Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Men SdJ har jo netop meldt ud at de skal skære i budgettet til denne sæson pga Covid19. Så hvordan Dal Hende passer ind i dette ved jeg ikke
    De har jo allerede sagt farvel til mange spillere. Bl.a. Marfelt og Perreira som begge var VB for dem. Så selvom Dal Hende er en "stor" signing, så kan der jo stadig godt været skåret i budgettet samlet set.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Ved godt han ikke er helt ung, men hvis de kan, så bør vi.

      https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...g-soenderjyske
      Dal Hende er og Jørgen er vist begge 29. Tænker det vil være en stort scoop for SjE hvis de lander Dal Hende, håber vi melder os ind i kampen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Men SdJ har jo netop meldt ud at de skal skære i budgettet til denne sæson pga Covid19. Så hvordan Dal Hende passer ind i dette ved jeg ikke
        Hvis OB kunne slippe 4 spillere og hente 1 klasse 6er ville man også være forstærket, og have samme budget.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          Dal Hende er og Jørgen er vist begge 29. Tænker det vil være en stort scoop for SjE hvis de lander Dal Hende, håber vi melder os ind i kampen.
          Jeg tror ikke OB er interesseret. Tror man satser på Skjelvik og Østrøm.
          Og der er desuden flere alternativer i truppen. Kan ikke se backen er nødvendigt at bruge penge på. Det er mere vigtigt at hente til midtbanen hvis der skal folk ind.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Jeg tror ikke OB er interesseret. Tror man satser på Skjelvik og Østrøm.
            Og der er desuden flere alternativer i truppen. Kan ikke se backen er nødvendigt at bruge penge på. Det er mere vigtigt at hente til midtbanen hvis der skal folk ind.
            Tænker på om Jørgen ville kunne spille 6’er? Han har en god fysik, overblik og teknik. Så kunne vi vel godt bruge Dal Hende?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Jeg tror ikke OB er interesseret. Tror man satser på Skjelvik og Østrøm.
              Og der er desuden flere alternativer i truppen. Kan ikke se backen er nødvendigt at bruge penge på. Det er mere vigtigt at hente til midtbanen hvis der skal folk ind.
              Afhænger vel også af om aftalen med Jørgen er på plads.
              del Hende ville bære en opgradering i forhold til Jørgen, og Robin kan få kampe på flere pladser.
              måske kunne Jørgen spille 6’er, eller hvis hvis har 3 i bagkæden.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Jeg tror ikke OB er interesseret. Tror man satser på Skjelvik og Østrøm.
                Og der er desuden flere alternativer i truppen. Kan ikke se backen er nødvendigt at bruge penge på. Det er mere vigtigt at hente til midtbanen hvis der skal folk ind.
                Tror heller ikke back-positionen er et tema i dette vindue med mindre man beslutter ikke at lave en permanent aftale med Jørgen. Vi har Oli, Juel og Østrøm til at gardere og selvom man godt kunne ønske sig lidt mere offensive alternativer til Ryan og Jørgen, så er det polyvante spillere, som kan dække flere pladser og det er nok hvad der økonomisk er plads til pt.
                Håber virkelig også at det krudt vi har til dette transfervindue bruges på 2 forstærkninger til midtbanen. Det er her skoen trykker.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Hvis OB kunne slippe 4 spillere og hente 1 klasse 6er ville man også være forstærket, og have samme budget.
                  Mon ikke 3 kan gøre det. Men enig

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Men SdJ har jo netop meldt ud at de skal skære i budgettet til denne sæson pga Covid19. Så hvordan Dal Hende passer ind i dette ved jeg ikke
                    SE har nogle hovedsponsorer, som gerne lægger pengene, når en "gylden" mulighed viser sig.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Jeg tror ikke OB er interesseret. Tror man satser på Skjelvik og Østrøm.
                      Og der er desuden flere alternativer i truppen. Kan ikke se backen er nødvendigt at bruge penge på. Det er mere vigtigt at hente til midtbanen hvis der skal folk ind.
                      Enig i at midtbanen (central def.) bør være første prioritet.
                      Ørstrøm har jeg kæmpe forventninger til og Jørgen har nogle offensive kvaliteter vi absolut kan bruge, men defensivt har det haltet indtil videre.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        SE har nogle hovedsponsorer, som gerne lægger pengene, når en "gylden" mulighed viser sig.
                        Så er det nok der sker her også

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Så er det nok der sker her også
                          Det er det.... der er ikke så lang vej fra tanke til handling.... med begge fødder plantet godt i den sønderjyske muld !

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Det er det.... der er ikke så lang vej fra tanke til handling.... med begge fødder plantet godt i den sønderjyske muld !
                            Thorborg gjorde jo det samme i 2018 da vi hentede Kadrii. Den betalte sig tilbage x10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg

                              Tænker på om Jørgen ville kunne spille 6’er? Han har en god fysik, overblik og teknik. Så kunne vi vel godt bruge Dal Hende?
                              Hans helt store udfordring her har vel været at placere sig defensivt. Han har været alt for uopmærksom og er for let blevet spillet i ryggen og blevet fanget ude af position. En 6ers fornemmeste opgave er vel netop at placere sig rigtigt og beskytte sit forsvar bare ved sin tilstedeværelse, som Drachmann er hamrende god til. Jeg ser ikke rigtigt potentialet, og selv hvis jeg så det, så har jeg svært ved at se fornuften i, at vi skal bruge næste sæson på at lære en lejet 29-årig venstre back at spille 6er. Vi har så elendig historik med de omskolinger: Rømer, Jønsson, CN, Izunna, Bashkim osv. Lad os nu bare hente spillere der kender deres opgave, når de kommer til klubben og bruge dem der, hvor de har mest erfaring, det plejer at gå klart bedst.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Hans helt store udfordring her har vel været at placere sig defensivt. Han har været alt for uopmærksom og er for let blevet spillet i ryggen og blevet fanget ude af position. En 6ers fornemmeste opgave er vel netop at placere sig rigtigt og beskytte sit forsvar bare ved sin tilstedeværelse, som Drachmann er hamrende god til. Jeg ser ikke rigtigt potentialet, og selv hvis jeg så det, så har jeg svært ved at se fornuften i, at vi skal bruge næste sæson på at lære en lejet 29-årig venstre back at spille 6er. Vi har så elendig historik med de omskolinger: Rømer, Jønsson, CN, Izunna, Bashkim osv. Lad os nu bare hente spillere der kender deres opgave, når de kommer til klubben og bruge dem der, hvor de har mest erfaring, det plejer at gå klart bedst.
                                Nej ikke flere af disse håbløse projekter. Hvis vi skal rykke os med den nuværende trup skal det være en Makrini type vi skal have ind

                                Comment

                                Working...
                                X