Oprindeligt indsendt af Faurskov
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægVi er ikke færdige med at handle.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ikke-faerdige/
Forventer som minimum en ny stærk start11 centerforsvarer til at erstatte Leeuwin og håber på en mere så det ikke bare er status quo er forsvaret hvor der gik ti mål ind i de sidste 5 kampe ..
skulle man allerede nu gå over til 4-4-2 kan en enkelt CB nok gøre det men så er der også mange reserver .. nok en for meget hvis Obbekjær skal have spilletid ..
VB kunne også godt trænge til en opgradering ..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægVi er ikke færdige med at handle.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ikke-faerdige/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
Men det er stadig først til sommer, at vi står med de 5-6 angribere med høj løn. Lige nu er der 4 + Hyllegaard. Det er simpelthen ikke en eneste for meget taget vores forskellige opstillinger i betragtning.
Og så spillede Jebali vist desuden primært wing i Rosenborgs system.
Har stadigvæk svært ved at se, at vi skulle få et betydeligt millionbeløb for ham i det her vindue, og synes at det er for tidligt at give op på ham og bare sende ham videre for at få ham videre... men nu må vi se
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet bliver spændende .. handle betyder vel også ud
Og så burde der hentes 1 forsvarsspiller i DH klassen og meget gerne en rigtig god midtbanespiller
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det gør det uden tvivl. Jeg kunne godt forestille mig at vi er i forhandlinger omkring salg af Obbekjær som tidligere skrevet mens vi prøver at udleje Eskesen. Håber dog bare at vi får forlænget med minimum 1 år først..
Og så burde der hentes 1 forsvarsspiller i DH klassen og meget gerne en rigtig god midtbanespiller
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
Enig, en klasse forsvarsspiller og en klasse midtbanespiller, som kan spille 6’er positionen. Jeg synes, at vi har mange dygtige offensive midtbanespillere, men defensivt synes jeg kun vi har Janus D, som kan udfylde den position. Så gerne en forstærkning her, tak!
Men en midtbane med fx Drach,JJ og Kløve kommer aldrig til at spille os europa som man gerne vil. Måske en Top 6 på yderste mandat. Opondo og Frøkjær har ikke imponeret og Greve mangler konstant lige det sidste overall set. Vi mangler kvalitet for at kunne dominere flere kampe end nu
Comment
-
Enig, en klasse forsvarsspiller og en klasse midtbanespiller, som kan spille 6’er positionen. Jeg synes, at vi har mange dygtige offensive midtbanespillere, men defensivt synes jeg kun vi har Janus D, som kan udfylde den position. Så gerne en forstærkning her, tak!"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Kigger OB stadig på Tim Sparv og Kees Luijckx?? Også to med kontraktudløb til sommer ...
Comment
-
Tim Sparv kan umuligt være interesseret i at spille for OB og jeg håber man har højere ambitioner end Kees. Vi skal hente spillere som de fleste andre klubber står i kø for at få. Ikke 2 spillere på 33-34 år uden fremtid
Comment
-
Enig, en klasse forsvarsspiller og en klasse midtbanespiller, som kan spille 6’er positionen. Jeg synes, at vi har mange dygtige offensive midtbanespillere, men defensivt synes jeg kun vi har Janus D, som kan udfylde den position. Så gerne en forstærkning her, tak!
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Det gør det uden tvivl. Jeg kunne godt forestille mig at vi er i forhandlinger omkring salg af Obbekjær som tidligere skrevet mens vi prøver at udleje Eskesen. Håber dog bare at vi får forlænget med minimum 1 år først..
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Synes da ikke vi skal sige nej til anføreren for det finske landshold, hvis han gerne vil spille for os.... bare fordi han er 32 !
Så ingen grund til at sige nej for det bliver aldrig en situation vi skal tage stilling til
- Likes 1
Comment
Comment