Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OG så er jeg helt med på at spillere ofte mister niveau med alderen, men DH er 28! Fysisk bør han være på toppen, teknisk er det min forventning han er markant bedre end han forlod os. Men vigtigst af alt besidder han de lederegenskaber vi savner når Tverskov er ude. et forsvar med Tver og DH ville frigive en spiller til midten hvor vi mangler tyngde.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
      OG så er jeg helt med på at spillere ofte mister niveau med alderen, men DH er 28! Fysisk bør han være på toppen, teknisk er det min forventning han er markant bedre end han forlod os. Men vigtigst af alt besidder han de lederegenskaber vi savner når Tverskov er ude. et forsvar med Tver og DH ville frigive en spiller til midten hvor vi mangler tyngde.
      Se, I havde lige præcis den viden om Heerenveen, som jeg ikke har - så er der jo åbenlyst en masse, der taler for at hente ham - spørgsmålet er så nu, om det overhovedet er realistisk for os??

      Comment


        Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

        Han har spillet 6 minutter i ligaen i dette efterår. Det får mig ikke til at falde på halen, selvom jeg godt ved, han har været skadet noget af tiden. Og at han er blevet ældre er ikke nødvendigvis lig med, at han er bedre end da han forlod os eller er i bedre forfatning rent fysisk, hvis han kom tilbage. Jeg kan komme i tanke om adskillige forsvarsspillere, hvis niveau dalede efterhånden som alderen indhentede dem. Og det er ikke fordi, jeg har noget imod DH - jeg har faktisk altid været begejstret for ham. Men han skal kun tilbage, hvis han er en reel forstærkning og ikke på grund af fordums tiders præstationer.
        Helt enig, så simpelt kan det siges.

        Comment


          I forhold til Høegh skal det også nævnes, at han - før denne sæson - meddelte Heerenveen, at han ikke ville forlænge sin kontrakt. Det kan sammen med skaden godt have begrænset spilletiden.
          Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


          Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

          Comment


            Jesper Hansen, der SKAL du bare holde fingre væk!!!!

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ers-muligheder
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Hvorfor pis, er han god?
              Ja han skulle være rigtig god.

              Comment


                Juel vil gerne blive og tror det vil også sker.
                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...il-gerne-blive
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Juel vil gerne blive og tror det vil også sker.
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...il-gerne-blive
                  Så længe JH er chefen, er det bestemt en mulighed. Middelmådigt.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                    Så længe JH er chefen, er det bestemt en mulighed. Middelmådigt.
                    Nu roste JM Juel også meget og tror det bliver afgørende.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Hellere AJA end Marco Lund. Syntes AJA gør det godt som den centrale forsvarer. Kunne sagtens se ham med Tverskov til højre og Høegh til venstre.
                      Men lige så snart han skal ud på siderne mangler han fart og ser knap så god ud

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Nu roste JM Juel også meget og tror det bliver afgørende.
                        Jo jo skule han tale ham ned. Han blev jo sat af 2 kampe efter JM sagde han var bedste mand. Tror det var mandskabspleje. Han er en fin reserve, men ud over JT så burde ingen af de andre være mere end reserver hvis vi mener det alvorligt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Jo jo skule han tale ham ned. Han blev jo sat af 2 kampe efter JM sagde han var bedste mand. Tror det var mandskabspleje. Han er en fin reserve, men ud over JT så burde ingen af de andre være mere end reserver hvis vi mener det alvorligt.
                          Vi vil se. Men Juel gjirde det solidt, fik god spilletid, kan spille forskellige positioner. Ville sikker ikke overrasker mig hvis vi skriver 1,5 ær med ham til sommer 2021.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Vi vil se. Men Juel gjirde det solidt, fik god spilletid, kan spille forskellige positioner. Ville sikker ikke overrasker mig hvis vi skriver 1,5 ær med ham til sommer 2021.
                            Men der er ikke plads til 2x Lund, Marco og Aja, hvis vi også skal forstærke holdet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Men der er ikke plads til 2x Lund, Marco og Aja, hvis vi også skal forstærke holdet.
                              Nu er det ikke 2×Lund OG Marco (som er ja én af de Lunds) ;-)
                              I hensigt af Juel, Oli og Marco kan der være flere scenarier.
                              Det er ja muligt at man ikke bygger på Marco.
                              Eller der kan spille overvejelser om back-positioner ind. Juel og Oli kan spille backpositioner og kan ses som backup der. Oli snuppede endda Barretts plads i efteråret som er tilbage nu men det er meget god muligt at det er Barretts sidste OB-sæson. I trupsammensætning er der så også muligheder at fortsætte med alle tre selvom det lykkes at steppe op i cf.
                              Så det taler ikke imod Juel. Tror vi skriver med ham. Vil du vædde? En øl på stadion? Siger vi skriver til sommer 2021 med Juel.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Giv mig ét godt argument for, at vi skal give en kontrakt til en spiller i slutningen af 20erne som ikke er god nok til at starte for os, og som naturligvis heller ikke bliver det. Bare ét.

                                Comment

                                Working...
                                X