Oprindeligt indsendt af bjerghest
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlægHar lige hørt fra min kilde, at Christian Vestergaard er ude det meste eller hele foråret på grund af en operation i hans ene knæ.
Sælger vi Obbekjær i dette vindue betyder det, at der skal spilles to nye stopper ind ved siden af Teitur. Håber ikke det kommer til at gå ud over U19s succes.."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlægHar lige hørt fra min kilde, at Christian Vestergaard er ude det meste eller hele foråret på grund af en operation i hans ene knæ.
Sælger vi Obbekjær i dette vindue betyder det, at der skal spilles to nye stopper ind ved siden af Teitur. Håber ikke det kommer til at gå ud over U19s succes..
Men så solgte man Ramon Leeuwin og Vestergaard er i stykker. Bum, ny kontrakt til AJA..
Satme synd for den knægt. Han har så været skadet i næsten 1,5 ud af de sidste 2 sæsoner
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Er også skuffet. Hørte at vi lander 2 hurtige cf'er. Havde det været for 5 år siden med en Gomes i form, så var det en anden sag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Vi får jo også en hurtig CF'er hvis den ene er Gomes, den kredit skal han da have. Jeg vil dog næppe tro at man seriøst overvejer ham. Han skal dog have lov til at træne med. Med Obbekjær i England, Tverskov på sparet tid og Leeuwin solgt, så er der tyndet af CF'ere. På den måde giver det god mening at have en på besøg, simpelthen for at ingen skal vikariere på forskellige pladser i opstarten. Nægter at tro på at man for alvor overvejer at skyde en kontrakt efter ham som erstatning for Leeuwin. Ellers er jeg enig i at ambitionerne man signalerede i sidste uge, pludselig blinker i alle retninger.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Hvis Obbekjær bliver solgt så er vi jo der hvor der mangler centrale forsvarsspillere både til bredden og til start 11, så hvis vi henter 2 til start 11 kan jeg godt leve med at vi supplerer truppen med en enkelt lottokupon .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Det er jeg for såvidt helt enig i, men som andre også så fint har påpeget, så ligner Gomes mere et skrabelod end en lottokupon, hvis vi skal spekulere i, hvad gevinsten kunne ende med at blive. Der må findes yngre forsvarsspillere i divisionerne som har tiden foran sig og har et talent, men som bare mangler rammerne til at udfolde det. Ligesom Gomes selv var det dengang HB Køge hentede ham i Herlev.
Med Obbekjærs mulige afgang, er der desuden et hul åbent for en backup, og igen, hvis han har niveauet (det kan trænerteamet trods alt bedst vurdere), så kan han jo optage den plads indtil sommer SAMTIDIG med, at vi henter den forsvarsprofil ind, som vi angiveligt er på jagt efter.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Det man kan sige er, at det er en gratis mulighed for at Gomes an. Så må hans performance jo afgøre, om trænerteamet finder ham dygtig nok eller ej. Man kan jo også sige, at såfremt han ikke falder igennem til træning, så er der en mulighed for at hente Gomes ind på en kort kontrakt indtil sommer, nu hvor vi er tyndt besat i bagkæden. Det kan jo være en midlertidig løsning, hvis den helt rigtige midtstopper ikke er mulig at få fingrene i før til sommer.
Comment
-
Det kan nu heller ikke bringe mit pis i kog, at man lader ham træne med, så må tiden vise, om han har noget at tilbyde, jeg har bare svært ved at se både det kortsigtede og langsigtede perspektiv i ham. Det langsigtede giver sig selv, og på kort sigt tvivler jeg sgu også gevaldigt på, at han vil være meget bevendt i foråret, med 1½ år uden kampe, og senest i den islandske liga. Hvis vi partout skal finde noget kortsigtet, må der også være mere pålidelige løsninger der, som f.eks. at ringe til Midtjylland og spørge om vi ikke må låne Søren Reese indtil sommer. Her har vi i det mindste en nogenlunde vished om niveauet, og med den nuværende besætning, er det også ganske sandsynligt, at han vil god nok til at gå ind som starter.
Jeg er enig i, at der på den lange bane ikke er meget perspektiv i at hente ham ind. Har han niveau nu og her, skal han da være velkommen til at fylde truppen ud. Så mange kampe er der heller ikke tilbage i sæsonen trods alt.
Comment
-
Det kan nu heller ikke bringe mit pis i kog, at man lader ham træne med, så må tiden vise, om han har noget at tilbyde, jeg har bare svært ved at se både det kortsigtede og langsigtede perspektiv i ham. Det langsigtede giver sig selv, og på kort sigt tvivler jeg sgu også gevaldigt på, at han vil være meget bevendt i foråret, med 1½ år uden kampe, og senest i den islandske liga. Hvis vi partout skal finde noget kortsigtet, må der også være mere pålidelige løsninger der, som f.eks. at ringe til Midtjylland og spørge om vi ikke må låne Søren Reese indtil sommer. Her har vi i det mindste en nogenlunde vished om niveauet, og med den nuværende besætning, er det også ganske sandsynligt, at han vil god nok til at gå ind som starter.
- Likes 1
Comment
Comment