Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det kan helt sikkert også være et argument. Tror bestemt ikke han har lyst til at være Hobro spiller og kunne nok godt finde på at surmule lidt, hvis han ikke får lov at spille. Det kan også være en årsag til at hemme har været ude og sige vi byder helt vildt. Så ved han vi er vilde efter ham og det hele afhænger af Hobro. Det er måske med til at Sabbi også lægger lidt pres på Hobro.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
Tror OB har været ude efter ham før, han blev set på stadion i VIP til en kamp i efteråret. Kunne godt se ham som 8er på holdet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlægJeg tror ikke der kommer til at ske det store i morgen. Man afventer Hobro.
Og hvis man kender Jesper ret, afventer han så længe at tiden løber fra alle parter
Jeg tror de er tilfredse med truppen som den ser ud nu, og det kan man så diskutere...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
Tror OB har været ude efter ham før, han blev set på stadion i VIP til en kamp i efteråret. Kunne godt se ham som 8er på holdet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
Nu har JH gjort alt det han ikke plejer at gøre, så man kan da håbe at det fortsætter
Nuvel - der er handlet og solgt mere end vanligt. Men det er primært det samme middelmådig fyld som det plejer. Hvis han skulle gøre alt det han ikke plejer - skulle han vel forstærke truppen markant.
Har han gjort det? ...Nej vel
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
Har han egentlig det?
Nuvel - der er handlet og solgt mere end vanligt. Men det er primært det samme middelmådig fyld som det plejer. Hvis han skulle gøre alt det han ikke plejer - skulle han vel forstærke truppen markant.
- Likes 1
Comment
-
Last edited by Plum; 30-01-2020, 21:30."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
Har han egentlig det?
Aron kender jeg ikke.
De to unge er, ja unge.
AJA erstatter sig selv.
Man er kommet af med “fyldet”: AK, Greve og Eskesen. Eskesen synes jeg er en skam, men der skal to til tango, og Eskesen er desværre ikke lykkedes.
Derudover er JH lykkedes med at få penge for vores profiler. 10-15 (nok tættest på 10) for Kadrii og et par mio for Leuwin. Det synes jeg er godt arbejde, og ikke noget JH tidligere er lykkedes med.
Jeg tror/håber der sker mere.
Jeg ser også som styrket pt. ikke markant, men styrket. Og så er vi lykkedes med at sælge spillere.
Fint vi ikke er enige, må vi håber heldigvis begge på mere
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
Sabbi og Kasper Larsen ser jeg ikke som middelmådigt fyld, og heller ikke Lieder.
Aron kender jeg ikke.
De to unge er, ja unge.
AJA erstatter sig selv.
Man er kommet af med “fyldet”: AK, Greve og Eskesen. Eskesen synes jeg er en skam, men der skal to til tango, og Eskesen er desværre ikke lykkedes.
Derudover er JH lykkedes med at få penge for vores profiler. 10-15 (nok tættest på 10) for Kadrii og et par mio for Leuwin. Det synes jeg er godt arbejde, og ikke noget JH tidligere er lykkedes med.
Jeg tror/håber der sker mere.
Jeg ser også som styrket pt. ikke markant, men styrket. Og så er vi lykkedes med at sælge spillere.
Fint vi ikke er enige, må vi håber heldigvis begge på mere
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlægJeg tror ikke der kommer til at ske det store i morgen. Man afventer Hobro.
Og hvis man kender Jesper ret, afventer han så længe at tiden løber fra alle parter
Jeg tror de er tilfredse med truppen som den ser ud nu, og det kan man så diskutere...
- Likes 1
Comment
Comment