Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tingager er sat på bænken deroppe
    Ham måtte vi for min skyld gerne gå efter - selvom jeg ikke kan se det er realistisk.

    Egentlig ville jeg gerne have en lidt yngre spiller, men synes bare Tingager er en fed spillertype.
    Last edited by Agbre; 19-08-2019, 08:45.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Tingager er sat på bænken deroppe
      Mon dog de allerede har givet op på ham? Med den skadeshistorik Backman render rundt med er det vel også meget sandsynligt at Tingager kan komme tilbage på holdet. Synes forøvrigt Thøgersen er ganske logisk. Ung spiller med potentiale, der kan agere backup det første år og så stille og roligt køres ind, når JBL er fortid.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

        Kan ikke se det skulle være søgt. Man kan vel forhøre sig på begge.

        JBL har lige meldt ud, at han ikke vil forlænge. Det er ikke utænkeligt, at han kan blive solgt - og selv hvis han ikke gør er det da naturligt, at man nu begynder at kigge efter næste VB. Oliver Lund er en af mine favoritspillere i den nuværende trup, men jeg kan ikke forestille mig, at man ser ham som den langsigtede løsning på venstre back.

        Og så er der Madu som lyder nogenlunde spændende, men reelt er det vel mindre end hver 10. prøvespiller vi skriver kontrakt med. Jeg tænker ikke han får kontrakt.
        100% enig. JBL's melding lyder som et snarligt farvel, og da vi stadig ikke har hørt noget om Madu, så er ligner det vel også en klassisk prøvespiller uden kontrakt. Ergo kunne vi hurtigt komme til at mangle både en midtstopper og en VB

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Mon dog de allerede har givet op på ham? Med den skadeshistorik Backman render rundt med er det vel også meget sandsynligt at Tingager kan komme tilbage på holdet. Synes forøvrigt Thøgersen er ganske logisk. Ung spiller med potentiale, der kan agere backup det første år og så stille og roligt køres ind, når JBL er fortid.
          Det er også min tanke. Med mindre ham Madu er så god at det vil give mening at sælge jbl og hente begge to ind, så tænker jeg også at thøgersen vil være en naturlig reserve i denne sæson for JBL og så lade ham gå til næste sommer. Jeg tror dog ikke han bliver solgt i denne omgang. Han har solgt sig selv dårligt i begyndelsen af denne sæson, så tror på JH når han siger efterspørgslen er lille på ham.
          Jeg kender ikke Thøgersen, men jeg er sikker på at Tonny H har talt varmt om ham, siden vi angiveligt viser interesse og så er jeg rimelig tryg ved at han er meget talentfuld. Det vil udvise rettidig omhu at hente en spiller som ham ind. Samtidig tager man nok ikke den store chance økonomisk, så hvis vi i løbet af sæsonen kan se at han ikke bliver klar til at erstatte JBL fra næste sæson, så kan vi fortsat få hentet en ny ind næste sommer.
          det er bare vigtigt at vi får hentet en ekstra gardering på backen, da vi kun har Lund til at erstatte på begge backs. Jeg lever fint med det kan blive en udviklingsspiller. Det er vigtigere at vi samtidig får hentet en skide dygtig CF'ere ind i stedet for Ludwig!!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

            100% enig. JBL's melding lyder som et snarligt farvel, og da vi stadig ikke har hørt noget om Madu, så er ligner det vel også en klassisk prøvespiller uden kontrakt. Ergo kunne vi hurtigt komme til at mangle både en midtstopper og en VB
            Omvendt har Madus prøvetræning efterhånden varet betydeligt længere end de fleste af den slags plejer at gøre. Så mon ikke man trods alt overvejer ham nogenlunde seriøst?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Omvendt har Madus prøvetræning efterhånden varet betydeligt længere end de fleste af den slags plejer at gøre. Så mon ikke man trods alt overvejer ham nogenlunde seriøst?
              kan sagtens være - de bliver nok også nødt til at holde mulighederne åbne, hvis Barrett pludselig kan sælges

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Omvendt har Madus prøvetræning efterhånden varet betydeligt længere end de fleste af den slags plejer at gøre. Så mon ikke man trods alt overvejer ham nogenlunde seriøst?
                Tror egentlig bare at man vente på at få afsat JBL ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Tror egentlig bare at man vente på at få afsat JBL ..
                  Måske. Eller også er Thøgersen førsteprioritet og Madu er plan B. Uanset om JBL bliver afsat eller ej, kan man jo sagtens argumentere for, at vi kan bruge en back mere i truppen - og Madu er næppe voldsomt løntung.

