Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det lyder ihvertfald til at de regner med at Okore er væk inden dette vindue er omme. Nu hvor vi har solgt Leeuwin, vil han være fin at få ind, men synes at der mangler en ekstra til at lede forsvaret når Tverskov er skadet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

      Det lyder ihvertfald til at de regner med at Okore er væk inden dette vindue er omme. Nu hvor vi har solgt Leeuwin, vil han være fin at få ind, men synes at der mangler en ekstra til at lede forsvaret når Tverskov er skadet
      Daniel Høegh og Okore ville
      være perfekt!
      siden 1887

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

        Daniel Høegh og Okore ville
        være perfekt!
        Ved ikke om det vil være perfekt men det vil i den grad være særdeles godt og nok også det bedste vi kan opnå ... og mere end jeg ville forvente ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Ved ikke om det vil være perfekt men det vil i den grad være særdeles godt og nok også det bedste vi kan opnå ... og mere end jeg ville forvente ..
          Enig!! Men hva med ham Manjekar, som også har været nævnt herinde? Vil det være bedre med ham og Daniel Høgh?

          Comment


            Har gennemgået en del Hobro kampe, og kigget på deres opstilling, i forhold til Sabbi.

            Hvis han er blevet brugt som angriber, i deres 4-4-2, så er han primært blevet skiftet ind - Uden den store mål succes.

            Hvis han er startet i deres 4-4-2, har det været som kant på midten - Hvilket også er fra den position, han har scoret sine mål. Og han har et pænt højt scoringssnit for en midtbane-mand i efteråret.

            Sabbi lugter af en klar (højre)kant, til et 4-4-2 system.

            Bliver spændende at se, om det er den vej vi skal. Noget kunne tyde på et snarligt farvel til Barret, og derfor giver det isoleret set også mening at vi så mister en force som wingback, og ryger retur til den klassiske 4-4-2.

            Måske er det også derfor, det ikke vælter ind med midterforsvarer, da vi så kun skal bruge 2, istedet for de nuværende 3.


            Comment


              Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

              Det lyder ihvertfald til at de regner med at Okore er væk inden dette vindue er omme. Nu hvor vi har solgt Leeuwin, vil han være fin at få ind, men synes at der mangler en ekstra til at lede forsvaret når Tverskov er skadet
              Altså OB køber Okore af AAB?
              Se DET ville for alvor være overraskende, han vil koste en del penge og det vil ikke være et skridt op for Okore, men jeg var nu også overrasket over at i fik Sabbi for næsen af AGF og Brøndby ... Okore ville dog være en større overraskelse, men tror slet ikke det er muligt ... Okore vil formentlig til noget større/udlandet.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                https://nordjyske.dk/nyheder/sport/v...c-40a88b00ecc0

                Jeg tænkte nok, at det ville gå den her vej... Så har den sidste mand bare at være en profil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
                  Har gennemgået en del Hobro kampe, og kigget på deres opstilling, i forhold til Sabbi.

                  Hvis han er blevet brugt som angriber, i deres 4-4-2, så er han primært blevet skiftet ind - Uden den store mål succes.

                  Hvis han er startet i deres 4-4-2, har det været som kant på midten - Hvilket også er fra den position, han har scoret sine mål. Og han har et pænt højt scoringssnit for en midtbane-mand i efteråret.

                  Sabbi lugter af en klar (højre)kant, til et 4-4-2 system.

                  Bliver spændende at se, om det er den vej vi skal. Noget kunne tyde på et snarligt farvel til Barret, og derfor giver det isoleret set også mening at vi så mister en force som wingback, og ryger retur til den klassiske 4-4-2.

                  Måske er det også derfor, det ikke vælter ind med midterforsvarer, da vi så kun skal bruge 2, istedet for de nuværende 3.

