Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

    For 5 år spillede han stadig Esbjerg og folk på forum var gået amok hvis vi havde købt en CB med et halvt års superligaerfaring for 10 mil.
    Enig. Men kan du ikke godt følge skepsisen i hvis man skriver med en 31 årig der ikke har spillet en kamp i 15-18 måneder, har været skadet det halve af tiden de sidste år og hvis sidste klub var på Island?

    Comment


      Nogen der kan gengive lidt fra denne artikel?

      https://fyens.dk/artikel/obbekjær-nyt-tegn-på-tendens

      Comment


        Så fik jeg den læst. Tak @chuck

        @LeifRasmussen: For det første var Mathias Jørgensen 17 år da han blev solgt. Ikke 20 år som du skriver. Og for det andet sælger OB da ikke Obbekjær til en PL klub for 2 mill kroner

        Utroligt man kan vide så lidt om OB når man bruger så meget tid på det

        Comment


          Har lige hørt fra min kilde, at Christian Vestergaard er ude det meste eller hele foråret på grund af en operation i hans ene knæ.
          Sælger vi Obbekjær i dette vindue betyder det, at der skal spilles to nye stopper ind ved siden af Teitur. Håber ikke det kommer til at gå ud over U19s succes..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
            Har lige hørt fra min kilde, at Christian Vestergaard er ude det meste eller hele foråret på grund af en operation i hans ene knæ.
            Sælger vi Obbekjær i dette vindue betyder det, at der skal spilles to nye stopper ind ved siden af Teitur. Håber ikke det kommer til at gå ud over U19s succes..
            Ærgerligt. Var Vestergaard ikke allerede skadet lang tid i sidste sæson? Og var det også knæet?
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Ærgerligt. Var Vestergaard ikke allerede skadet lang tid i sidste sæson? Og var det også knæet?
              Mener at huske det var lysken han var skadet med sidste gang..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
                Har lige hørt fra min kilde, at Christian Vestergaard er ude det meste eller hele foråret på grund af en operation i hans ene knæ.
                Sælger vi Obbekjær i dette vindue betyder det, at der skal spilles to nye stopper ind ved siden af Teitur. Håber ikke det kommer til at gå ud over U19s succes..
                Ja okay. Så forstår jeg bedre signingen af AJA. Havde nemlig hørt at man ville smide Vestergaard op i SL truppen snart, samt hente en profil til forsvaret. Så kunne man godt regne ud at der ikke var plads til AJA også.
                Men så solgte man Ramon Leeuwin og Vestergaard er i stykker. Bum, ny kontrakt til AJA..

                Satme synd for den knægt. Han har så været skadet i næsten 1,5 ud af de sidste 2 sæsoner

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Ærgerligt. Var Vestergaard ikke allerede skadet lang tid i sidste sæson? Og var det også knæet?
                  Lysken eller læggen mener jeg

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Er også skuffet. Hørte at vi lander 2 hurtige cf'er. Havde det været for 5 år siden med en Gomes i form, så var det en anden sag.
                    Vi får jo også en hurtig CF'er hvis den ene er Gomes, den kredit skal han da have. Jeg vil dog næppe tro at man seriøst overvejer ham. Han skal dog have lov til at træne med. Med Obbekjær i England, Tverskov på sparet tid og Leeuwin solgt, så er der tyndet af CF'ere. På den måde giver det god mening at have en på besøg, simpelthen for at ingen skal vikariere på forskellige pladser i opstarten. Nægter at tro på at man for alvor overvejer at skyde en kontrakt efter ham som erstatning for Leeuwin. Ellers er jeg enig i at ambitionerne man signalerede i sidste uge, pludselig blinker i alle retninger.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Vi får jo også en hurtig CF'er hvis den ene er Gomes, den kredit skal han da have. Jeg vil dog næppe tro at man seriøst overvejer ham. Han skal dog have lov til at træne med. Med Obbekjær i England, Tverskov på sparet tid og Leeuwin solgt, så er der tyndet af CF'ere. På den måde giver det god mening at have en på besøg, simpelthen for at ingen skal vikariere på forskellige pladser i opstarten. Nægter at tro på at man for alvor overvejer at skyde en kontrakt efter ham som erstatning for Leeuwin. Ellers er jeg enig i at ambitionerne man signalerede i sidste uge, pludselig blinker i alle retninger.
                      Hvis Obbekjær bliver solgt så er vi jo der hvor der mangler centrale forsvarsspillere både til bredden og til start 11, så hvis vi henter 2 til start 11 kan jeg godt leve med at vi supplerer truppen med en enkelt lottokupon . Men umiddelbart lugter den her prøvetræning primært af agentpleje og at der mangler en ekstra "kegle" i træningsøvelserne i en forhåbentlig kort periode.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Hvis Obbekjær bliver solgt så er vi jo der hvor der mangler centrale forsvarsspillere både til bredden og til start 11, så hvis vi henter 2 til start 11 kan jeg godt leve med at vi supplerer truppen med en enkelt lottokupon .
                        Det er jeg for såvidt helt enig i, men som andre også så fint har påpeget, så ligner Gomes mere et skrabelod end en lottokupon, hvis vi skal spekulere i, hvad gevinsten kunne ende med at blive. Der må findes yngre forsvarsspillere i divisionerne som har tiden foran sig og har et talent, men som bare mangler rammerne til at udfolde det. Ligesom Gomes selv var det dengang HB Køge hentede ham i Herlev.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Det er jeg for såvidt helt enig i, men som andre også så fint har påpeget, så ligner Gomes mere et skrabelod end en lottokupon, hvis vi skal spekulere i, hvad gevinsten kunne ende med at blive. Der må findes yngre forsvarsspillere i divisionerne som har tiden foran sig og har et talent, men som bare mangler rammerne til at udfolde det. Ligesom Gomes selv var det dengang HB Køge hentede ham i Herlev.
                          Det man kan sige er, at det er en gratis mulighed for at Gomes an. Så må hans performance jo afgøre, om trænerteamet finder ham dygtig nok eller ej. Man kan jo også sige, at såfremt han ikke falder igennem til træning, så er der en mulighed for at hente Gomes ind på en kort kontrakt indtil sommer, nu hvor vi er tyndt besat i bagkæden. Det kan jo være en midlertidig løsning, hvis den helt rigtige midtstopper ikke er mulig at få fingrene i før til sommer.

