ... hvordan endte de i forhold til OB før mesterskabsspillet startede?

      https://www.transfermarkt.com/hallur.../spieler/95984

      Så da gerne at man købte en spiller til pladsen frem for bare en spiller der gør det marginalt bedre end en nuværende OB spiller ...
      Han er absolut ikke defensiv midtbane, han er klart mere offensivt orienteret end defensivt. Jeg kunne godt købe, at han kunne være bedre end folk som Kløve, Aron og Opondo, alt afhængig af hvordan han skal bruges, men han kommer næppe til at hæve niveauet så betragtligt, at det er værd at gå ud for alvor at bruge penge på.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Glæder mig til at læse resume fra nogle som gider høre det ;-)
        Utrolig lidt konkret på mange ellers rigtig gode spørgsmål. Info om Skjelviks kontrakt til udgangen af 2022 kom efter et direkte spørgsmål ,
        og svaret lød som om det havde været aftalt lige fra starten af lejemålet ???. MH blev også spurgt om OB var interesseret i at tilknytte Daniel Høegh. Hans svar var et meget klart nej, idet han mente OB havde en stærk defensiv og flere unge talenter på vej. Det svar var for mig det mest positive ved denne potcast.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

          Utrolig lidt konkret på mange ellers rigtig gode spørgsmål. Info om Skjelviks kontrakt til udgangen af 2022 kom efter et direkte spørgsmål ,
          og svaret lød som om det havde været aftalt lige fra starten af lejemålet ???. MH blev også spurgt om OB var interesseret i at tilknytte Daniel Høegh. Hans svar var et meget klart nej, idet han mente OB havde en stærk defensiv og flere unge talenter på vej. Det svar var for mig det mest positive ved denne potcast.
          Ja det betyder i hvert fald nok at der ikke spekuleres i at rykke Jt op på midtbanen og sandsynligvis nok heller ikke forventes at blive solgt. Det ville være dejligt med en transfervindue, hvor vi beholder de største profiler og supplere med Sabbi og forhåbentlig en midtbanemand mere til toppen af kransekagen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Det har jeg så hørt nu. Det lyder som om han har været permanent i lang tid!? Hvorfor skal det annonceres på den måde? Vi har den med afstand underligste og mest lukkede kommunikation af nogle klubber jeg har kendskab til i dansk fodbold. Det var også noget nær samme nummer dengang Barretts forlængelse blev officiel. Hvorfor insisterer OB på at være så mærkelige?
            Præcis. Jeg tænker det samme. Jeg fatter absolut intet af hvorfor man gør det på den måde

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Præcis. Jeg tænker det samme. Jeg fatter absolut intet af hvorfor man gør det på den måde
              Gad vide hvad man som spiller tænker når klubben ikke engang gider offentligtgøre at der er lavet en fast kontrakt?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                Utrolig lidt konkret på mange ellers rigtig gode spørgsmål. Info om Skjelviks kontrakt til udgangen af 2022 kom efter et direkte spørgsmål ,
                og svaret lød som om det havde været aftalt lige fra starten af lejemålet ???. MH blev også spurgt om OB var interesseret i at tilknytte Daniel Høegh. Hans svar var et meget klart nej, idet han mente OB havde en stærk defensiv og flere unge talenter på vej. Det svar var for mig det mest positive ved denne potcast.
                Tak for svar.
                Måske jeg skulle begynde at lytte Og støtte til
                deres podcast igen. Lyder på jer som om MD har strammet sig an.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Gad vide hvad man som spiller tænker når klubben ikke engang gider offentligtgøre at der er lavet en fast kontrakt?
                  Godt spørgsmål. Jeg kan ikke finde 1 god grund

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Tak for svar.
                    Måske jeg skulle begynde at lytte Og støtte til
                    deres podcast igen. Lyder på jer som om MD har strammet sig an.
                    I denne her gør de det godt med konkrete og opfølgende spørgsmål og man oplever at de selv går og slås med de samme spørgsmål som vi andre. Desværre leger MH ikke meget med og jeg fik konstante flashbacks til JH tiden.
                    Den er bestemt et lyt værd samt en donation

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Tak for svar.
                      Måske jeg skulle begynde at lytte Og støtte til
                      deres podcast igen. Lyder på jer som om MD har strammet sig an.
                      Selv jeg vil mene at det er bedre, han er stadig lidt hurtig til at acceptere et svar, men generelt går de mere til den end før.
                      Lydbog, podcast, radiodrama ... mums, elsker det hele!
                      Last edited by Entusiastens; 15-08-2020, 13:49.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Sammy Skytte "rygtes" til:
                        https://fyens.dk/artikel/sammy-skytte-i-flirt-med-ob

                        Han er ikke umiddelbart min drømmesigning. Han var dog den første jeg tænkte på da der blev rygtet herinde, at vi kiggede imod Norge. Har lidt frygtet det ville komme lige siden.

                        Han har jo helt sikkert potentiale og har de fysiske egenskaber til at gøre en forskel i superligaen. Det er bare meget bekymrende, at han - i mine øjne - ikke for alvor har vist det siden han slog igennem i SIF. Ser det som lidt af et faresignal når selv ikke Bo Henriksen kunne få ham til at fungere rigtigt i Horsens.
                        Last edited by Agbre; 17-08-2020, 12:03.

                        Comment


                          Sammy Skytte rygtes til OB.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                            Sammy Skytte "rygtes" til:
                            https://fyens.dk/artikel/sammy-skytte-i-flirt-med-ob

                            Han er ikke umiddelbart min drømmesigning. Han var dog den første jeg tænkte på da der blev rygtet herinde, at vi kiggede imod Norge. Har lidt frygtet det ville komme lige siden.

                            Han har jo helt sikkert potentiale og har de fysiske egenskaber til at gøre en forskel i superligaen. Det er bare meget bekymrende, at han - i mine øjne - ikke for alvor har vist det siden han slog igennem i SIF. Ser det som lidt af et faresignal når selv ikke Bo Henriksen kunne få ham til at fungere rigtigt i Horsens.
                            Ved virkelig heller ikke lige hvad jeg skal sige til den.. Altså han har helt sikkert noget potentiale, men han slår mig bare lidt som én der ender med at blive mere fyld i truppen. Såvidt jeg husker er han heller ikke en '6'er'? Og 8'ere har vi rigeligt af i forvejen, så frygter lidt det ville være et mismatch

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                              Ved virkelig heller ikke lige hvad jeg skal sige til den.. Altså han har helt sikkert noget potentiale, men han slår mig bare lidt som én der ender med at blive mere fyld i truppen. Såvidt jeg husker er han heller ikke en '6'er'? Og 8'ere har vi rigeligt af i forvejen, så frygter lidt det ville være et mismatch
                              Han har vidst mest spillet en 8'er-rolle, men han har bestemt de fysiske forudsætninger for at spille alle roller på den centrale midtbane, som jeg ser det.

                              På papiret kunne jeg godt se ham passe ind på vores midtbane (selvom det også afhænger af formation). Hvis vi på længere sigt gerne vil spille med Frøkjær og JJT centralt har vi i hvert fald brug for en spiller med fysik og nærkampstyrke til at opveje deres svage sider. En Drachmann i topform kan nok fylde rollen (men om vi ser det igen er desværre tvivlsomt). Om Sammy Skytte kan har jeg også mine tvivl om.

                              Comment


                                https://www.transfermarkt.com/sammy-...spieler/320279

                                Comment

                                Working...
                                X