Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Hvor har du set det?
    Det har jeg hørt. Fra fine kilder. Varer ikke så længe, inden det bliver meldt ud.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Måske kun én ind?
      Vøge:
      "Man må heller ikke glemme, at OB har et stortalent i Obbekjær. Ham tror de på."
      Jeg er klart med på, at Obbekjær skal have chancen, og mit bedste argument for ikke at hente AJA er også, at AJA alligevel ikke har niveau til at være meget mere end breddespiller, og at de roller bør udfyldes af spillere som Obbekjær. Men han er 17 år, og har, helt forståeligt, endnu ikke vist at han er en spiller som vi kan stole på leverer et stabilt Superliga-niveau uge efter uge. Hvis Obbekjær lige pludselig skal være at regne for en starter, er det grænsende til at vi smider vores top 6-chancer væk, og jeg kan heller ikke forestille mig, at man allerede forventer det af ham.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg
        Økonomisk kommer vi også ud med fine resultater. Åbenbart et plus for første gang i OSE’s historie(så vidt jeg husker)
        Der var også overskud i nogle år i slutningen af 00erne, men det vil da være første gang i mere end et årti i så fald.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Der var også overskud i nogle år i slutningen af 00erne, men det vil da være første gang i mere end et årti i så fald.
          Tjek

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Måske kun én ind?
            Vøge:
            "Man må heller ikke glemme, at OB har et stortalent i Obbekjær. Ham tror de på."
            Men er han klar?

            Comment


              [QUOTE=Kielberg;n249269]

              Det er JH der har ansvaret for transfervinduet her i januar. [/QUOTE
              Kun hvis det mislykkes!
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Beklager, hvis jeg (igen) træder nogle over tæerne....

                Ved DH er en OB/Odense-dreng.... men er der nogen, som kender hans reelle niveau pt. ?

                Vil han kunne gå direkte ind på holdet... eller er han først "rigtig" klar til næste sæson ?

                Comment


                  [QUOTE=andlox;n249281]
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Det er JH der har ansvaret for transfervinduet her i januar. [/QUOTE
                  Kun hvis det mislykkes!
                  Der er ingen tvivl om at det fungerer sådan i Odense
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg

                    Det har jeg hørt. Fra fine kilder. Varer ikke så længe, inden det bliver meldt ud.
                    Tænker det bare er med at få smidt sådan en nyhed ud. Men de bør nok vente til transfervinduet lukker

                    Comment


                      Vi kan nok ikke være med her, men hvis vi gerne vil til at være sådan en klub der henter talentfulde spillere ind og sælger dem videre for store beløb, så er det sådan nogle typer vi skal til at have fat i i fremtiden. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...lkeborg-profil

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        Beklager, hvis jeg (igen) træder nogle over tæerne....

                        Ved DH er en OB/Odense-dreng.... men er der nogen, som kender hans reelle niveau pt. ?

                        Vil han kunne gå direkte ind på holdet... eller er han først "rigtig" klar til næste sæson ?
                        Han var jo anfører og fast mand inden hans skade i Aug som kostede pladsen. Han har ikke spillet meget siden så det er svært at sige

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Han var jo anfører og fast mand inden hans skade i Aug som kostede pladsen. Han har ikke spillet meget siden så det er svært at sige
                          Okay, takker

                          Men er stadigvæk lidt ambivalent

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Vi kan nok ikke være med her, men hvis vi gerne vil til at være sådan en klub der henter talentfulde spillere ind og sælger dem videre for store beløb, så er det sådan nogle typer vi skal til at have fat i i fremtiden. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...lkeborg-profil
                            Så skal vi nok købe dem inden de slår igennem i Superligaen. Men ja. Det ville være ønskescenariet.
                            Tror bare mere man satser på at kunne lave 1-2 af hans slags om året selv i fremtiden

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Okay, takker

                              Men er stadigvæk lidt ambivalent
                              Så er du umiddelbart nok tæt på at være den eneste her

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                Beklager, hvis jeg (igen) træder nogle over tæerne....

                                Ved DH er en OB/Odense-dreng.... men er der nogen, som kender hans reelle niveau pt. ?

                                Vil han kunne gå direkte ind på holdet... eller er han først "rigtig" klar til næste sæson ?
                                Han vil nok have væsentligt bedre chancer for at komme ind og gøre en forskel og få sat skik på forsvaret allerede til foråret, end f.eks. Manjrekar James har. Og jeg tvivler på, at der er særligt mange forsvarere OB kan få fat i, som kan gå ind og gøre en klar positiv forskel fra dag 1. Men nej, det er da langt fra sikkert, at han bare kommer til at være en stor forstærkning lige med det samme, fordi at han var god for klubben engang og kommer fra et godt hold i Holland. Se bare Thelander i Aalborg, som vi også prøvede at hente.

                                Comment

                                Working...
                                X