Oprindeligt indsendt af Jeppetoje
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
Jeg tror der bliver hentet en ny CF, en ny VB, og en mere til midtbanen. Ud evt. Eskesen, Barrett, Greve, og AK. Harboe er også en mulig afgang. Han er åbenbart langt fra spilletid.
Der er også nogle åbne spørgsmål mht kontraktudløb.
Det kan blive et for et vinter vindue særdeles aktivt foretagende.
Comment
-
Så kan vi glemme Tom Pettersson:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-tager-til-usa"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægSå kan vi glemme Tom Pettersson:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-tager-til-usa
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Lad os nu håbe at vi har større ambitioner end Reese. James er jeg lidt i tvivl om. Hvad har vi at bedømme ham på?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Nu skal jeg ærligt indrømme, at jeg ikke følger den hollandske liga super tæt. Men er Daniel Høegh en reel forstærkning eller er det mere en dejlig, romantisk tanke at han skulle vende hjem - lidt a la Lindegaard?
Comment
-
Nu skal jeg ærligt indrømme, at jeg ikke følger den hollandske liga super tæt. Men er Daniel Høegh en reel forstærkning eller er det mere en dejlig, romantisk tanke at han skulle vende hjem - lidt a la Lindegaard?
Daniel Høegh ville være konge at få hjem, han har formentlig et langt højere niveau i opspillet end da han forlod os.
Comment
-
stonebear
Manden har ikke spillet i halvt år er det bedste modargument for at han ikke skal hentes. Men ingen tvivl, 2 år som fast mand i Holland, kombineret med kontraktudløb til næste sommer. For mig at se er det en win/win for OB. Daniel kommer tættere på spilletid i OB og står derved stærkere til sommer, mens at OB får den CB de har ledt efter.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
Den hollandske liga er meget sammenlignelig med den danske, den er dog mere teknisk betonet og mere præget af speed end styrke i forhold til den danske. Men FCM og FCK ville være top 3-5 i holland pt, holdene i det danske midterfeldt ville nok ligge på sammenlignelige pladser i holland og bundholdene i DK ville være klare nedrykkere. FCN ville nok klare sig lidt bedre i holland end i DK. Ligaen er 50% størrer, og deres næstbedste række er for den bedste halvdel markant over den danske 1 division mens den laveste halvdel nok er på niveau med den bedste del af den danske 1 div. Det bliver dog forplumret af at reserveholdene for de bedste klubber må spille med i de lavere divisioner, på godt og ondt. Siger ham der har boet nogle år i Holland. ;)
Daniel Høegh ville være konge at få hjem, han har formentlig et langt højere niveau i opspillet end da han forlod os.
Comment
-
Han har spillet 6 minutter i ligaen i dette efterår. Det får mig ikke til at falde på halen, selvom jeg godt ved, han har været skadet noget af tiden. Og at han er blevet ældre er ikke nødvendigvis lig med, at han er bedre end da han forlod os eller er i bedre forfatning rent fysisk, hvis han kom tilbage. Jeg kan komme i tanke om adskillige forsvarsspillere, hvis niveau dalede efterhånden som alderen indhentede dem. Og det er ikke fordi, jeg har noget imod DH - jeg har faktisk altid været begejstret for ham. Men han skal kun tilbage, hvis han er en reel forstærkning og ikke på grund af fordums tiders præstationer.
Han startede ud som fast mand i Basel, og har spillet mere eller mindre fast i Heerenveen (som sagt endda som anfører), indtil i sommer - så jeg er ret overbevist om, at han kan gøre en forskel på vores hold.
Comment
-
Han har spillet 6 minutter i ligaen i dette efterår. Det får mig ikke til at falde på halen, selvom jeg godt ved, han har været skadet noget af tiden. Og at han er blevet ældre er ikke nødvendigvis lig med, at han er bedre end da han forlod os eller er i bedre forfatning rent fysisk, hvis han kom tilbage. Jeg kan komme i tanke om adskillige forsvarsspillere, hvis niveau dalede efterhånden som alderen indhentede dem. Og det er ikke fordi, jeg har noget imod DH - jeg har faktisk altid været begejstret for ham. Men han skal kun tilbage, hvis han er en reel forstærkning og ikke på grund af fordums tiders præstationer.
Comment
Comment