Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Slet. Det var et surt og ukonstruktivt opstød.
    Last edited by DetForbandedeOB; 03-02-2020, 15:32.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af DetForbandedeOB Se indlæg

      Hold nu op med det bavl der. Du er ikke den eneste, der hiver den her kanin op af hatten, så for 1.000 gang for Arveprins Knud. Det er IKKE attraktivt at have underskud med det formål at nedbringe sambeskatningen, hvis alternativet er et større overskud! De fleste almindelige og fornuftige mennesker driver virksomhed med det formål at skabe profit. At der så er nogle enkelte, der forelsker sig i fodboldklubber, som ofte er en dårlig forretning, er ikke det samme som, at de udelukkende ejer de klubber for at malke dem for penge og bruge underskuddet i anden sammenhæng. Isoleret set havde det været langt bedre for ham ikke at smide alle de millioner i OB, hvis der ikke er udsigt til, at han får dem igen. Kan han gøre det af hensyn til image og netværk? JA! Men hold nu kæft med det underskud.
      Kald mig bare Knud. Så kalder jeg dig naiv.

      Comment


        Mon ikke markedet bliver trawlet igennem efter en (fri transfer) JJT backup nu?

        Comment


          Det kunne man godt forestille sig. Desværre ligger forestillingen om at han grundet de mange skader snart kan være næste fynbo på vej væk heller ikke så fjern.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
            Mon ikke markedet bliver trawlet igennem efter en (fri transfer) JJT backup nu?
            https://www.transfermarkt.com/ibrahi...spieler/160380

            https://www.transfermarkt.com/herman...spieler/298282

            https://www.transfermarkt.com/eirik-...spieler/227610
            ikke meget st komme efter ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
              Mon ikke markedet bliver trawlet igennem efter en (fri transfer) JJT backup nu?
              Afhænger nok lidt af hvordan at Opondo og Drachmann skrider frem i deres forløb. Vi har 6 spillere til de 3 pladser(regner ikke med Harboe) og nu er vi nede på 4-5 stykker da Opondo også er et stykke fra formen og kan vel ikke spille kamp endnu. Der er selvfølgelig små 2 uger tilbage til at få Opondo klar til en evt indskifter rolle. Vi må håbe at flere ikke går i stykker

              Comment


                Kasper kan spille på midten. Det har han gjort før. Det er ikke optimalt i forhold til at sammenspille de bagerste.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Kasper kan spille på midten. Det har han gjort før. Det er ikke optimalt i forhold til at sammenspille de bagerste.
                  Så hellere smide Tverskov frem hvis det er. Så kan 3 back kæden være AJA-Kasper-Skjelvik evt. Vil dog foretrække hvis det ikke kom så vidt og at vi har midtbanespillere nok til forårssæsonen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Så hellere smide Tverskov frem hvis det er. Så kan 3 back kæden være AJA-Kasper-Skjelvik evt. Vil dog foretrække hvis det ikke kom så vidt og at vi har midtbanespillere nok til forårssæsonen
                    Jeg tror bare ikke vi ser noget til Skjelvik, før tidligst til Marts. Med et opspændt baglår, og ikke spillet kamp siden september, så går der lidt inden han kommer i form.
                    Mon Ikke Kløve og Aron kan klare det defensive arbejde, med Frøkjær alene som offensiv midt.
                    Jeg er bange for at JJT er ude det meste af foråret.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                      Jeg tror bare ikke vi ser noget til Skjelvik, før tidligst til Marts. Med et opspændt baglår, og ikke spillet kamp siden september, så går der lidt inden han kommer i form.
                      Mon Ikke Kløve og Aron kan klare det defensive arbejde, med Frøkjær alene som offensiv midt.
                      Jeg er bange for at JJT er ude det meste af foråret.
                      Skjelvik har været igennem en hård opstart og skulle være i fin fysisk form så tror bestemt han kommer til at spille i feb. Mon ikke han spiller mod Horsens om 5 dage? Vi må se
                      Drachmann er en sej gut. Han skal nok blive klar. Så kan Aron,Frøkjær og Kløve slås om de 2 stk 8`er positioner

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                        Jeg tror bare ikke vi ser noget til Skjelvik, før tidligst til Marts. Med et opspændt baglår, og ikke spillet kamp siden september, så går der lidt inden han kommer i form.
                        Mon Ikke Kløve og Aron kan klare det defensive arbejde, med Frøkjær alene som offensiv midt.
                        Jeg er bange for at JJT er ude det meste af foråret.
                        Ja det er godt vi har massere af midtbane spillere der ikke er skadet, og ikke har hentet spillere der skal bruge måneder på at komme i acceptabel form.

                        Comment


                          Ifølge BT's Transfervinduet forhørte vi os på Carlo Holse, men prisen på 1m EURO var åbenbart for høj for os. Ham havde jeg ellers gerne set i stribet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Ifølge BT's Transfervinduet forhørte vi os på Carlo Holse, men prisen på 1m EURO var åbenbart for høj for os. Ham havde jeg ellers gerne set i stribet.
                            Han endte vidst med at blive solgt for ca 5 mill. Han kunne godt have spillet en god 8`er for os

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Han endte vidst med at blive solgt for ca 5 mill. Han kunne godt have spillet en god 8`er for os
                              Jeps, grunden til at prisen var lavere var 1) fordi det ikke var til en Superligaklub og 2) fordi man fik listet en 20% videresalgsklausul ind.

                              Derudover nævner de, at han selv helst ville til udlandet også.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Han endte vidst med at blive solgt for ca 5 mill. Han kunne godt have spillet en god 8`er for os
                                De var nok også villige til at sælge billigere ud af landet. Det er en typisk fck-pris. Manden har ikke vist en skid i fck. Godt nok var han god i efb og jeg er også sikker på at han ville gøre det fint hos os, men 1 mio euro er jo for vildt.

                                Comment

                                Working...
                                X