Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

    Hvilket bare viser, at vi ikke er lykkedes med at hente nogen gode udenlandske talenter, med en dansk sportsdirektør?

    En udenlandsk sportsdirektør ville i det mindste komme med nogen friske øjne, når der kigges på vores egen klub, og ikke mindste resten af Danmark.

    Men et udenlandsk pas er ikke ensbetydende med succés.

    Det er et dansk pas til gengæld heller ikke.
    I dag henter Fremad Amager en ung franskmand fra hollandsk fodbold og AAB en ung spiller fra Røde Stjerne.... mange vil nok sige "lottokuponer", men jeg synes, det er spændende, at de måske finder "uslebne diamanter", og de viser en form for handlekraft.... i OB thjaaaa og bom bom... der kommer nok lidt rester fra de riges bord i slutningen af vinduet.... ellers må vi jo bare (igen, igen...) sige, at vi ser styrket ud

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Når hele Premier League kigger på sådan en kamp så er 75-100 mill ikke meget for Falk IMO
      Liverpool har lige givet 100 mill for en venstreback der ikke var god nok til Esbjerg for 3 år siden
      Men det kan du jo ikke sammenligne.

      For det første er han kun 24, for det andet har han lige spillet 46 kampe i den netop overståede sæson i den græske række, pokalen, Champions League samt Europa League.

      For det andet er den græske række, historisk set, nok et bedre udstillingsvindue end den danske - hvorfor priserne også er højere.

      Kan sleeeet ikke se Rasmus Falk gå for noget der ligner 100 millioner, hans alder taget i betragtning.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        I dag henter Fremad Amager en ung franskmand fra hollandsk fodbold og AAB en ung spiller fra Røde Stjerne.... mange vil nok sige "lottokuponer", men jeg synes, det er spændende, at de måske finder "uslebne diamanter", og de viser en form for handlekraft.... i OB thjaaaa og bom bom... der kommer nok lidt rester fra de riges bord i slutningen af vinduet.... ellers må vi jo bare (igen, igen...) sige, at vi ser styrket ud
        Jeg synes jo lige præcis at AAB skyder sig selv i foden med de her indkøb. De har et af Danmarks bedste akademier, “lottokuponer” koster penge og som navnet antyder usikre gevinster, de har sikre gevinster løbene rundt på akademiplænerne.

        Lad os nu se om de har gjort et ordentligt scoutingarbejde, eller om de har en N’Koum rendende. ;)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

          Men det kan du jo ikke sammenligne.

          For det første er han kun 24, for det andet har han lige spillet 46 kampe i den netop overståede sæson i den græske række, pokalen, Champions League samt Europa League.

          For det andet er den græske række, historisk set, nok et bedre udstillingsvindue end den danske - hvorfor priserne også er højere.

          Kan sleeeet ikke se Rasmus Falk gå for noget der ligner 100 millioner, hans alder taget i betragtning.
          Jeg tror Falks pris ligger et sted mellem 45-65 mio.

          Robert Skov røg for 95-98 mio mener jeg, og han havde en helt anden alder, og EJEDE jo nærmest superligaen i hans FCK sæson.

          Falk har været kontinuerligt god i denne sæson, er faldet med holdet, men har som oftest, stadigvæk, været bedre end de andre.

          Jeg tror ikke de får ham solgt, dertil er Ståles pris og klubbernes villighed til at gribe muldvarpeskindet forskelligt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

            Jeg synes jo lige præcis at AAB skyder sig selv i foden med de her indkøb. De har et af Danmarks bedste akademier, “lottokuponer” koster penge og som navnet antyder usikre gevinster, de har sikre gevinster løbene rundt på akademiplænerne.

            Lad os nu se om de har gjort et ordentligt scoutingarbejde, eller om de har en N’Koum rendende. ;)
            Du får jo aldrig svaret, hvis du ikke prøver ! Hvor intet vover, intet vinder....

            Comment


              Vildt nok at vi sidder her små 3 uger inde i transfervinduet og 39 forum sider og der er nærmest ingen rygter om OB... misforstå mig ikke det er såmænd ikke fordi jeg finder de debatterede emner uinteressante bare mere tankevækkende at der ingenting sker..
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                Vildt nok at vi sidder her små 3 uger inde i transfervinduet og 39 forum sider og der er nærmest ingen rygter om OB... misforstå mig ikke det er såmænd ikke fordi jeg finder de debatterede emner uinteressante bare mere tankevækkende at der ingenting sker..
                Det er jo den samme sang der har været stort set siden JH tætnede skodderne.

