Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
    Det lugter så meget af 4-4-2 i OB.
    Tror også vi er færdige med wingbacks. Selvfølgelig fint når Ryan og JBL er/var her, men med alle de kanter og/eller angribere vi har hentet, tyder det på systemskifte.

    Comment


      Ikke det værste med et skifte først i sommeren. Vi fortjener ikke penge men med de forandringer i midtforsvaret er det vel ret godt at vi kan holde fast i Ryan/Barrett som wingbacks i foråret. Og måske vi kan spille Madu lidt ind og se om ham er god nok.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg

        Gad vide om vi henter en direkte erstatning, eller henter et ungt talent, som skal konkurrere med Madu, som har en kontrakt/karriere at kæmpe for i det næste halve år?
        Madu har også kontraktudløb til sommer .. ingen spilletid, heller ikke mens JBL var skadet så næppe en forlængelse ..
        Der skal en ny VB til og hellere nu end til sommer men få nu to centerforsvarsspillere på plads først ..
        Så må Oliver Lund være backup på de to backs, Obbekjær, AJA og Marko være backup på centerpladserne ..
        Forståe stadig ikke sig ingen af AJA med mindre Obbekjær eller Marco skal videre ..

        Er forsvar med Tverskov, AJA og Marco er ringere end Tverskov, Leeuwin og AJA/Marco og det var ikke godt nok i forvejen ...
        Der Er behov for to nye på Leeuwin eller Tverskovniveau ...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Ikke et rygte, men kunne sagtens leve med Jesper Lauridsen fra Esbjerg, til sommer, når/hvis de rykker ned.

          Marc Dal Hende, hvis FCM prioriterer anderledes.

          Comment


            102 kampe på 7 år

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Ikke det værste med et skifte først i sommeren. Vi fortjener ikke penge men med de forandringer i midtforsvaret er det vel ret godt at vi kan holde fast i Ryan/Barrett som wingbacks i foråret. Og måske vi kan spille Madu lidt ind og se om ham er god nok.
              Kan umuligt se Madu være god nok til en klassisk back i 4-4-2. Så meget heller Oli på VB. Men mon ikke de finder noget lækkert?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                102 kampe på 7 år
                Der var ma ge skader desværre.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                  Tror også vi er færdige med wingbacks. Selvfølgelig fint når Ryan og JBL er/var her, men med alle de kanter og/eller angribere vi har hentet, tyder det på systemskifte.
                  Forstår ikke hvorfor vi skulle være færdige med det. 3-5-2 er det system der har fungeret klart bedst for os, og vi har endnu ikke set en bagkæde med 4 fungere for alvor. JM er blevet ros for at være pragmatiker, så tror jeg heller ikke på, at han kommer til at gå væk fra det der fungerer bedst. Under alle omstændigheder skal vores back kunne spille begge veje og kunne fungere både i 4-backkæde og som wingbacks, for vi er nødt til at have den fleksibilitet i vores spil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Ikke et rygte, men kunne sagtens leve med Jesper Lauridsen fra Esbjerg, til sommer, når/hvis de rykker ned.
                    Jeg kunne godt drømme om noget større end en middelmådig 29-årig Superligaback, må jeg sige.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Der var ma ge skader desværre.
                      I know. Vidste godt han ofte var skadet men alligevel kun 102. Ryan er også ofte skadet men har spillet 73 på under den halve tid(er dog med på han startede som udviklingsspiller men alliwl)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Jeg kunne godt drømme om noget større end en middelmådig 29-årig Superligaback, må jeg sige.
                        Amén. Dog trist at vi endnu ikke er lykkedes med at producere en venstreback selv på akademiet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Amén. Dog trist at vi endnu ikke er lykkedes med at producere en venstreback selv på akademiet
                          Jeg havde list håbet på at vi kunne lokke en spiller som Jonas Knudsen til Odense. Han har ikke fået meget spilletid i Malmø og luftede sin utilfredshed tilbage i december. Men med Jon Dahl, som bør kende ham rigtigt godt fra landsholdet, tænker jeg at han nok giver den en skalde og ser om han ikke kan sætte sig på pladsen i næste sæson.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                            Jeg havde list håbet på at vi kunne lokke en spiller som Jonas Knudsen til Odense. Han har ikke fået meget spilletid i Malmø og luftede sin utilfredshed tilbage i december. Men med Jon Dahl, som bør kende ham rigtigt godt fra landsholdet, tænker jeg at han nok giver den en skalde og ser om han ikke kan sætte sig på pladsen i næste sæson.
                            Det ville have været et scoop uden tvivl. Spændende at se om de prøver at købe ham fri sidst i vinduet

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Forstår ikke hvorfor vi skulle være færdige med det. 3-5-2 er det system der har fungeret klart bedst for os, og vi har endnu ikke set en bagkæde med 4 fungere for alvor. JM er blevet ros for at være pragmatiker, så tror jeg heller ikke på, at han kommer til at gå væk fra det der fungerer bedst. Under alle omstændigheder skal vores back kunne spille begge veje og kunne fungere både i 4-backkæde og som wingbacks, for vi er nødt til at have den fleksibilitet i vores spil.
                              Helt enig. Selv med Barrett og Ryan skadet har vi imo. været bedst når vi har spillet 3-5-2, og selvom Oliver Lund langt fra er klassisk wingback er det på den plads at han har været klart bedst. Så jeg kan heller ikke se hvorfor vi skulle skifte system, heller ikke selvom vi siger farvel til Barrett.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                                Helt enig. Selv med Barrett og Ryan skadet har vi imo. været bedst når vi har spillet 3-5-2, og selvom Oliver Lund langt fra er klassisk wingback er det på den plads at han har været klart bedst. Så jeg kan heller ikke se hvorfor vi skulle skifte system, heller ikke selvom vi siger farvel til Barrett.
                                For at få lidt flere af profilerne i spil måske?

                                Oliver Christensen
                                Ryan Tver Ny Oli(ny)
                                Sabbi Drach Kløve Jebali
                                Kadrii Lieder/Sander

                                Comment

                                Working...
                                X