Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

    Korrekt - jeg læste et sted at han foretrækker at vende næsen hjemad. Der er vist børn der skal starte i skole snart.
    Silkeborg skulle også være en af Hollands dejligste byer.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-soenderjyske/

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Eddermame godt krejlet af Silkeborg. Kommer af med en af de ringeste spillere jeg nogensinde har set være fast mand i Superligaen, og henter en stabil og erfaren mand ind i stedet. Det rykker sikkert ud alligevel, men godt bytte er det sgu.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Okore rygtet vil ikke dø. OB skal angiveligt have afgivet et nyt bud. Desuden har de også budt på Thomsen fra FCK.
        Men han vil kun tilbage til AaB. Heldigvis.
        Om der er kød på historien aner jeg intet om. Men der bliver givet arbejdet på noget.
        Okore er ikke lige den jeg håber på. Thomsen kan jeg sagtens se noget perspektiv i. Synes han er god og kan godt se ham passe ind.
        Jeg har hørt at han ikke vil til AaB, fordi han vil blive boende i København.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

          Okore er ikke lige den jeg håber på. Thomsen kan jeg sagtens se noget perspektiv i. Synes han er god og kan godt se ham passe ind.
          Jeg har hørt at han ikke vil til AaB, fordi han vil blive boende i København.
          Men han er nok dyr. 3-5 mill i transfer og tæt på AK løn. Er han virkelig det værd?

          Comment


            Økonomien i en evt. Okore handel er fuldstændig håbløs. Han er en forstærkning ja, men slet ikke til den pris og løn!

            Comment


              Selvfølgelig skal vi have suppens største kegle i striwer.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Men han er nok dyr. 3-5 mill i transfer og tæt på AK løn. Er han virkelig det værd?
                Det kan jeg godt se ham være i det rigtige system og spillefilosofi, men jeg er ikke sikker på, at han passer som fod i hose i Michelsens. Jeg tror heller ikke, at det er for groft at sige, at han er lidt en medgangsspiller.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Det kan jeg godt se ham være i det rigtige system og spillefilosofi, men jeg er ikke sikker på, at han passer som fod i hose i Michelsens. Jeg tror heller ikke, at det er for groft at sige, at han er lidt en medgangsspiller.
                  Jeg kan seriøst heller ikke se det. Det vil være en kæmpe chance at tage med den økonomi der bindes op på ham. Og hvem gider have ham hvis OB bare er en nødløsning fordi Aab bare ikke har råd?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Altså man kan altid bruge en bedre central forsvarsspiller. Men det er jo stort set den eneste plads på banen vi ikke er svækket eller der er på vej væk. Brug nu krudtet andre steder på banen.
                    Thomsen giver god mening rent profilmæssigt, men ender nok i Aab på fredag. Men vi skal bruge en angriber!!
                    Vi et ikke svækkede, nej, men imo car det også der, vi havde mest brug for forstærkning inden vinduet. På midtbanen mener jeg forøvrigt ikke vi er svækket, antalsmæssigt måske, men der havde vi også for mange i forvejen..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Vi et ikke svækkede, nej, men imo car det også der, vi havde mest brug for forstærkning inden vinduet. På midtbanen mener jeg forøvrigt ikke vi er svækket, antalsmæssigt måske, men der havde vi også for mange i forvejen..
                      Jeg er bare ikke så vanvittigt bekymret over det centrale forsvar som mange andre. Kan ikke se hvorfor vi skal binde en stjerneløn op på endnu en central forsvarsspiller. Kvaliteten er rigelig god ift andre konkurrerende hold.
                      Det syntes jeg stadig ikke vores midtbane er. Og angrebet er mega svækket

                      Comment


                        Så nu gerne man hentede Daouda Bamba men det er nok ret urealistisk!

                        Comment


                          Vi har budt på at hente Sabbi nu inden vinduet lukker ifølge Fyens

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
                            Så nu gerne man hentede Daouda Bamba men det er nok ret urealistisk!
                            Hmm. Så vidt jeg ved, er han en angriber der blev hentet alt for dyrt (7-8 millioner norske kroner), som har haft klare problemer med indstillingen og arbejdsindsatsen, og som viser kvalitet i for få glimt. Jeg tvivler på, at det er typen vi gerne vil have ind i truppen, og at han skulle være en opgradering over dem vi allerede har.

                            Comment


                              https://fyens.dk/artikel/ob-har-budt...emmanuel-sabbi

                              Comment


                                Sheed Jeg beklager.. Det var den forkerte jeg tænkte på. Han hedder Leke James og spiller i Molde. Det var derfor jeg tænkte at det nok ikke var helt realistisk!

                                Comment

                                Working...
                                X