                          Med Obbekjærs mulige afgang, er der desuden et hul åbent for en backup, og igen, hvis han har niveauet (det kan trænerteamet trods alt bedst vurdere), så kan han jo optage den plads indtil sommer SAMTIDIG med, at vi henter den forsvarsprofil ind, som vi angiveligt er på jagt efter.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                            Det man kan sige er, at det er en gratis mulighed for at Gomes an. Så må hans performance jo afgøre, om trænerteamet finder ham dygtig nok eller ej. Man kan jo også sige, at såfremt han ikke falder igennem til træning, så er der en mulighed for at hente Gomes ind på en kort kontrakt indtil sommer, nu hvor vi er tyndt besat i bagkæden. Det kan jo være en midlertidig løsning, hvis den helt rigtige midtstopper ikke er mulig at få fingrene i før til sommer.
                            Det kan nu heller ikke bringe mit pis i kog, at man lader ham træne med, så må tiden vise, om han har noget at tilbyde, jeg har bare svært ved at se både det kortsigtede og langsigtede perspektiv i ham. Det langsigtede giver sig selv, og på kort sigt tvivler jeg sgu også gevaldigt på, at han vil være meget bevendt i foråret, med 1½ år uden kampe, og senest i den islandske liga. Hvis vi partout skal finde noget kortsigtet, må der også være mere pålidelige løsninger der, som f.eks. at ringe til Midtjylland og spørge om vi ikke må låne Søren Reese indtil sommer. Her har vi i det mindste en nogenlunde vished om niveauet, og med den nuværende besætning, er det også ganske sandsynligt, at han vil god nok til at gå ind som starter.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Det kan nu heller ikke bringe mit pis i kog, at man lader ham træne med, så må tiden vise, om han har noget at tilbyde, jeg har bare svært ved at se både det kortsigtede og langsigtede perspektiv i ham. Det langsigtede giver sig selv, og på kort sigt tvivler jeg sgu også gevaldigt på, at han vil være meget bevendt i foråret, med 1½ år uden kampe, og senest i den islandske liga. Hvis vi partout skal finde noget kortsigtet, må der også være mere pålidelige løsninger der, som f.eks. at ringe til Midtjylland og spørge om vi ikke må låne Søren Reese indtil sommer. Her har vi i det mindste en nogenlunde vished om niveauet, og med den nuværende besætning, er det også ganske sandsynligt, at han vil god nok til at gå ind som starter.
                              Jeg er som udgangspunkt helt enig, omend jeg ikke flyver til tasterne hvis man hiver ham ind på en kontrakt indtil sommer såfremt hans niveau er godt nok, og såfremt han er tiltænkt en rolle som backup. Så kommer han formentlig ikke til at få alverdens spilletid anyways, hvis han f.eks. skal afløse Obbekjærs rolle i truppen.

                              Jeg er enig i, at der på den lange bane ikke er meget perspektiv i at hente ham ind. Har han niveau nu og her, skal han da være velkommen til at fylde truppen ud. Så mange kampe er der heller ikke tilbage i sæsonen trods alt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Det kan nu heller ikke bringe mit pis i kog, at man lader ham træne med, så må tiden vise, om han har noget at tilbyde, jeg har bare svært ved at se både det kortsigtede og langsigtede perspektiv i ham. Det langsigtede giver sig selv, og på kort sigt tvivler jeg sgu også gevaldigt på, at han vil være meget bevendt i foråret, med 1½ år uden kampe, og senest i den islandske liga. Hvis vi partout skal finde noget kortsigtet, må der også være mere pålidelige løsninger der, som f.eks. at ringe til Midtjylland og spørge om vi ikke må låne Søren Reese indtil sommer. Her har vi i det mindste en nogenlunde vished om niveauet, og med den nuværende besætning, er det også ganske sandsynligt, at han vil god nok til at gå ind som starter.
                                synes det er glimrende, hvis man holder sig godr venner med en agent og samtidig har en ekstra mand til et tyndt besat forsvar i nogen dage. Jeg kan bare heller ikke se ham i OB nærmest uanset hvor meget han brænder igennem. Antager vi obbekjær smutter, så er vi 4 tilbage i midterforsvaret. Den ene er tverskov, som stadig bøvler med en skade han har haft igennem et helt efterår. 2 af dem vikariere for 2 skadesplagede backs. Så køber vi måske en, men skal vi så virkelig satse på at gomes, som har siddet ude med skader i over et år, skal gå ind og lappe for de øvrige skader der opstår? Det vil satme være satset!!

                                ​​​​

                                Comment

                                Working...
                                X