Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Der er en del der er efter Leif Rasmussen, men han havde ret i forhold til Greve ... ham har i lige solgt til Randers.
    Ja så havde han ret alligevel. Beklager Leif. Men dit AGF link var vidst en and

    Comment


      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-saelger-mathias-greve/

      tak for denne gang Greve

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Ja så havde han ret alligevel. Beklager Leif. Men dit AGF link var vidst en and
        Mon ikke at agenten har forhørt sig og de så ikke var interesserede.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Mon ikke at agenten har forhørt sig og de så ikke var interesserede.
          Nok noget i den stil. Men det var Randers så. 3 årig kontrakt. Håber det bedste for ham

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Nok noget i den stil. Men det var Randers så. 3 årig kontrakt. Håber det bedste for ham
            Nu holder jeg lige kæft og vil høre din forudsigelse ... hvad bliver det til for Greve der?
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Nu holder jeg lige kæft og vil høre din forudsigelse ... hvad bliver det til for Greve der?
              Hvad mener du?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Hvad mener du?
                Hvordan klarer Greve sig i Randers?
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                  Hvordan klarer Greve sig i Randers?
                  Ahhh. Gætter på han bliver en okay succes. Større profil end i OB ihverfald. Men det afhænger jo også af hvordan de vil bruge ham.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Nu holder jeg lige kæft og vil høre din forudsigelse ... hvad bliver det til for Greve der?
                    Jeg blander mig lige for sjov. Jeg gætter på han skal kæmpe med Kallesøe om højre midt. Tror det bliver meget lige. Måske de vil prøve ham centralt, der synes jeg de er lidt tynde. Jeg tror han får lov at starte inde i 50-75 % af kampene.........

                    Comment


                      Så skal der altså noget ind NU

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                        Mange tak til Greve som altid viste en stor indsats. Forståeligt at han prøver noget nyt da det gik lidt i stå de sidste år. Håber den nye udfordring hjælper ham at udvikle sig videre og ville glæde mig meget hvis han kommer stærkt tilbage én dag. Det er en ægte OB-dreng vi siger farvel til og håber det bliver til "på gensyn".
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Ahhh. Gætter på han bliver en okay succes. Større profil end i OB ihverfald. Men det afhænger jo også af hvordan de vil bruge ham.
                          Han skal nok klare sig fint, han passer meget bedre som kantspiller i en 4-4-2 i Randers, og ikke som central midtbane i 3-5-2 i OB.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                            Så skal der altså noget ind NU
                            Mht Greve har vi stadig 7 spillere til 3 pladser i vores 3-5-2. Så mon ikke vi er dækket ok ind rent antalsmæssigt. Og her er Harboe ikke engang medregnet

                            Med Kadrii væk skal Lider/Sabbi hentes. Ryger AK også skal de begge ind. Koste hvad det vil

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                              Så skal der altså noget ind NU
                              Aron er jo nok hentet som erstatning for Greve, men vi skal gerne have Sabbi nu i stedet for Kadrii, for ellers er vi da temmelig svækkede.

                              Comment


                                der er da godt nok sket noget i dette vindue - men med greve og især kadrii ude ser vi ikke ligefrem styrkede ud - pt. Kan jo håbe Lieder og Sabbi bliver bragt ind allerede nu...og måske et eller andet til midten.

                                Comment

                                Working...
                                X