Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Med på det nok er en stor and, men deres transfervindue lukker først den 31. marts, så vi kan reelt spille grundspillet færdig, inden vi vurderer verdenssituationen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
      På Instagram bliver Sander Svendsen tilsyneladende kædet lidt sammen med Fluminense. Meget mærkeligt.
      søg efter hashtagget #svendsennoflu
      Det er åbenbart en sjov lille historie af en faggruppe dernede.
      Det er en and. Hvem ville bytte Odense-by med Rio??? ;-)

      https://www.google.com/amp/s/www.net...noruegues/amp/


      Goggle-translate fra portuguesk:
      "Tricolores-kampagne for ansættelse af Norwegian

      "Hvad der startede med en vittighed, ser ud til at tage form. Hundreder af tricolors beder om, at den norske atlet Sander Svendsen underskrives. Så meget, at den grønne, hvide og granatmasse invaderede et socialt netværk af atleten for at prøve at overbevise ham om at lukke med Team of Warriors."
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Må man evt skrive kontrakt med Spelmann hvis man ville i DK?

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-stroemsgodset

        Comment


          Godt spørgsmål. Men vil han være til hjælp hvis vi gjorde? Tænker det ikke når han ikke har spillet i godset.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
            Godt spørgsmål. Men vil han være til hjælp hvis vi gjorde? Tænker det ikke når han ikke har spillet i godset.
            Godt spørgsmål tilbage. Var nu mere for at have noget backup med de skader vi har. Syntes sgu vi er tynde. Men om han er svaret ved jeg ikke.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Må man evt skrive kontrakt med Spelmann hvis man ville i DK?

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-stroemsgodset
              Jeg mener reglerne er at han skal være kontraktløs inden det danske vindue lukker for at vi frit kan skrive kontrakt. Men at der er kutyme for at give dispensation til kontraktfrie spillere der ikke har spillet i den danske liga i perioden imellem det danske vindue lukker og spilleren bliver signet.

              Comment


                Hvis vi har de her småskader, så kunne en 6mdr kontrakt være fin. Men jeg tror ikke det vil være den samme Spellmann som vi husker og elskede!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Må man evt skrive kontrakt med Spelmann hvis man ville i DK?

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-stroemsgodset
                  For at hente spillere udenfor vinduet, skal de være transferfri ved vinduets udgang. Når kontrakten først er ophævet nu, kan han ikke spille for den dansk klub før vinduet åbner igen..

                  Comment


                    Mig bekendt kan man ikke, men jeg kan tage fejl. Under alle omstændigheder tvivler jeg på, at Spelmann er særligt interessant på det her stadie af hans karriere, især når han kommer fra at have været en kæmpe fiasko i Norge. Han må også være en af de OBere der har det mest overvurderede eftermæle. Han spillede én god halvsæson i de 2 år han var her, og var decideret undervældende resten af tiden. Bliver et nej tak.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Mig bekendt kan man ikke, men jeg kan tage fejl. Under alle omstændigheder tvivler jeg på, at Spelmann er særligt interessant på det her stadie af hans karriere, især når han kommer fra at have været en kæmpe fiasko i Norge. Han må også være en af de OBere der har det mest overvurderede eftermæle. Han spillede én god halvsæson i de 2 år han var her, og var decideret undervældende resten af tiden. Bliver et nej tak.
                      Enig i at han spillemæssigt langt fra var en stor oplevelse i OB, men når han for mig har et godt eftermæle skyldes det mere at han i det mindste, imo, bidrog med noget passion og vindermentalitet på et tidspunkt hvor tabermentaliteten ellers gennemsyrede OB. Men nej, vi kan på ingen måde bruge Spelmann i OB nu :)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                        Enig i at han spillemæssigt langt fra var en stor oplevelse i OB, men når han for mig har et godt eftermæle skyldes det mere at han i det mindste, imo, bidrog med noget passion og vindermentalitet på et tidspunkt hvor tabermentaliteten ellers gennemsyrede OB. Men nej, vi kan på ingen måde bruge Spelmann i OB nu :)
                        Og det er selvfølgelig helt fair. Han er ikke lige min kop te, men jeg kan sagtens se, hvorfor hans personlighed og type tiltaler nogle fans.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Må man evt skrive kontrakt med Spelmann hvis man ville i DK?

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-stroemsgodset
                          Kæmpe nej tak
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Kæmpe nej tak
                            Var nu mere også et spørgsmål end et ønske

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Kæmpe nej tak
                              Bare rolig...

                              "Players may only be registered during one of the two annual registration periods fixed by the relevant association. Associations may fix different registration periods for their male and female competitions. As an exception to this rule, a professional whose contract has expired prior to the end of a registration period may be registered outside that registration period."

                              Kilde: Regulations on the status and Transfer of Players, FIFA.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                                Bare rolig...

                                "Players may only be registered during one of the two annual registration periods fixed by the relevant association. Associations may fix different registration periods for their male and female competitions. As an exception to this rule, a professional whose contract has expired prior to the end of a registration period may be registered outside that registration period."

                                Kilde: Regulations on the status and Transfer of Players, FIFA.
                                Helt rigtigt. Han kan ikke skrive kontrakt med OB, da hans kontrakt blev ophævet efter vinduet. Der er, så vidt jeg husker, dog eksempler på, at spillere får en dispensation til en spilletilladelse, hvis omstændighederne har været helt i skoven. Ved ikke om det er tilfældet her.

                                Comment

                                Working...
                                X