Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ahhh. Gætter på han bliver en okay succes. Større profil end i OB ihverfald. Men det afhænger jo også af hvordan de vil bruge ham.
    Okay, jeg tror ikke han bliver fast mand over en længere periode, f.eks sådan at han starter fast i den nye sæson, eller spiller fast for dem i slutningen af den.
    Greve har visioner i sit spil, men ikke evnerne til at udføre dem og så mangler han speed ... derfor tror jeg ikke han bliver en succes for dem (derimod tror jeg at Obbekjær bliver det (bare lige for at komme "jamen det siger du altid om spillere fra OB" i forkøbet ) når han skifter, enten i Brighton eller der hvor han så ryger hen, han har både visionerne og evnerne (styrke, teknik, overblik).
    Last edited by Entusiastens; 28-01-2020, 00:36.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      JH mener at vi er godt dækket ind på angriberpositionerne efter salget af Kadrii, sikkert lidt spin for at forsøge at holde prisen nede på Lieder og Sabbi
      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...t-daekket-ind/

      Comment


        Kadrii solgt. Ob.dk

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-sae...ashkim-kadrii/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
          JH mener at vi er godt dækket ind på angriberpositionerne efter salget af Kadrii, sikkert lidt spin for at forsøge at holde prisen nede på Lieder og Sabbi
          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...t-daekket-ind/
          mon ikke - det må man da håbe...tvivlsomt om det lykkedes - salg af kadrii til udlandet og med lidt ekstra eriksen penge der kommer ind

          Comment


            Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
            JH mener at vi er godt dækket ind på angriberpositionerne efter salget af Kadrii, sikkert lidt spin for at forsøge at holde prisen nede på Lieder og Sabbi
            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...t-daekket-ind/
            Så kender vi JH igen. Hold nu kæft en gang mundgavl at komme med når AK også er på vej ud. Så har vi 2,5 angribere til et drabeligt forår.
            Jeg ved godt der er en del spin inkluderet men lige nøjagtig sådan noget her bliver jeg irriteret over at læse. For så taler han ned til os fans igen. Tror han vi er dumme? Eller Hobro og Sdj er det?

            Håber satme ikke at Hemme lukker så meget lort ud som ham krejleren her

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Okay, jeg tror ikke han bliver fast mand over en længere periode, f.eks sådan at han starter fast i den nye sæson, eller spiller fast for dem i slutningen af den.
              Greve har visioner i sit spil, men ikke evnerne til at udføre dem og så mangler han speed ... derfor tror jeg ikke han bliver en succes for dem (derimod tror jeg at Obbekjær bliver det (bare lige for at komme "jamen det siger du altid om spillere fra OB i forkøbet ) når han skifter, enten i Brighton eller der hvor han så ryger hen, han har både visionerne og evnerne (styrke, teknik, overblik).
              Jeg tror at M.Greve kommer til at gøre det rigtig godt i Randers, med eller uden speed, synes ikke han er special langsom. Men omkring Obbekjær, ham har jeg set spille en del. Jeg er ikke den der klapper i hænderne over ham. Synes han er for tung i sine vendinger, og mangler noget fart.Men fint overblik. Alexander Molberg var også tidlig afsted uden den store succes, og spiller vidst nu i Dalum.Uden det selvfølgelig er dårligt, meget kan ske....men
              Husk i læst det her først omkring min holdning til Obbekjær Håber selvfølgelig han klare den og bliver en profil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Så kender vi JH igen. Hold nu kæft en gang mundgavl at komme med når AK også er på vej ud. Så har vi 2,5 angribere til et drabeligt forår.
                Jeg ved godt der er en del spin inkluderet men lige nøjagtig sådan noget her bliver jeg irriteret over at læse. For så taler han ned til os fans igen. Tror han vi er dumme? Eller Hobro og Sdj er det?

                Håber satme ikke at Hemme lukker så meget lort ud som ham krejleren her
                Nu er AK ikke solgt, og når han ikke er det er vi ikke så ringe stillet.

                Tvivler faktisk på AK ryger, desværre. Han skal minimum spille op til de sidste kampe i efteråret for at vi får noget ud af det.

                Men ud over det er vi enige.
                Men mon ikke de to herrer (JH % MH) kan nogle trix her til sidst også.

                Penge er der jo, håber ikke AK's løn bliver en hæmsko.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                  Nu er AK ikke solgt, og når han ikke er det er vi ikke så ringe stillet.

                  Tvivler faktisk på AK ryger, desværre. Han skal minimum spille op til de sidste kampe i efteråret for at vi får noget ud af det.

                  Men ud over det er vi enige.
                  Men mon ikke de to herrer (JH % MH) kan nogle trix her til sidst også.

