Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægMåske kun én ind?
Vøge:
"Man må heller ikke glemme, at OB har et stortalent i Obbekjær. Ham tror de på."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlægØkonomisk kommer vi også ud med fine resultater. Åbenbart et plus for første gang i OSE’s historie(så vidt jeg husker)
Comment
-
[QUOTE=Kielberg;n249269]
Det er JH der har ansvaret for transfervinduet her i januar. [/QUOTE
Kun hvis det mislykkes!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
[QUOTE=andlox;n249281]Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det er JH der har ansvaret for transfervinduet her i januar. [/QUOTE
Kun hvis det mislykkes!Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Vi kan nok ikke være med her, men hvis vi gerne vil til at være sådan en klub der henter talentfulde spillere ind og sælger dem videre for store beløb, så er det sådan nogle typer vi skal til at have fat i i fremtiden. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...lkeborg-profil
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægBeklager, hvis jeg (igen) træder nogle over tæerne....
Ved DH er en OB/Odense-dreng.... men er der nogen, som kender hans reelle niveau pt. ?
Vil han kunne gå direkte ind på holdet... eller er han først "rigtig" klar til næste sæson ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægVi kan nok ikke være med her, men hvis vi gerne vil til at være sådan en klub der henter talentfulde spillere ind og sælger dem videre for store beløb, så er det sådan nogle typer vi skal til at have fat i i fremtiden. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...lkeborg-profil
Tror bare mere man satser på at kunne lave 1-2 af hans slags om året selv i fremtiden
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægBeklager, hvis jeg (igen) træder nogle over tæerne....
Ved DH er en OB/Odense-dreng.... men er der nogen, som kender hans reelle niveau pt. ?
Vil han kunne gå direkte ind på holdet... eller er han først "rigtig" klar til næste sæson ?
Comment
Comment