Oprindeligt indsendt af Chuck
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Når hele Premier League kigger på sådan en kamp så er 75-100 mill ikke meget for Falk IMO
Liverpool har lige givet 100 mill for en venstreback der ikke var god nok til Esbjerg for 3 år siden
For det første er han kun 24, for det andet har han lige spillet 46 kampe i den netop overståede sæson i den græske række, pokalen, Champions League samt Europa League.
For det andet er den græske række, historisk set, nok et bedre udstillingsvindue end den danske - hvorfor priserne også er højere.
Kan sleeeet ikke se Rasmus Falk gå for noget der ligner 100 millioner, hans alder taget i betragtning.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
I dag henter Fremad Amager en ung franskmand fra hollandsk fodbold og AAB en ung spiller fra Røde Stjerne.... mange vil nok sige "lottokuponer", men jeg synes, det er spændende, at de måske finder "uslebne diamanter", og de viser en form for handlekraft.... i OB thjaaaa og bom bom... der kommer nok lidt rester fra de riges bord i slutningen af vinduet.... ellers må vi jo bare (igen, igen...) sige, at vi ser styrket ud
Lad os nu se om de har gjort et ordentligt scoutingarbejde, eller om de har en N’Koum rendende. ;)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Men det kan du jo ikke sammenligne.
For det første er han kun 24, for det andet har han lige spillet 46 kampe i den netop overståede sæson i den græske række, pokalen, Champions League samt Europa League.
For det andet er den græske række, historisk set, nok et bedre udstillingsvindue end den danske - hvorfor priserne også er højere.
Kan sleeeet ikke se Rasmus Falk gå for noget der ligner 100 millioner, hans alder taget i betragtning.
Robert Skov røg for 95-98 mio mener jeg, og han havde en helt anden alder, og EJEDE jo nærmest superligaen i hans FCK sæson.
Falk har været kontinuerligt god i denne sæson, er faldet med holdet, men har som oftest, stadigvæk, været bedre end de andre.
Jeg tror ikke de får ham solgt, dertil er Ståles pris og klubbernes villighed til at gribe muldvarpeskindet forskelligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Jeg synes jo lige præcis at AAB skyder sig selv i foden med de her indkøb. De har et af Danmarks bedste akademier, “lottokuponer” koster penge og som navnet antyder usikre gevinster, de har sikre gevinster løbene rundt på akademiplænerne.
Lad os nu se om de har gjort et ordentligt scoutingarbejde, eller om de har en N’Koum rendende. ;)
- Likes 1
Comment
-
Vildt nok at vi sidder her små 3 uger inde i transfervinduet og 39 forum sider og der er nærmest ingen rygter om OB... misforstå mig ikke det er såmænd ikke fordi jeg finder de debatterede emner uinteressante bare mere tankevækkende at der ingenting sker..Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægVildt nok at vi sidder her små 3 uger inde i transfervinduet og 39 forum sider og der er nærmest ingen rygter om OB... misforstå mig ikke det er såmænd ikke fordi jeg finder de debatterede emner uinteressante bare mere tankevækkende at der ingenting sker..
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægVildt nok at vi sidder her små 3 uger inde i transfervinduet og 39 forum sider og der er nærmest ingen rygter om OB... misforstå mig ikke det er såmænd ikke fordi jeg finder de debatterede emner uinteressante bare mere tankevækkende at der ingenting sker..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægVildt nok at vi sidder her små 3 uger inde i transfervinduet og 39 forum sider og der er nærmest ingen rygter om OB... misforstå mig ikke det er såmænd ikke fordi jeg finder de debatterede emner uinteressante bare mere tankevækkende at der ingenting sker..
Jeg er vidende om 2 personer herinde på forum der hurtigt kunne bringe tråden her på kogepunktet. Men de skal nok holde mund.
Lige for at slå det fast, så kender jeg ikke til nogen rygter.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Der er også en frygt for at komme med viden herinde. Det giver lynhurtigt bagslag hvis forhandlingerne går i hårdknude.
Jeg er vidende om 2 personer herinde på forum der hurtigt kunne bringe tråden her på kogepunktet. Men de skal nok holde mund.
Lige for at slå det fast, så kender jeg ikke til nogen rygter.siden 1887
Comment
-
https://www.transfermarkt.com/anton-...spieler/249102
Kan se at Vejle skulle være ude efter ham her. Kunne det ikke også være noget der er interessant for os? Var med på AIKs mesterhold i 2018 og fast mand da de var mesterskabskandidater igen sidste år, og mange af deres fans ser ud til gerne at ville have ham tilbage. Skulle angiveligt også have gjort det godt i Norge, hvor Sarpsborg gerne ville have beholdt ham. Jeg kan se han er beskrevet som en teknisk stærk og kreativ central midtbanespiller der er god i afleveringsspillet. Har også en god alder.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæghttps://www.transfermarkt.com/anton-...spieler/249102
Kan se at Vejle skulle være ude efter ham her. Kunne det ikke også være noget der er interessant for os? Var med på AIKs mesterhold i 2018 og fast mand da de var mesterskabskandidater igen sidste år, og mange af deres fans ser ud til gerne at ville have ham tilbage. Skulle angiveligt også have gjort det godt i Norge, hvor Sarpsborg gerne ville have beholdt ham. Jeg kan se han er beskrevet som en teknisk stærk og kreativ central midtbanespiller der er god i afleveringsspillet. Har også en god alder.
Men OB kan desværre ikke konkurrere med Vejle økonomisk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Kender ham ikke men han spiller da den rigtige position
Men OB kan desværre ikke konkurrere med Vejle økonomisk.
Jeg har hørt at de pt har et bud på 17 mill fra en PL klub, men overvejer stadig da de tror han kan blive mere værd når han først får spilletid i superligaen.
Han skulle være et giga talent
Problemet med Vejle er ikke at følge med dem økonomisk. Det er alle deres forbindelser i agentverden
Comment
Comment