                  Penge er der jo, håber ikke AK's løn bliver en hæmsko.
                  Når man bliver frasorteret til en træningslejr er det jo så godt som.. Bare irriterende at man skal høre på sådan noget igen, som er så åbenlyst for alle at det ikke er sandt. Så er det jo ikke spin. Så er det idioti

                  Med 4 dage tilbage i OB kan han stadig få mig op og køre. Bare ved at udtale sig. Glæder mig til at han forsvinder

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Når man bliver frasorteret til en træningslejr er det jo så godt som.. Bare irriterende at man skal høre på sådan noget igen, som er så åbenlyst for alle at det ikke er sandt. Så er det jo ikke spin. Så er det idioti

                    Med 4 dage tilbage i OB kan han stadig få mig op og køre. Bare ved at udtale sig. Glæder mig til at han forsvinder
                    Synes nu ikke det er så idiotisk. Hvis både sdj og hobro er fucking bøvlede at forhandle med, så kan AK's frihed til at forhandle nok også lade sig begrænse, således at vi faktisk er nogenlunde repræsenteret i angrebet. Det gavner jo ikke nogen at udtale at vi for hver en pris skal have en angriber ind nu, hvorefter både hammer og haysen ringer og lukker forhandlingerne.
                    Der kan ske meget de sidste dage i et vindue, så det er nok fornuftigt ikke at melde for bombastisk ud, omend det er frustrerende og røvsygt

                    Comment


                      Bum, så røg der to spillere ud. Kadrii der skal tjene lidt til efter karrieren hvilket han i den grad fortjener - vi ses om 2 år - og Greve der om nogen også fortjener en frisk start i en ny klub. Jeg tror på fin succes for Greve i Randers, hvor jeg synes han passer langt bedre ind end i det nuværende OB. Af Greve, JJT og Opondo synes jeg personligt at Greve har vist klart mest offensivt slutprodukt, mens han også bidrager fint den anden vej, og jeg tror det kan blive rigtigt fint for ham hvis han får lov at spille kontinuerligt, noget han aldrig rigtig har fået i OB. God vind til begge, jeg glæder mig til at følge dem i deres nye klubber.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OB Følger Se indlæg

                        Jeg tror at M.Greve kommer til at gøre det rigtig godt i Randers, med eller uden speed, synes ikke han er special langsom. Men omkring Obbekjær, ham har jeg set spille en del. Jeg er ikke den der klapper i hænderne over ham. Synes han er for tung i sine vendinger, og mangler noget fart.Men fint overblik. Alexander Molberg var også tidlig afsted uden den store succes, og spiller vidst nu i Dalum.Uden det selvfølgelig er dårligt, meget kan ske....men
                        Husk i læst det her først omkring min holdning til Obbekjær Håber selvfølgelig han klare den og bliver en profil.
                        Han mangler lidt fart ja, det er den primære udfordring, men synes faktisk ikke han er langsom i vendinger.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Når man bliver frasorteret til en træningslejr er det jo så godt som.. Bare irriterende at man skal høre på sådan noget igen, som er så åbenlyst for alle at det ikke er sandt. Så er det jo ikke spin. Så er det idioti

                          Med 4 dage tilbage i OB kan han stadig få mig op og køre. Bare ved at udtale sig. Glæder mig til at han forsvinder
                          Fuldstændig enig, en ting er den stribevis af flop han har prakket os på i de 7 forbandende år men også hans udtalelser både med og uden lyd har været tåkrummende pinlige.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Synes nu ikke det er så idiotisk. Hvis både sdj og hobro er fucking bøvlede at forhandle med, så kan AK's frihed til at forhandle nok også lade sig begrænse, således at vi faktisk er nogenlunde repræsenteret i angrebet. Det gavner jo ikke nogen at udtale at vi for hver en pris skal have en angriber ind nu, hvorefter både hammer og haysen ringer og lukker forhandlingerne.
                            Der kan ske meget de sidste dage i et vindue, så det er nok fornuftigt ikke at melde for bombastisk ud, omend det er frustrerende og røvsygt
                            Man har jo vidst nogle dage at Kadrii er på vej væk. Også inden man udtog truppen til Belek. Så forstår umiddelbart slet ikke noget af at man giver AK fri mm man er 101% sikker på at man kan hente minimum 1 ud af de 2.
                            Jeg er helt med på at det ikke gavner noget at melde ud man er på angriberjagt nu. Men hvorfor overhovedet kommentere det????
                            I Greves artikel står der jo absolut INTET om at “vi er dækket godt ind” eller lign. Man kan jo bare lade være med at skrive noget.

                            Så prøver man at lave et lille spin i artiklen om Kadrii for at få det på bold.dk og tipsbladet.dk med overskiften “vi er dækket godt ind”. Og det lykkedes fint
                            Men hvem narrer han? Absolut ingen med lidt forstand på fodbold. Og det giver INGEN fordel i forhandlingerne i den kommende da de jo selv kan se at vi nok står med 2 angribere og en uprøvet danmarksserie spiller i en forårssæson hvor vi skal jagte Top 6..
                            De 2 sportsdirektører i Sdj og Hobro har jo bare siddet og skraldgrint af hans dumme kommentar og venter på hans opkald. Alt imens jeg som fan bare ryster på hovedet og glæder mig til den dag hvor jeg forhåbentlig ikke skal høre på sådan noget amatør lommepsykologi

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                              Randers virker ikke synderligt interesserede: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ygtig-spiller/
                              https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...reve-i-sommer/
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Alt held og lykke til Greve i Randers. Har altid været vild med Greves energi og drive, selvom der har manglet det sidste. Jeg er personligt rigtig ærgerlig over, det store gennembrud aldrig kom i OB, for han virker som typen, der virkelig har brændt for at slå igennem.

                                Greve har rigtig mange af de rigtige værktøjer i kassen, men der mangler liiiige det sidste, og det er jo desvære dét, der har gjort, at han aldrig blev den nye Rasmus Falk.

                                Jeg håber han vokser i Randers, og ender tilbage i stribet som en bedre spiller på et tidspunkt. :)

                                Comment

                                Working...
                                X