Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Nej, det lyder sandsynligt. Men jeg tror nu stadig først det bliver til sommer. Der kunne jeg sagtens se, at FCK ville gå efter Barrett, så de har en solid dækning på begge backs, ligesom de har med Varela og Bartolec nu. Hvis Brøndby ikke har fundet en god venstre back til den tid, kommer de helt sikkert også til at gå aggressivt efter ham."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægHar netop drukket smørrebrød på kong volmer hvor Tverskov sad og med et par agenter? Og drøftede transfertaktik!....der blev drøftet flere ting ( vi sad ved bordet ved siden af)...det lød som omJeppe var åben for en forlængelse...men spændende
Comment
-
KEP påpeger at AK ikke vil sidde på bænken som 29 årig ... kan man forvente at han vil gå markant ned i løn for at skifte? Og så mangler vi igen en angriber ..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægKEP påpeger at AK ikke vil sidde på bænken som 29 årig ... kan man forvente at han vil gå markant ned i løn for at skifte? Og så mangler vi igen en angriber ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlægSana er en diva spiller ......vi har brug en stor og stærk mand som kan suge boldene til sig......
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Vi mangler vel ret beset en angriber som det er nu. Vi spiller med 2 oppe foran....og har en udskiftningsmulighed det går hurtigt galt når skader og karantæner og formnedgang melder sig. Og så er alt vel heller ikke på et niveau der er godt nok..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
Det hørte jeg også at Graulund udtalte, men kan se på AGF hjemmeside at de spillede i Hobro, det vil jeg ikke lige betegne som i nabolaget.
Comment
Comment