                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                  Vildt nok at vi sidder her små 3 uger inde i transfervinduet og 39 forum sider og der er nærmest ingen rygter om OB... misforstå mig ikke det er såmænd ikke fordi jeg finder de debatterede emner uinteressante bare mere tankevækkende at der ingenting sker..
                  Måske er der så meget tilfredshed med truppen fra træner/ledelse at man finder det unødvendigt at kigge efter nyt blod samtidig med at ingen i truppen er interessante for andre klubber?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Det er jo den samme sang der har været stort set siden JH tætnede skodderne.
                    Der var så heller ikke så meget at holde hemmeligt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Der var så heller ikke så meget at holde hemmeligt
                      Næ men der var jo nogle som gik og troede at alle verdens fodboldspillere ville stige i pris hvis det kom frem at OB for eksempel var på udkig efter en midtbanespiller
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        Vildt nok at vi sidder her små 3 uger inde i transfervinduet og 39 forum sider og der er nærmest ingen rygter om OB... misforstå mig ikke det er såmænd ikke fordi jeg finder de debatterede emner uinteressante bare mere tankevækkende at der ingenting sker..
                        Der er også en frygt for at komme med viden herinde. Det giver lynhurtigt bagslag hvis forhandlingerne går i hårdknude.
                        Jeg er vidende om 2 personer herinde på forum der hurtigt kunne bringe tråden her på kogepunktet. Men de skal nok holde mund.
                        Lige for at slå det fast, så kender jeg ikke til nogen rygter.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Der er også en frygt for at komme med viden herinde. Det giver lynhurtigt bagslag hvis forhandlingerne går i hårdknude.
                          Jeg er vidende om 2 personer herinde på forum der hurtigt kunne bringe tråden her på kogepunktet. Men de skal nok holde mund.
                          Lige for at slå det fast, så kender jeg ikke til nogen rygter.
                          Hvad snakker du om?
                          siden 1887

                          Comment


                            https://www.transfermarkt.com/anton-...spieler/249102

                            Kan se at Vejle skulle være ude efter ham her. Kunne det ikke også være noget der er interessant for os? Var med på AIKs mesterhold i 2018 og fast mand da de var mesterskabskandidater igen sidste år, og mange af deres fans ser ud til gerne at ville have ham tilbage. Skulle angiveligt også have gjort det godt i Norge, hvor Sarpsborg gerne ville have beholdt ham. Jeg kan se han er beskrevet som en teknisk stærk og kreativ central midtbanespiller der er god i afleveringsspillet. Har også en god alder.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              https://www.transfermarkt.com/anton-...spieler/249102

                              Kan se at Vejle skulle være ude efter ham her. Kunne det ikke også være noget der er interessant for os? Var med på AIKs mesterhold i 2018 og fast mand da de var mesterskabskandidater igen sidste år, og mange af deres fans ser ud til gerne at ville have ham tilbage. Skulle angiveligt også have gjort det godt i Norge, hvor Sarpsborg gerne ville have beholdt ham. Jeg kan se han er beskrevet som en teknisk stærk og kreativ central midtbanespiller der er god i afleveringsspillet. Har også en god alder.
                              Kender ham ikke men han spiller da den rigtige position
                              Men OB kan desværre ikke konkurrere med Vejle økonomisk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Kender ham ikke men han spiller da den rigtige position
                                Men OB kan desværre ikke konkurrere med Vejle økonomisk.
                                Indtil de får solgt ham den unge Wahid Faghir kan vi sagtens være med. Alle deres millioner er ved at være brændt af hører jeg.
                                Jeg har hørt at de pt har et bud på 17 mill fra en PL klub, men overvejer stadig da de tror han kan blive mere værd når han først får spilletid i superligaen.
                                Han skulle være et giga talent

                                Problemet med Vejle er ikke at følge med dem økonomisk. Det er alle deres forbindelser i agentverden

                                Comment

                                Working...
                                X