                  Jeg tror JM vil have flere mulige formationer, at skifte imellem. Historisk har det nuværende hold være bedst i 3-5-2, men hvis man se på truppen, så har du ret i at det ikke er oplagt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Altså OB køber Okore af AAB?
                    Se DET ville for alvor være overraskende, han vil koste en del penge og det vil ikke være et skridt op for Okore, men jeg var nu også overrasket over at i fik Sabbi for næsen af AGF og Brøndby ... Okore ville dog være en større overraskelse, men tror slet ikke det er muligt ... Okore vil formentlig til noget større/udlandet.
                    Så vidt jeg husker, så ville han også til udlandet i sommers, hvilket ikke blev til noget. Eller husker jeg forkert her?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      https://nordjyske.dk/nyheder/sport/v...c-40a88b00ecc0

                      Jeg tænkte nok, at det ville gå den her vej... Så har den sidste mand bare at være en profil.
                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dnu-en-tilgang

                      Nu også på tipsbladet. Han har jo egentlig gjort det udemærket, men enig i at der meget gerne må komme en profil til forsvaret.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

                        Så vidt jeg husker, så ville han også til udlandet i sommers, hvilket ikke blev til noget. Eller husker jeg forkert her?
                        Det husker jeg ikke specifikt, men overordnet set er det det han gerne vil og derfor tænker jeg også det er det mest sandsynlige scenarie ... FCK (igen) og FCM vil ham nok ikke og alle andre har ikke råd/falder for den med at det ikke er udlandet :D.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          https://nordjyske.dk/nyheder/sport/v...c-40a88b00ecc0

                          Jeg tænkte nok, at det ville gå den her vej... Så har den sidste mand bare at være en profil.
                          ja med salget af Leeuwin, så er det nok svært at finde to klassespillere i et vintervindue. Derfor er juel måske den bedste løsning foruden at vi også skal have en fuldgod erstatning for Leeuwin.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                            Altså OB køber Okore af AAB?
                            Se DET ville for alvor være overraskende, han vil koste en del penge og det vil ikke være et skridt op for Okore, men jeg var nu også overrasket over at i fik Sabbi for næsen af AGF og Brøndby ... Okore ville dog være en større overraskelse, men tror slet ikke det er muligt ... Okore vil formentlig til noget større/udlandet.
                            Ved ikke om jeg er helt enig her.

                            For det første udløber hans kontrakt mig bekendt til sommer. For det andet synes jeg ikke Okore helt entydigt har været en succes for AaB. Han har spillet en del kampe, men har også været ret udskældt. AaB svømmer ikke i penge og jeg tror de håbede han ville vise sig som en større profil da de hentede ham.

                            De har lige hentet Thelander hjem på en dyr kontrakt og har forlænget med deres egen Kasper Pedersen (hvilket nok heller ikke var helt billigt). Okore har vidst tidligere udtalt, at han ikke var interesseret i at forlænge med AaB - men jeg er heller ikke sikker på, at AaB ville være interesseret i det.

                            Okore vil måske til en større adresse, men jeg ved ikke om hans præstationer har gjort ham interessant for de adresser. Har svært ved at se FCK/FCM hente ham. Brøndby måske? CV kender ham vel fra FCK, men ved ikke om det er for så meget godt?

                            Jeg håber ikke meget på Okore til OB, men jeg ville ikke blive vildt overrasket hvis de store tilbud til Okore udebliver henover sommeren så han til sidst står i en situation hvor hans bedste tilbud er fra klubber på ca. den hylde han er nu (og der ser jeg trods alt OB).
                            Last edited by Agbre; 07-01-2020, 15:14.

                            Comment


                              Nogle der ved om der arbejdes på at hente Sabbi eller Lieder til klubben nu her?
                              siden 1887

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                                Gad vide om JH planlægger et mikedrop, når han smutter
                                Rolig nu ... skal vi ikke slå en kold spand i vandet..

                                Sommerens transfervindue er startet godt men i dette vindue er man gået af med den ene af de gode CB hvor der i forvejen gerne skulle styrkes.

                                Bevares, der er forlænget med Bernat, hentet en Øholdsspiller og hentet en midtbanespiller hvor man vel ikke ved hvor meget bedre end de eksisterende han er ... og så forhandles der med AJA som vel .. erstatter sig selv ...
                                jeg klapper ikke for meget før centerforsvaret er markant styrket .... det var opgaver da vinduet startede og er endnu mere opgaven efter Leeuwin er væk ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X