Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    De får også en reddi dårlig hvis de sælger Sabbi og rykker ned
    Ja men det er jo ikke sikkert at de bliver i superligaen selv med Sabbi og så giver det jo et større minus

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jebali fan Se indlæg

      Hobro har jo heller ikke den bedste økonomi og jeg tror de arbejder på at få en anden ind på lån, inden de siger god for den
      Det er nok en kombi af det hele. Vi krydser fingre

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Det er nok en kombi af det hele. Vi krydser fingre
        Jaa vi kan jo ikke gøre andet, men udfra hvad Hemmingsen sagde lød det som om de ville prøve at gøre hvad de kan før deadline

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Carlo Holse?
          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-vaek-fra-fck/

          Jeg kunne godt se Holse som 8`er i vores system
          Det bliver et stort ja tak til Holse herfra. Han vil være en fantastisk kreativ spiller til en af vores 8’er positioner. Hvis vi henter ham kan vi for min skyld godt spare pengene på at hente Sabbi allerede nu.

          Comment


            Daniel Høegh forlader ikke Holland i dette vindue

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...ver-opdatering

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Daniel Høegh forlader ikke Holland i dette vindue

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...ver-opdatering
              Så håber han kommer hjem i sommeren. :-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Bold.dk skriver at Sanneh foretrækker Brøndby frem for den belgiske klub med O... Hvis BIF kan få ham, så bør vi også have en lille chance. Måske kun leje, men Vil det ikke kunne fylde et hul ud inden Daniel H evt kommer?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Så håber han kommer hjem i sommeren. :-)
                  Hvis de er så glade for ham mon der så ikke ligger en forlængelse rundt om hjørnet ... han venter vel bare og ser om der er spilletid i foråret .. der er vel ikke mange parametre ob kan slå Heerenveen på ...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Hvis de er så glade for ham mon der så ikke ligger en forlængelse rundt om hjørnet ... han venter vel bare og ser om der er spilletid i foråret .. der er vel ikke mange parametre ob kan slå Heerenveen på ...
                    Kun hvis vi kommer i europa vel. Så gigantiske er pengene heller ikke i Heerenveen

                    Comment


                      Vi nærmer os afslutningen af tranfervinduet, og jeg er faktisk ikke helt tilfreds.

                      I denne uge sagde vi farvel til Greve, Eskesen, AK og Kadrii. Jeg forventer faktisk 2 spillere mere før at vinduet kan være nogenlunde godkendt. Det skal være profiler - ikke fyld, for så kunne OB lige så godt have beholdt dem vi havde.

                      Jeg forventer Sabbi nu, og minimum en profil mere. Jeg tror, at Jebali får et kanon forår. Og jeg mener ikke at der mangler mere til angrebet. Der mangler 1 kvali forsvarsspiller. Kunne det være Sanneh? Ellers bliver det for tyndt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jebali fan Se indlæg

                        Hobro har jo heller ikke den bedste økonomi og jeg tror de arbejder på at få en anden ind på lån, inden de siger god for den
                        Tror jeg også. Jeg tror at hobro har lavet 1 eller 2 forhåndsaftaler med spillere, som kommer ind på lån. De bliver gemt væk, således de kan presse OB til det sidste. Hver en tusindkrone er vigtig deroppe, så derfor skal de have det optimale ud situationen. Jeg er ret sikker på at sabbi er OB-spiller inden vi rammer kl. 24 natten til lørdag.

                        Comment


                          Tror gerne Sabbi vil skifte nu, han har liket og retweetet et opslag med en der skriver at det ville være fedt at han kom nu. Ikke fordi jeg ligger specielt meget i det

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jebali fan Se indlæg
                            Tror gerne Sabbi vil skifte nu, han har liket og retweetet et opslag med en der skriver at det ville være fedt at han kom nu. Ikke fordi jeg ligger specielt meget i det
                            Det kan helt sikkert også være et argument. Tror bestemt ikke han har lyst til at være Hobro spiller og kunne nok godt finde på at surmule lidt, hvis han ikke får lov at spille. Det kan også være en årsag til at hemme har været ude og sige vi byder helt vildt. Så ved han vi er vilde efter ham og det hele afhænger af Hobro. Det er måske med til at Sabbi også lægger lidt pres på Hobro.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Det kan helt sikkert også være et argument. Tror bestemt ikke han har lyst til at være Hobro spiller og kunne nok godt finde på at surmule lidt, hvis han ikke får lov at spille. Det kan også være en årsag til at hemme har været ude og sige vi byder helt vildt. Så ved han vi er vilde efter ham og det hele afhænger af Hobro. Det er måske med til at Sabbi også lægger lidt pres på Hobro.
                              Tror heller ikke det ville være godt for Hobro at have en surmulende Sabbi gående i et halvt års tid for så er det jo ikke sikkert at han spiller op til sit bedste og så koster det dyrt for Hobro

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                                Virker også til vi spiller 3-5-2 i træningskampene, det indikerer også han bliver (i min verden), ellers skal der da komme en ny wingback.
                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...gaa-mange-veje

                                hvordan er han defensiv?
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X