Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Hvad med Rurik? Er han interessant?
    Har ikke styr på hans niveau

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Jeg kan nu rigtig godt li' idéen med kløve i truppen (han skal ikke være starter), men han dækker mange pladser og giver sig altid fuldt ud for sagen.
      Ja, men jeg tænker bare han er lidt dyr at have siddende på bænken, ligesom Janus også vil være det.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
        Hvad med Rurik? Er han interessant?
        Har ikke styr på hans niveau
        kender ikke hans niveau, men:

        32 år,
        formodet dyr i løn,
        sympati ligger formentlig hos FCK,
        sabbi, moses, Aron, evt. kløve til samme plads
        lidt for tonser, ikke meget teknik

        =

        stort nej tak

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Fuldstændig rigtigt. Skulle jeg hive et realistisk navn op af hatten fra Superligaen skulle det være Bjarke Jacobsen. Jeg synes han vokser godt med opgaven i Horsens og er en stor del af årsagen til Horsens ikke længere bare er et tonser hold, men faktisk kan spille noget glimrende fodbold og nok har været nedrykningsspillets bedste hold og Superligaens største overraskelse efter Coronapausen. Han har et år tilbage i Horsens og bør i mine øjne sigte imod en større adresse nu ovenpå en flot sæson
          Bjarke virker som typen i hvert fald - ham kunne man for min skyld godt give chancen.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            In my mind, ville det være et kæmpe fejlkøb, 'Nikolaj Thomsen typer' har vi MASSER af i truppen i forvejen. Det er en helt anden type vi skal have til midtbanen. Vi snakker en spiller ala. Tim Sparv eller Carlos Zeca. En defensiv, fysisk stærk midtbanegeneral der kan diktere tempo/spil og få sine holdkammerater til at kæmpe for sig - og ikke mindst én de unge spillere føler de kan læne sig op ad. Disse hænger selvfølgelig ikke på træerne, men det er sådan en type holdet mangler allermest. Det bliver højest sandsynligt dyrt at anskaffe sig sådan en type, men hvis OB er seriøse om at bide sig fast i top seks, så bliver de nødt til at punge ud. Med de trupper der er endt i top seks i år, kan jeg simpelthen ikke se hvem OB skulle erstatte - ikke uden de enkelte profiler som startelleveren så tydeligt mangler.
            Hvis Drachman er færdig så er vil jeg også foretrække en Zeca type som fylder. Nogle har nævnt Bjarke Jakobsen, som jeg synes virkelig som et realistisk bud på en god spiller, men ikke en nuværende superspiller.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Plum kan gøre det til tider blandt andet. Elsker når han gør det men det bliver jo ofte noget tilfældigt copy/paste fra transfermarket

              Men jeg kan da måske sige Cappis fra Hobro. Mener han stadig kan udvikle sig meget og burde være billig. Men her og nu vil han nok ikke være vildt meget bedre end det vi har
              Personligt kunne jeg godt være enig i Cappis. Prøv at se på midtbane spillertyperne på de seks tophold Zeka, Radocevic, Nikolaj Poulsen, Kubus, Onyeka etc. Alle “ dumme svin” med masser af frispark og gule kort men rigtig gode bolderobrer. Vores midtbanespillere er for langsomme og for “pæne”. Prøv at tænk på hvilke navne og typer OB havde, da vi var bedst : Brian Steen, DD, Traore, Tempo, Carsten Hemmingsen etc. Jeg mener, det bør være de kvaliteter vi burde søge til vores midtbane. Jeg kan ikke selv give forslag til navne, men en sportschef med næsen i sporet og et godt netværk burde kunne finde sådanne typer.
              mvh pnl