                  Comment


                    Ifølge BT's Transfervinduet melder Lasse Vøge, at OB skulle have tilbudt et utrolig ringe kontraktforlængelsestilbud for JBL, hvilket er grunden til, at han skulle have trukket sig helt.

                    Han var angiveligt frisk på en forlængelse, men lugter af, at man prøver at lave en 'Rasmus Falk' på ham.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Ifølge BT's Transfervinduet melder Lasse Vøge, at OB skulle have tilbudt et utrolig ringe kontraktforlængelsestilbud for JBL, hvilket er grunden til, at han skulle have trukket sig helt.

                      Han var angiveligt frisk på en forlængelse, men lugter af, at man prøver at lave en 'Rasmus Falk' på ham.
                      Eller man tilbyder ham det man føler han er værd. Who knows. Tænker han er tilbudt en lønforhøjelse, men ikke i det lag han forventede.
                      Jeg føler der gerne måske noget nyt omkring VB og vil måske hellere bruge de store lønninger andre steder på banen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Eller man tilbyder ham det man føler han er værd. Who knows. Tænker han er tilbudt en lønforhøjelse, men ikke i det lag han forventede.
                        Jeg føler der gerne måske noget nyt omkring VB og vil måske hellere bruge de store lønninger andre steder på banen
                        Tverskov har nok taget sin del af kagen for at forlænge, og så må der vel spares på andre positioner. Jeg tror nu også at JBL har fået tilbudt en forlængelse på lidt forbedrede forhold, men sikkert ikke i nærheden af Tverskov. Jeg håber de kan nå at få ham fyret af nu, og at Madu vurderes til være god nok til at afløse ham.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Barrett har været en god spiller for os (især offensivt) og i perioder utrolig vigtig, men han er ikke uerstattelig som Tverskov eller Ryan er i defensiven. Han må gerne blive, hvis han skulle ombeslutte sig, men kan godt se idéen i at sælge ham/lade ham gå næste sommer og hente nyt blod til den venstre back (Madu fx).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Ifølge BT's Transfervinduet melder Lasse Vøge, at OB skulle have tilbudt et utrolig ringe kontraktforlængelsestilbud for JBL, hvilket er grunden til, at han skulle have trukket sig helt.

                            Han var angiveligt frisk på en forlængelse, men lugter af, at man prøver at lave en 'Rasmus Falk' på ham.
                            Sådan er det jo med JH i spidsen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Ifølge BT's Transfervinduet melder Lasse Vøge, at OB skulle have tilbudt et utrolig ringe kontraktforlængelsestilbud for JBL, hvilket er grunden til, at han skulle have trukket sig helt.

                              Han var angiveligt frisk på en forlængelse, men lugter af, at man prøver at lave en 'Rasmus Falk' på ham.
                              Forstår godt hvis JH ikke sprænger banken for JBL-forlængelse. Dels er det ikke engang et år siden han forlængede sin kontrakt og utvivlsomt har fået en markant lønstigning der. Dels er han trods en fin sæson sidste år ifølge JH ikke hot på transfermarkedet. Står det til trone, så kan det ikke blive bedre. Jeg tror han skal præstere det samme og måske endda lægge en smule på, for at større klubber end os ringer JH op, og derfor havde det måske været klogest at forlænge et års tid endnu engang. Han har i sin lange tid i OB blot præsteret en enkelt sæson. Resten har ikke været til andet end middelmådig suppebold.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Ifølge BT's Transfervinduet melder Lasse Vøge, at OB skulle have tilbudt et utrolig ringe kontraktforlængelsestilbud for JBL, hvilket er grunden til, at han skulle have trukket sig helt.

                                Han var angiveligt frisk på en forlængelse, men lugter af, at man prøver at lave en 'Rasmus Falk' på ham.
                                JH ville egne sig fortrinligt til Jysk Sengetøjslager med sin konstante fokus på at minimere omkostninger. Det er bare svært at spare sig til succes når det gælder fodbold.
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X