Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tfyrvaerkeriet

    27 timer tilbage ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Det kan helt sikkert også være et argument. Tror bestemt ikke han har lyst til at være Hobro spiller og kunne nok godt finde på at surmule lidt, hvis han ikke får lov at spille. Det kan også være en årsag til at hemme har været ude og sige vi byder helt vildt. Så ved han vi er vilde efter ham og det hele afhænger af Hobro. Det er måske med til at Sabbi også lægger lidt pres på Hobro.
      Sker ikke noget idag åbenbart så det bliver en spændende dag i morgen. Håber jeg da. Er også sikker på at Sabbi kommer men håber også på noget ekstra. Ellers kommer vi ikke styrket ud af vinduet. StatusQ med god vilje

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Tror OB har været ude efter ham før, han blev set på stadion i VIP til en kamp i efteråret. Kunne godt se ham som 8er på holdet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

          Tror OB har været ude efter ham før, han blev set på stadion i VIP til en kamp i efteråret. Kunne godt se ham som 8er på holdet.
          Er sgu lunken ved ham. Det må kunne gøres bedre

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

            Tror OB har været ude efter ham før, han blev set på stadion i VIP til en kamp i efteråret. Kunne godt se ham som 8er på holdet.
            Enig, jeg ved der er en del som ikke er fan af ham. Jeg synes han er god og spillemæssigt synes jeg også han passer ind.

            Comment


              Jeg tror ikke der kommer til at ske det store i morgen. Man afventer Hobro.

              Og hvis man kender Jesper ret, afventer han så længe at tiden løber fra alle parter

              Jeg tror de er tilfredse med truppen som den ser ud nu, og det kan man så diskutere...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                Jeg tror ikke der kommer til at ske det store i morgen. Man afventer Hobro.

                Og hvis man kender Jesper ret, afventer han så længe at tiden løber fra alle parter

                Jeg tror de er tilfredse med truppen som den ser ud nu, og det kan man så diskutere...
                Nu har JH gjort alt det han ikke plejer at gøre, så man kan da håbe at det fortsætter

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                  Enig, jeg ved der er en del som ikke er fan af ham. Jeg synes han er god og spillemæssigt synes jeg også han passer ind.
                  Mener også at han er et kæmpe brokkehoved, som har en alt for høj mening om sig selv og egne evner

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                    Tror OB har været ude efter ham før, han blev set på stadion i VIP til en kamp i efteråret. Kunne godt se ham som 8er på holdet.
                    Jeg siger pænt JA Tak.. Han er en rigtig god erstatning. Har nogle giftige spark. Så går vi ikke ned på offensiv power på venstrefløjen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                      Nu har JH gjort alt det han ikke plejer at gøre, så man kan da håbe at det fortsætter
                      Har han egentlig det?

                      Nuvel - der er handlet og solgt mere end vanligt. Men det er primært det samme middelmådig fyld som det plejer. Hvis han skulle gøre alt det han ikke plejer - skulle han vel forstærke truppen markant.

                      Har han gjort det? ...Nej vel

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

                        Har han egentlig det?

                        Nuvel - der er handlet og solgt mere end vanligt. Men det er primært det samme middelmådig fyld som det plejer. Hvis han skulle gøre alt det han ikke plejer - skulle han vel forstærke truppen markant.

                        Har han gjort det? ...Nej vel
                        Det bliver så godt når de 7 magre år er overstået på lørdag.

                        Comment


                          https://www.transfermarkt.com/renato.../spieler/77322

                          https://www.transfermarkt.com/alexan...spieler/171376

                          https://www.transfermarkt.com/denis-.../spieler/85574

                          https://www.transfermarkt.com/dennis.../spieler/19354

                          Last edited by Plum; 30-01-2020, 21:30.
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

                            Har han egentlig det?

                            Nuvel - der er handlet og solgt mere end vanligt. Men det er primært det samme middelmådig fyld som det plejer. Hvis han skulle gøre alt det han ikke plejer - skulle han vel forstærke truppen markant.

                            Har han gjort det? ...Nej vel
                            Sabbi og Kasper Larsen ser jeg ikke som middelmådigt fyld, og heller ikke Lieder.
                            Aron kender jeg ikke.
                            De to unge er, ja unge.
                            AJA erstatter sig selv.
                            Man er kommet af med “fyldet”: AK, Greve og Eskesen. Eskesen synes jeg er en skam, men der skal to til tango, og Eskesen er desværre ikke lykkedes.
                            Derudover er JH lykkedes med at få penge for vores profiler. 10-15 (nok tættest på 10) for Kadrii og et par mio for Leuwin. Det synes jeg er godt arbejde, og ikke noget JH tidligere er lykkedes med.

                            Jeg tror/håber der sker mere.
                            Jeg ser også som styrket pt. ikke markant, men styrket. Og så er vi lykkedes med at sælge spillere.

                            Fint vi ikke er enige, må vi håber heldigvis begge på mere

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                              Sabbi og Kasper Larsen ser jeg ikke som middelmådigt fyld, og heller ikke Lieder.
                              Aron kender jeg ikke.
                              De to unge er, ja unge.
                              AJA erstatter sig selv.
                              Man er kommet af med “fyldet”: AK, Greve og Eskesen. Eskesen synes jeg er en skam, men der skal to til tango, og Eskesen er desværre ikke lykkedes.
                              Derudover er JH lykkedes med at få penge for vores profiler. 10-15 (nok tættest på 10) for Kadrii og et par mio for Leuwin. Det synes jeg er godt arbejde, og ikke noget JH tidligere er lykkedes med.

                              Jeg tror/håber der sker mere.
                              Jeg ser også som styrket pt. ikke markant, men styrket. Og så er vi lykkedes med at sælge spillere.

                              Fint vi ikke er enige, må vi håber heldigvis begge på mere
                              Hvordan kan du komme frem til at vi skulle styrket hvis vinduet lukkede nu?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                                Jeg tror ikke der kommer til at ske det store i morgen. Man afventer Hobro.

                                Og hvis man kender Jesper ret, afventer han så længe at tiden løber fra alle parter

                                Jeg tror de er tilfredse med truppen som den ser ud nu, og det kan man så diskutere...
                                Ellers så kommer der sikkert en klassisk Jesper Hansen "Vi holder øje med om der skulle poppe en mulighed frem."

                                Comment

                                Working...
                                X