Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Off topic og ikke en spiller vi kan bruge, men dog en bemærkelsesværdig historie.
    Brentford har droppet Emre Mor bla pga de danske spillere i truppen har udtrykt bekymring over at få ham ind i truppen.
    Det er noget af et ry dem kære Mor har fået sig. Ikke at jeg er overrasket. Han var allerede en snotunge i superligaen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Off topic og ikke en spiller vi kan bruge, men dog en bemærkelsesværdig historie.
      Brentford har droppet Emre Mor bla pga de danske spillere i truppen har udtrykt bekymring over at få ham ind i truppen.
      Det er noget af et ry dem kære Mor har fået sig. Ikke at jeg er overrasket. Han var allerede en snotunge i superligaen.
      Hvor har du læst det om det henne ?

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Hvor har du læst det om det henne ?
        https://www.bt.dk/fodbold/afvist-bre...r-med-emre-mor

        Det er sgu imponerende, at man kan være så utålelig, at folk som Marcondes ikke gider at spille sammen med en.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          https://www.bt.dk/fodbold/afvist-bre...r-med-emre-mor

          Det er sgu imponerende, at man kan være så utålelig, at folk som Marcondes ikke gider at spille sammen med en.
          Der må da være sket noget, som er helt tosset siden spillerne ligefrem er afvisende overfor et skifte...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg

            Der må da være sket noget, som er helt tosset siden spillerne ligefrem er afvisende overfor et skifte...
            De har vel bare set på facts fra hans seneste ophold i BVB, Celta og Gala, og Marcondes må vel kende ham fra den fælles fortid i FCN.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg

              Der må da være sket noget, som er helt tosset siden spillerne ligefrem er afvisende overfor et skifte...
              Jeg tror bare, at manden er ulidelig helt generelt. Han blev smidt ud af Lyngby, der ikke gad at have ham rendende mere, bliver så samlet op af Nordsjælland, og lidt over et år efter sælger de ham for mange millioner til Dortmund. Der må have været ikke så få problemer med ham, når Lyngby ikke gad at have en spiller med en sådan talent. I alle klubber han har været i siden Nordsjælland, er han også startet med at være inde omkring holdet, og er så endt med at være langt væk fra holdet. Det tyder på en mand, som folk simpelthen ikke orker at bruge deres tid på i længden.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                De har vel bare set på facts fra hans seneste ophold i BVB, Celta og Gala, og Marcondes må vel kende ham fra den fælles fortid i FCN.
                Både Marcondes og Mathias Jensen nåede at spille sammen med ham i FCN ja. Mon ikke bare de har luftet deres oplevelser om, hvordan han kan være gift for træningskulturen og stemningen i et omklædningsrum. Han nåede jo også at lave nogle scener på den korte tid han var i FCN, bl.a. da han blev pillet ud i en udekamp imod os.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Både Marcondes og Mathias Jensen nåede at spille sammen med ham i FCN ja. Mon ikke bare de har luftet deres oplevelser om, hvordan han kan være gift for træningskulturen og stemningen i et omklædningsrum. Han nåede jo også at lave nogle scener på den korte tid han var i FCN, bl.a. da han blev pillet ud i en udekamp imod os.
                  Jeg havde helt glemt Mathias Jensen .. under alleomstændigheder er det ærgerligt at Mors talent spildes p.gr.a. hans personlige disciplin.

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Jeg havde helt glemt Mathias Jensen .. under alleomstændigheder er det ærgerligt at Mors talent spildes p.gr.a. hans personlige disciplin.
                    Kan slet ikke se Emre Mor en tirsdag aften i Stoke. Ja faktisk slet ikke i en liga der er bedre end superligaen.

                    Comment


                      Ifølge min kilde er vi tæt på at lave en aftale med Kasper Larsen..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
                        Ifølge min kilde er vi tæt på at lave en aftale med Kasper Larsen..
                        Lyder spændende . Han skal være velkommen.

                        Comment


                          Gomes sendes videre. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-kontrakt-i-ob
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
                            Ifølge min kilde er vi tæt på at lave en aftale med Kasper Larsen..
                            Fedt. Glæder mig når drengene kommer hjem.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
                              Ifølge min kilde er vi tæt på at lave en aftale med Kasper Larsen..
                              Ooooookay. Så havde Vøge alligevel hørt rigtigt
                              Jammen spændende. Ved ikke rigtig hvad jeg skal forvente af niveau. Men en venstrebenet med god fysik og højde er altid spændende. Håber bare han har det niveau over Marco som vi skal bruge..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Fedt. Glæder mig når drengene kommer hjem.
                                Men det betyder 99,99% også at DH ikke kommer

                                Comment

                                Working...
                                X