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                Personligt kunne jeg godt være enig i Cappis. Prøv at se på midtbane spillertyperne på de seks tophold Zeka, Radocevic, Nikolaj Poulsen, Kubus, Onyeka etc. Alle “ dumme svin” med masser af frispark og gule kort men rigtig gode bolderobrer. Vores midtbanespillere er for langsomme og for “pæne”. Prøv at tænk på hvilke navne og typer OB havde, da vi var bedst : Brian Steen, DD, Traore, Tempo, Carsten Hemmingsen etc. Jeg mener, det bør være de kvaliteter vi burde søge til vores midtbane. Jeg kan ikke selv give forslag til navne, men en sportschef med næsen i sporet og et godt netværk burde kunne finde sådanne typer.
                mvh pnl
                Præcis. Det var jo også derfor man hentede Drachmann. Og man kan vel også spørge om man behøver 2 af hans slags hvis man kun har 3-4 centrale i truppen? Men vi mangler den hårde hund der også kan spille fodbold

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                  Personligt kunne jeg godt være enig i Cappis. Prøv at se på midtbane spillertyperne på de seks tophold Zeka, Radocevic, Nikolaj Poulsen, Kubus, Onyeka etc. Alle “ dumme svin” med masser af frispark og gule kort men rigtig gode bolderobrer. Vores midtbanespillere er for langsomme og for “pæne”. Prøv at tænk på hvilke navne og typer OB havde, da vi var bedst : Brian Steen, DD, Traore, Tempo, Carsten Hemmingsen etc. Jeg mener, det bør være de kvaliteter vi burde søge til vores midtbane. Jeg kan ikke selv give forslag til navne, men en sportschef med næsen i sporet og et godt netværk burde kunne finde sådanne typer.
                  mvh pnl
                  Jeg tør næsten ikke skrive det, men med den jobbeskrivelse, jeg har anført ovenfor, har vi faktisk allerede en spiller i den nuværende trup nemlig altmuligmanden Oliver Lund. Husk nu, jeg sagde det først !
                  mvh pnl

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                    Jeg tør næsten ikke skrive det, men med den jobbeskrivelse, jeg har anført ovenfor, har vi faktisk allerede en spiller i den nuværende trup nemlig altmuligmanden Oliver Lund. Husk nu, jeg sagde det først !
                    mvh pnl
                    En central midtbanespiller skal simpelthen være bedre på bolden end Oli hvis man bare har lidt ambitioner

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Præcis. Det var jo også derfor man hentede Drachmann. Og man kan vel også spørge om man behøver 2 af hans slags hvis man kun har 3-4 centrale i truppen? Men vi mangler den hårde hund der også kan spille fodbold
                      Det var ikke et forslag om 2 af samme slags, men om rettidig omhu. Jeg tror desværre, at JD nærmer sig sidste “salgsdato” på en fysisk krævende plads.
                      mvh pnl

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                        Det var ikke et forslag om 2 af samme slags, men om rettidig omhu. Jeg tror desværre, at JD nærmer sig sidste “salgsdato” på en fysisk krævende plads.
                        mvh pnl
                        Rettidig omhu er altid godt. Men tror ikke man vil dømme Drachmann færdig endnu i OB. Selvom hans skader da er bekymrende

                        Men vi skal have en central midtbanespiller ind. Uanset hvad

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          En central midtbanespiller skal simpelthen være bedre på bolden end Oli hvis man bare har lidt ambitioner
                          Tverskov ville jo også gerne have pladsen på et tidspunkt ...
                          edit: så ikke helt rigtigt .. https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...paa-midtbanen/
                          Last edited by Plum; 16-07-2020, 22:27.
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Tverskov ville jo også gerne have pladsen på et tidspunkt ...
                            edit: så ikke helt rigtigt .. https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...paa-midtbanen/
                            Bestemt også en løsning. Men så hedder det Kasper og Marco i forsvaret....

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Tverskov ville jo også gerne have pladsen på et tidspunkt ...
                              edit: så ikke helt rigtigt .. https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...paa-midtbanen/

                              Tror også JT ville være rigtig god på midtbanen. Jeg får til gengæld nervøse trækninger ved tanken om at mangle ham i midterforsvaret. Frygter OB samlet set ville være svækket ved en sådan rokade, medmindre man finder en ligeså dygtig erstatning til midterforsvaret.
                              mvh pnl

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Bestemt også en løsning. Men så hedder det Kasper og Marco i forsvaret....
                                fmprOB undskyld, men du glemte at fuldføre sætningen ??

                                Comment

                                Working...
                                X