Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
Der er mange der ønsker Kasper Larsen og Daniel Høegh tilbage til klubben. Som jeg husker dem, så var Kasper Larsen temmelig ringe og langsom, og Daniel Høegh lavede mange kampafgørende fejl. Det kan være at sidstnævnte er kommet efter det, men det tvivler jeg på at Kasper Larsen er. Så inden I kommer i bukserne over de 2, så husk lige at den ene ikke var god nok, og den anden højest middelmådig
- Likes 2
Comment
-
Daniel
2 min
Jacob Barrett Laursen siges at være tæt på et skifte til Arminia Bielefeld #transferdk #sldk #andellerejTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDaniel
2 min
Jacob Barrett Laursen siges at være tæt på et skifte til Arminia Bielefeld #transferdk #sldk #andellerejBelieve OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
2 min
Jacob Barrett Laursen siges at være tæt på et skifte til Arminia Bielefeld #transferdk #sldk #andellerej
Comment
-
2 min
Jacob Barrett Laursen siges at være tæt på et skifte til Arminia Bielefeld #transferdk #sldk #andellerej"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
Barrett er ikke en klassisk forsvarer. Hans forcer er i det offensive. Det indikerer mere og mere at vi på vej i en 4-4-2.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægDer er mange der ønsker Kasper Larsen og Daniel Høegh tilbage til klubben. Som jeg husker dem, så var Kasper Larsen temmelig ringe og langsom, og Daniel Høegh lavede mange kampafgørende fejl. Det kan være at sidstnævnte er kommet efter det, men det tvivler jeg på at Kasper Larsen er. Så inden I kommer i bukserne over de 2, så husk lige at den ene ikke var god nok, og den anden højest middelmådig
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægDer er mange der ønsker Kasper Larsen og Daniel Høegh tilbage til klubben. Som jeg husker dem, så var Kasper Larsen temmelig ringe og langsom, og Daniel Høegh lavede mange kampafgørende fejl. Det kan være at sidstnævnte er kommet efter det, men det tvivler jeg på at Kasper Larsen er. Så inden I kommer i bukserne over de 2, så husk lige at den ene ikke var god nok, og den anden højest middelmådig
men er du sikker på, at du ikke skal have lavet dit brugernavn om til: fynboerstinker?
Comment
Comment